Strona 4 z 63
: ndz sty 22, 2012 19:37
autor: jarry
wtomasz pisze:a na alledrogo szukaj modułu kierownicy, modułu sterowania kierownicy, moduł skrętu kierownicy i tego typu pochodne - patrz dobrze na model ponieważ nie wszystkie da się zakodować - po wymianie kierownicy na multif. przetestowałem już 10 różnych i wiecznie coś nie działało, jak nie klakson, to tempomat, jak nie tempomat to kąt skrętu itp - a zakodować się nie dają - szukam ...
w ASO nowy ca. 850 brutto
to prawda, czasem ciężko taki moduł dopasować, dlatego mam najczęściej kilka i któryś zawsze podpasowuję
kupuję niestety po około 150+vat więc tanio nie jest...
seba19930 pisze:Po VIN-ie doszedłem do tego że mam 3 przewody od pompki ... To dobrze czy źle .?
ja bym się cieszył, więcej liczników jest na 3 przewody
: ndz sty 22, 2012 21:43
autor: seba19930
Znalazłem na alledrogo licznik taki jak mnie interesuje :
http://moto.allegro.pl/licznik-touran-c ... 78097.html
i przełącznik do wycieraczek :
http://moto.allegro.pl/przelacznik-zesp ... 84408.html
Co myślicie na ten temat .?
Będą pasować do mojego Turka .?
: ndz sty 22, 2012 21:50
autor: jarry
będzie pasował
: ndz sty 22, 2012 21:58
autor: seba19930
No dzięki

Skoro już wiemy że to będzie pasować to jakiego sterownika mam szukać .?
Mam zwykłą kierownice, bez żadnych przycisków, bez żadnych bajerów tzn. tylko AIRBAG

Jakie oznaczenia ma mieć ten moduł .?
I w razie czego na jakiej podstawie mam go szukać .?
Bo ja chce sam komputer pokładowy bez tempomatu, i teraz czy ma to znaczenie czy moduł kierownicy jest z samochodu z tempomatem czy bez .?
: pn mar 05, 2012 00:13
autor: Ciapek
a ja mam takie pytanie
Dość ciężko znaleźć używkę pełnego fisa dopasowaną do przedliftów jak np. mojego z 2005 roku.
W ASO mieliby taki liczniki który by pasował? Jak z ASO to pewnie nówka.
Ciekawe ile by sobie zażyczyli

: pn mar 05, 2012 00:31
autor: jarry
w granicach 1400zł brutto
: pn mar 05, 2012 00:33
autor: Ciapek
dzięki Jarry.
Nie ma co się zastanawiać. Opcja nie jest warta takich pieniędzy.
[ Dodano: Nie Mar 11, 2012 13:02 ]
ten będzie pasował do mojego?

: sob kwie 21, 2012 16:27
autor: kurik
Ja mam zamiar zmienić swojego 1/2 fis na pełny fis . Numer mojego licznika to 1T0 920 861A. Wie ktoś jakiego numeru licznika szukać z pełnym FIS żeby to spasować?
: ndz kwie 22, 2012 14:17
autor: GASIOR997
Kurnik do ciebie będzie pasował tylko taki licznik
1T0920870
1T0920871
1T0920872
Dalej już masz problem bo nie zakodujesz immobilisera licznik musi być do V.2006 - VII.2006 rok .Po tej dacie już jest inne oprogramowanie w licznikach
: wt kwie 24, 2012 19:03
autor: kurik
Znalazłem taki na szrocie pisze ze z benzynowego silnika :
1T0 920 872B
Będzie to pasowało?
: wt kwie 24, 2012 19:06
autor: jarry
będzie pasował, tylko obroty do 8 tysięcy
: wt kwie 24, 2012 19:23
autor: kurik
No tak nie zauważyłem

Dzięki Jarry
[ Dodano: Pią Kwi 27, 2012 18:44 ]
Witam. W końcu udało się kupić licznik z tym że jest mały problem. Sprzedawca twierdzi że jest to licznik do Tourana 2005, nie ma on szybki dlatego nie byłem w stanie sprawdzić naklejki żeby być pewnym co kupuje. Jedyne co tam było to naklejka jak poniżej na zdjęciu.
i teraz najlepsze. Czy kiedy wyjmę stary licznik i okaże się że po sprawdzeniu VCDS-em licznik jest nieodpowiedni to czy po ponownym zamontowaniu oryginalnego wszystko będzie po staremu bez żadnego kodowanie i adaptacji?
: pn kwie 30, 2012 16:31
autor: Natel
Witam
ja mam taki problem z pełnym, otóż zakupiłem pełny fis z końcówka 872 działający w 100%.
w samochodzie mam licznik z 05.2006 roku firmy Visteon. Po popięciu kablem i próbie zczytu zegary się wyłączają a na programie wywala błąd. Po zamknięciu aplikacji zegary się normalnie załaczają. w czym problem ?
: pn kwie 30, 2012 20:50
autor: jarry
kurik pisze:i teraz najlepsze. Czy kiedy wyjmę stary licznik i okaże się że po sprawdzeniu VCDS-em licznik jest nieodpowiedni to czy po ponownym zamontowaniu oryginalnego wszystko będzie po staremu bez żadnego kodowanie i adaptacji?
włożysz stary licznik i powinno wszystko hulać, na pewno będzie adaptacja G85 ale to bez kabla zrobisz (jazda testowa)
: pn kwie 30, 2012 20:52
autor: jarry
Natel pisze:ja mam taki problem z pełnym, otóż zakupiłem pełny fis z końcówka 872 działający w 100%.
w samochodzie mam licznik z 05.2006 roku firmy Visteon. Po popięciu kablem i próbie zczytu zegary się wyłączają a na programie wywala błąd. Po zamknięciu aplikacji zegary się normalnie załaczają. w czym problem ?
z Visteonami przerąbane - popytaj kolegi z Golfem V o nicku Piter_ldz, walczy i walczy i już pół Polski zjeździł i na razie zonk
