Wszystko wyraźnie opisane w ELSie jest.
MK60-AT NIE MA podłączenia PIN-u 17 do zasilania SC21
Natomiast jest on w MK60-AS , ale tej pompy w rozpisce nie uwzględniono w rozpisce
schematy obu pomp w załączniku
https://mega.nz/#!4IsWSIgC!8jCNRsvJ3dkN ... 54SQgQp4DI
https://mega.nz/#!hREkwABL!BxnbxiKRGq3k ... z5YMGCVia4
Zarówno 1K0 614 517 AC moze byc 1AT jak i 1AS z tym samym agregatem

ale dochodzi tylko czujnik G483 - pod OHVB
Pompa OHV-B to pompa z tego co pamietam tylko do silników 1,4 i 2,5 Benzyn, w przypadku gdzie montowany jest czujnik
G483 - Brake Booster Vacuum Sensor G483 i chyba jakaś pompa podcisnienia do tego była, montowana gdzies przy skrzyni biegów.....ale to nie wystepuje w TDI
tak na marginesie dla przerabiających..... nie kojażę by np BRAK podłączonego zasilania uszkodził cos, więc zasada jest prosta, NIE podłączaj czegoś czego nie jestes pewien jak wszystko dziala. Tak się dochodzi do wielu żeczy.