Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
			
		
		
			
				
								Ciapek 							 
						Expert 			
		Posty:  1887  		Rejestracja:  wt kwie 05, 2011 23:19 		
		
											Auto::  2.0 DSG BKD '05 
												Imię::  B 
												Lokalizacja:  Toruń 
							    Podziękował:  45 razy  
    Otrzymał podziękowań:  64 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ciapek   »  czw sty 24, 2013 19:27 
			
			
			
						
			
			heja!
Może ktoś podać dokładny kod tego filtra K&N do Tourana BKD?
Pewnie marynarz coś wie 
 
Marynarzu w jakim sklepie kupowałeś zestawik? 
 Intercars?
 
			
			
									
						
							Pozdrawiam!
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jeżu 							 
						Władca postów 			
		Posty:  5612  		Rejestracja:  pn kwie 25, 2011 16:07 		
		
											Auto::  PB8 
												Imię::  Tomek 
												Lokalizacja:  KOL 
							    Podziękował:  214 razy  
    Otrzymał podziękowań:  678 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: jeżu   »  czw sty 24, 2013 21:27 
			
			
			
						
			
			33-2865   
w IC będzie kosztował 199zł w detalu minus ewentualny rabat jak ktoś posiada... 
TUPP1621 to zamiennik z Pipercrossa około 79zł. (tez mają)
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								niko02 							 
						Władca postów 			
		Posty:  4501  		Rejestracja:  sob lip 16, 2011 15:00 		
		
											Auto::  BKD 2004r. 207KM 470Nm 
												Imię::  Michał 
												Lokalizacja:  Szadek/Łódź/Warszawa 
							    Podziękował:  384 razy  
    Otrzymał podziękowań:  325 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: niko02   »  pt sty 25, 2013 11:49 
			
			
			
						
			
			Oryginalny filtr powietrza K&N
 K&N 33-2865
 Nr. porównawcze:
Mann-Hummel    C35154
Volkswagen    1K0129620D
Volkswagen    1K0129620E
Volkswagen    1L0129620E
Dane techniczne:
Rozmiar wkładki: 341mm x 135mm
Na allegro najtaniej masz za 189zł + 11 Przesyłka
http://www.allegromat.pl/aukcja129874 
[ Dodano : Pią Sty 25, 2013 10:53  ] 
Lub to: 
http://www.allegromat.pl/aukcja129873 
Tutaj 1.02 zł taniej 
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Ciapek 							 
						Expert 			
		Posty:  1887  		Rejestracja:  wt kwie 05, 2011 23:19 		
		
											Auto::  2.0 DSG BKD '05 
												Imię::  B 
												Lokalizacja:  Toruń 
							    Podziękował:  45 razy  
    Otrzymał podziękowań:  64 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ciapek   »  pt sty 25, 2013 12:31 
			
			
			
						
			
			Dzięki chłopaki 
 Biorę K&N 
 
			
			
									
						
							Pozdrawiam!
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Cesarz 							 
						Władca postów 			
		Posty:  4415  		Rejestracja:  pt maja 27, 2011 18:43 		
		
											Auto::  5T1 2.0TDI, DFHA 2017 
												Imię::  Michał 
												Lokalizacja:  Gdynia 
							    Podziękował:  629 razy  
    Otrzymał podziękowań:  223 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Cesarz   »  ndz sty 27, 2013 17:21 
			
			
			
						
			
			Ciapek pisze: heja!
Może ktoś podać dokładny kod tego filtra K&N do Tourana BKD?
Pewnie marynarz coś wie 
 
Marynarzu w jakim sklepie kupowałeś zestawik? 
 Intercars?
No ja akurat w IC kupowałem... to bylo jeszcze w epoce "przedjeżowej" 
 
			
			
									
						
							1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm 
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								darek8677 							 
						Użytkownik 			
		Posty:  201  		Rejestracja:  pt lis 23, 2012 19:54 		
		
											Auto::  Touran'06BXE 105KM 
												Imię::  Darek 
												Lokalizacja:  PARYŻ/RZESZÓW 
							     
     
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: darek8677   »  śr mar 20, 2013 23:08 
			
			
			
						
			
			Najlepszym rozwiązaniem jest stosowanie oryginału i często wymieniać. Nie mniej jednak moze moglby sie wypowiedziec ktos kto uzytkuje takowy filtr. Tez sie zastanawiam nad K&N , tylko niewiem czy oliwa z mokrego filtra nie zapcha przeplywki. Czy nie dziala on niekorzystnie na silniki doladowane? Pozdrawiam 
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								JacaTouran 							 
						Władca postów 			
		Posty:  2932  		Rejestracja:  ndz mar 04, 2012 00:44 		
		
											Auto::  Touran 1.9tdi Bxe 
												Imię::  Jacek 
																	Lokalizacja:  Łowicz 
							    Podziękował:  213 razy  
    Otrzymał podziękowań:  233 razy  
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: JacaTouran   »  śr mar 20, 2013 23:25 
			
			
			
						
			
			Moje zdanie K&N to bezsens do TDI.
Jest słabszy niz papier i potrafi przez to czasem nabałaganic.
Zwykły , acz dobry mann lub knecht i nie cudujmy 
 
			
			
									
						
							Jacek V-TEC Łowicz 
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne  
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu! 
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).  
 
