Strona 4 z 29
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pn kwie 04, 2016 11:23
autor: hagio
andreass211 pisze:nie byłem w sklepie ale numerki mam od kolegi z forum
Rurka do koła przedniego prawego 1K1614724J albo redukcja M12->M10.
Rurka do koła przedniego lewego 1K1614723H albo redukcja M10->M12.
Czy aby ta lewa ma taki numer?
Prawą Etka mi pokazuje w Touranie,a lewej według nr.1K1614723H nie.
Teraz gdy już mam Etke sprawdziłem i mi wychodzi że przednie lewe koło (ta dłuższa) ma numer 1T1614723D
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 07, 2016 22:29
autor: pudel77
Niech ktoś sprawdzi, przeglądam sobie schematy i w rozpisce pinów jest chyba babol.
MK60
35 - K216 T6ad/1 GR/BL
MK60-AT powinno być to samo
35 - K216 T6ad/1 GR/BL
MK60-AT
17 - powinno być - GROUND - 13 - RO/GR a nie + 12V
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 07, 2016 23:33
autor: hagio
pudel77 pisze:Niech ktoś sprawdzi, przeglądam sobie schematy i w rozpisce pinów jest chyba babol.
MK60
35 - K216 T6ad/1 GR/BL
MK60-AT powinno być to samo
35 - K216 T6ad/1 GR/BL
MK60-AT
17 - powinno być - GROUND - 13 - RO/GR a nie + 12V
To by tlumaczyło fakt że Yox i ja mieliśmy problem z pompą MK60AT brak komunikacji. Trzeba to faktycznie sprawdzić. Wklej zdjęcia schematów tutaj.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 08:03
autor: yox
Dokladnie tak jak napisal
hagio, jesli ogarniesz swoja MK60-AT, wklej schemat, gdyz o ile rozpiska na MK60-EC1 jest ogolnie dostepna, o tyle na MK60-AT (bynajmniej ja) innej niz ta, ktora udostepnil
jarry nie znalazlem, a byc moze nastapil jakis niezawiniony blad w schemacie

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 10:09
autor: jarry
według mojej rozpiski kilka osób robiło w tym np. adamki na ostatnim zlocie i według mojej wiedzy wszystko śmigało, bym się zdziwił jakby coś było nie tak
tym niemniej jakbyście coś ustalili to proszę o info do mnie to poprawię
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 10:16
autor: spacewalker
Wszystko wyraźnie opisane w ELSie jest.
MK60-AT NIE MA podłączenia PIN-u 17 do zasilania SC21
Natomiast jest on w MK60-AS , ale tej pompy w rozpisce nie uwzględniono w rozpisce
schematy obu pomp w załączniku
https://mega.nz/#!4IsWSIgC!8jCNRsvJ3dkN ... 54SQgQp4DI
https://mega.nz/#!hREkwABL!BxnbxiKRGq3k ... z5YMGCVia4
Zarówno 1K0 614 517 AC moze byc 1AT jak i 1AS z tym samym agregatem

ale dochodzi tylko czujnik G483 - pod OHVB
Pompa OHV-B to pompa z tego co pamietam tylko do silników 1,4 i 2,5 Benzyn, w przypadku gdzie montowany jest czujnik
G483 - Brake Booster Vacuum Sensor G483 i chyba jakaś pompa podcisnienia do tego była, montowana gdzies przy skrzyni biegów.....ale to nie wystepuje w TDI
tak na marginesie dla przerabiających..... nie kojażę by np BRAK podłączonego zasilania uszkodził cos, więc zasada jest prosta, NIE podłączaj czegoś czego nie jestes pewien jak wszystko dziala. Tak się dochodzi do wielu żeczy.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 10:54
autor: jarry
może ktoś te schematy przerzucić na jakiś ludzki serwer bo z mojego IP woła o rejestrację
np. tutaj
http://www.zippyshare.com/ albo tutaj
https://www.wetransfer.com/
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 11:21
autor: spacewalker
daj maila to Ci wysle
aczkolwiek kazdy ma to u siebie w Elsie bo to sa stare schematy
jak trafic ..... tu screen

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 11:28
autor: jarry
poszło PW
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 11:37
autor: jarry
spacewalker pisze:daj maila to Ci wysle
na obu tych schematach co przesłałeś widzę +12V podany na pin 17, albo coś źle patrzę albo już nie wiem o co biega
w ELSA nie widzę schematu opisanego UG1 bynajmniej w Touranach, a chyba tak powinien być oznaczony z hillholdem, fakt nie zgłębiałem rok po roku tylko wybiórczo patrzyłem, ten twój zrzut jak trafić też u mnie nieczytelnie się wyświetla

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 11:55
autor: spacewalker
Fakt, jest w obu, teraz przekopałem na większym LCD oba
Tylko w AS jest ze jest zamieniony w któryms roku na inny kolor i średnicę, a w AT na tej samej stronie juz nie ma o tym wzmianki
czyli rozpiska dobra jest
co do HHI czy asystenta ruszania , to znajdziesz opsi w wersji ENG
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 18:37
autor: yox
No i wszystko jasne, czyli rozpiska jest ok

ja podlaczjac swoja AT wg tego schematu mialem 'brak komunikacji' ale... nie podlaczylem PIN 17 do SC21 bo jakos dziwne mi sie to wydawalo... i tu byl 'pies pogrzebany' brak jednego zasilania=brak komunikacji

Dzieki Panowie za wyjasnienie dla potomnych

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 21:23
autor: pudel77
Przejrzałem jeszcze raz i jednak jest +12V z SC21 10A. Przepraszam za wprowadzenie zamieszania

. Jak wezmę +12 z pinu 29 to będzie dobrze?

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 22:42
autor: jarry
ja tak zrobiłem

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 22:49
autor: pudel77
a dawałeś jakiś dodatkowy bezpiecznik?