Strona 4 z 9

: sob sty 14, 2012 14:09
autor: LYJO
seba244 pisze:
LYJO pisze:
niko02 pisze:nawet można zrobić jakąś zrzutę
dlatego po raz kolejny apeluję o utworzenie konta klubowego na tego typu rzeczy...
Utworzenie konta dla grupy, wbrew pozorom nie jest takie proste..
zawsze może być to subkonto isteniejącego u któregoś z zaufanych uzytkowników

: ndz sty 15, 2012 23:05
autor: Eljot
Potwierdzę, że pomysł z vlepką okolicznościową dla uczestników zlotu to bardzo dobry pomysł.
Nie można zapomnieć o ważnej rzeczy- aby była na szybę od środka!
LYJO pisze:zawsze może być to subkonto isteniejącego u któregoś z zaufanych uzytkowników
Potwierdzam!
:brawa:

: ndz sty 15, 2012 23:38
autor: Paweł86
I jak tam ktoś już coś wymyślił jakie będą nagrody ?
Albo zróbmy tak kto wygra wszystkie konkurencje dostanie cały bak paliwa :hahaha:

: wt sty 17, 2012 10:24
autor: QQRYDZA
Paweł86 pisze:I jak tam ktoś już coś wymyślił jakie będą nagrody ?
Albo zróbmy tak kto wygra wszystkie konkurencje dostanie cały bak paliwa :hahaha:
czyli beczkę piwa? :>

: wt sty 17, 2012 12:56
autor: niko02
LYJO pisze:zawsze może być to subkonto isteniejącego u któregoś z zaufanych uzytkowników
Potwierdzam!
:brawa:[/quote]

Czytaj, któregoś z adminów.

: wt sty 17, 2012 15:36
autor: Eljot
Nie będziemy myślę rozpisywać kto ma zostać skarbnikiem...
Bo i tak LYJO by wygrał... :brawa: :brawa: :brawa: :brawa: :brawa:
:D
A więc wiadomo coś za ile co i jak?
:)

: śr sty 18, 2012 00:08
autor: LYJO
Eljot pisze:Nie będziemy myślę rozpisywać kto ma zostać skarbnikiem...
Bo i tak LYJO by wygrał... :brawa: :brawa: :brawa: :brawa: :brawa:
:D A więc wiadomo coś za ile co i jak?
:)
odpada, do tego myślę najodpowiedniejsze osoby to admini i moderatorzy
mnie proszę w to już nie mieszać
niech się inni wykazują, aby to forum się rozwijało

Co do samych propozycji to myślę, że musi powstać grupa organizacyjna tej imprezy, która zbiera do kupy pomysły i ustala między sobą kto za co jest odpowiedzialny i w razie potrzeby dobiera jeszcze kogoś do pomocy przy organizacji

: śr sty 18, 2012 00:16
autor: Eljot
3 osoby?
Qrde panowie (i panie, gdziekolwiek je z forum wywiało deko)!!!
Może niektórzy mnie storpedują, ale myślę co by powstało coś na wzór
"Regulaminu Zlotu"
W życiu na zlocie nie byłem żadnym, ale takie ustrojstwo ponoć potrafi pomóc organizacyjnie...

: śr sty 18, 2012 08:52
autor: jeżu
Eljot pisze:"Regulaminu Zlotu"
To zaproponuj coś takiego i przemyślimy . Tylko co chcesz tam umieścić?

: śr sty 18, 2012 20:07
autor: Paweł86
http://forum.omegaklub.eu/showthread.php?p=88225 regulamin z forum opel omega

[ Dodano: Sro Sty 18, 2012 19:09 ]
http://vagovwisko.pl/index.php/regulamin

: śr sty 18, 2012 20:45
autor: seba244
Paweł86 pisze:http://forum.omegaklub.eu/showthread.php?p=88225 regulamin z forum opel omega

[ Dodano: Sro Sty 18, 2012 19:09 ]
http://vagovwisko.pl/index.php/regulamin

Raczej chyba nie bo TKP nie ma jeszcze statutu.
Chyba nie ma sensu.

Lepszym moim zdaniem zrobić program: np:


TKP xx-05-2012
Piatek:
godz: 12:00 Powitanie uczestników
14:00 obiad
17:00 atrakcje itp
19:00 kolacja
20:00 ognisko, pieczone itp.


sobota
11:00 wycieczka :mrgreen:
16:00 itp
itp
itp

: śr sty 18, 2012 21:27
autor: QQRYDZA
wycieczka w sobotę ??? :> zapomnij :)

: śr sty 18, 2012 21:40
autor: Eljot
QQRYDZA pisze:wycieczka w sobotę ??? :> zapomnij :)
seba244 no jeżeli ktoś w sobotę przyjedzie autobusem...
To czemu by nie...
:mrgreen: :>

: śr sty 18, 2012 22:02
autor: seba244
Ja mam tu na myśli wycieczkę np: Autokarem..wszyscy jadą coś zwiedzić.......ale co?-nie znam okolicy ;)

: śr sty 18, 2012 22:10
autor: Eljot
seba244 pisze:Ja mam tu na myśli wycieczkę np: Autokarem..wszyscy jadą coś zwiedzić.......ale co?-nie znam okolicy ;)
No właśnie zwiedzić!
Bo okolicy nie znamy!
:> :> :>