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/  
 
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/ 
  
 
 
tel.509963064 
  
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								TOFIK_wlkp 							 
						Użytkownik 			
		Posty:  150  		Rejestracja:  czw lis 01, 2012 11:11 		
		
											Auto::  VC 1.9CDTI 2007r 
												Imię::  Sławek 
												Lokalizacja:  Września 
							     
     
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: TOFIK_wlkp   »  śr mar 20, 2013 23:38 
			
			
			
						
			
			JacaTouran pisze: Moje zdanie K&N to bezsens do TDI.
Jest słabszy niz papier i potrafi przez to czasem nabałaganic.
Zwykły , acz dobry mann lub knecht i nie cudujmy 
 
   
			
			
									
						
							Jest: 
VC  
W203 2.2CDI 140KM Elegance 
W210 2.7CDI 170KM Avantgarde
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								niko02 							 
						Władca postów 			
		Posty:  4501  		Rejestracja:  sob lip 16, 2011 15:00 		
		
											Auto::  BKD 2004r. 207KM 470Nm 
												Imię::  Michał 
												Lokalizacja:  Szadek/Łódź/Warszawa 
							    Podziękował:  384 razy  
    Otrzymał podziękowań:  325 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: niko02   »  śr mar 20, 2013 23:45 
			
			
			
						
			
			Mam K&N od 45000km i nie narzekam. Czyszczę, smaruję oliwką wszystko chodzi jak najbardziej prawidłowo.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								JacaTouran 							 
						Władca postów 			
		Posty:  2932  		Rejestracja:  ndz mar 04, 2012 00:44 		
		
											Auto::  Touran 1.9tdi Bxe 
												Imię::  Jacek 
																	Lokalizacja:  Łowicz 
							    Podziękował:  213 razy  
    Otrzymał podziękowań:  233 razy  
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: JacaTouran   »  czw mar 21, 2013 01:01 
			
			
			
						
			
			niko02 ,  
 
Nie neguje, jednak miałem kilka zmasakrowanych wirnikow przy k&n I dmucham na zimne.
			
			
									
						
							Jacek V-TEC Łowicz 
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne  
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu! 
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).  
 
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/  
 
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/ 
  
 
 
tel.509963064 
  
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								siemion22 							 
						Użytkownik 			
		Posty:  189  		Rejestracja:  śr lip 25, 2012 19:47 		
		
											Auto::  Touran 2006 2.0 TDI BMM 
												Imię::  Błażej 
												Lokalizacja:  Białystok 
							    Podziękował:  2 razy  
    Otrzymał podziękowań:  7 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: siemion22   »  czw mar 21, 2013 09:48 
			
			
			
						
			
			No też byłem trochę napalony na K&N,ale jakoś nikt jednoznacznie nie może potwierdzić że ten filtr naprawdę coś pomaga,wymiana dopiero na wiosnę mi się szykuje także jescze pośledzę ten temat.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Tomas 							 
						Władca postów 			
		Posty:  2325  		Rejestracja:  czw sty 06, 2011 13:24 		
		
											Auto::  Octavia II FL 1.6 CAY 10 
												Imię::  Tomek 
												Lokalizacja:  Gorzów 
							    Podziękował:  438 razy  
    Otrzymał podziękowań:  127 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tomas   »  czw mar 21, 2013 10:15 
			
			
			
						
			
			Ja z Filtrona przeszedłem na Knechta i zdębiałem z wrażenia jak się autu poprawiła dynamika.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								niko02 							 
						Władca postów 			
		Posty:  4501  		Rejestracja:  sob lip 16, 2011 15:00 		
		
											Auto::  BKD 2004r. 207KM 470Nm 
												Imię::  Michał 
												Lokalizacja:  Szadek/Łódź/Warszawa 
							    Podziękował:  384 razy  
    Otrzymał podziękowań:  325 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: niko02   »  czw mar 21, 2013 15:04 
			
			
			
						
			
			Kupię z ciekawości Knechta i porównam z K&N. Tylko jak tu miarodajnie to porównać... 
Spalanie? 0.1l nie da się zauważyć 
Dynamika? Niby jak? 
Maksymalna prędkość? 
Przyspieszenie?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Rauko 							 
						Expert 			
		Posty:  1593  		Rejestracja:  sob lut 26, 2011 09:51 		
		
											Auto::  06.2006 2.0BMM DSG 
												Imię::  Marcin 
												Lokalizacja:  Warszawa 
							    Podziękował:  2 razy  
    Otrzymał podziękowań:  6 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Rauko   »  czw mar 21, 2013 15:59 
			
			
			
						
			
			U 
JacaTouran  na hamowni 
 
			
			
									
						
							Do Niemiec przybyłem, zobaczyłem, sprowadziłem =>
Szaraczek  - z pomocą znajomego.
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								rob555 							 
						Przeglądacz 			
		Posty:  79  		Rejestracja:  ndz mar 04, 2012 12:28 		
		
											Auto::  Touran 
												Imię::   
												Lokalizacja:  gdansk 
							    Podziękował:  2 razy  
    Otrzymał podziękowań:  17 razy  
						
		 
		
						
						
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: rob555   »  czw mar 21, 2013 16:03 
			
			
			
						
			
			niko02 pisze: Mam K&N od 45000km i nie narzekam. Czyszczę, smaruję oliwką wszystko chodzi jak najbardziej prawidłowo.
Wez przeplywomierz na spytki...najlepiej przy wodce  
  zobaczysz jak sie otworzy