Strona 4 z 63

: ndz sty 22, 2012 19:37
autor: jarry
wtomasz pisze:a na alledrogo szukaj modułu kierownicy, modułu sterowania kierownicy, moduł skrętu kierownicy i tego typu pochodne - patrz dobrze na model ponieważ nie wszystkie da się zakodować - po wymianie kierownicy na multif. przetestowałem już 10 różnych i wiecznie coś nie działało, jak nie klakson, to tempomat, jak nie tempomat to kąt skrętu itp - a zakodować się nie dają - szukam ...
w ASO nowy ca. 850 brutto
to prawda, czasem ciężko taki moduł dopasować, dlatego mam najczęściej kilka i któryś zawsze podpasowuję :)

kupuję niestety po około 150+vat więc tanio nie jest...
seba19930 pisze:Po VIN-ie doszedłem do tego że mam 3 przewody od pompki ... To dobrze czy źle .?
ja bym się cieszył, więcej liczników jest na 3 przewody

: ndz sty 22, 2012 21:43
autor: seba19930
Znalazłem na alledrogo licznik taki jak mnie interesuje :

http://moto.allegro.pl/licznik-touran-c ... 78097.html

i przełącznik do wycieraczek :

http://moto.allegro.pl/przelacznik-zesp ... 84408.html

Co myślicie na ten temat .?
Będą pasować do mojego Turka .?

: ndz sty 22, 2012 21:50
autor: jarry
będzie pasował

: ndz sty 22, 2012 21:58
autor: seba19930
No dzięki :)
Skoro już wiemy że to będzie pasować to jakiego sterownika mam szukać .?
Mam zwykłą kierownice, bez żadnych przycisków, bez żadnych bajerów tzn. tylko AIRBAG :)
Jakie oznaczenia ma mieć ten moduł .?
I w razie czego na jakiej podstawie mam go szukać .?
Bo ja chce sam komputer pokładowy bez tempomatu, i teraz czy ma to znaczenie czy moduł kierownicy jest z samochodu z tempomatem czy bez .?

: pn mar 05, 2012 00:13
autor: Ciapek
a ja mam takie pytanie

Dość ciężko znaleźć używkę pełnego fisa dopasowaną do przedliftów jak np. mojego z 2005 roku.
W ASO mieliby taki liczniki który by pasował? Jak z ASO to pewnie nówka.
Ciekawe ile by sobie zażyczyli :>

: pn mar 05, 2012 00:31
autor: jarry
w granicach 1400zł brutto

: pn mar 05, 2012 00:33
autor: Ciapek
dzięki Jarry.
Nie ma co się zastanawiać. Opcja nie jest warta takich pieniędzy.

[ Dodano: Nie Mar 11, 2012 13:02 ]
ten będzie pasował do mojego?

Obrazek

: sob kwie 21, 2012 16:27
autor: kurik
Ja mam zamiar zmienić swojego 1/2 fis na pełny fis . Numer mojego licznika to 1T0 920 861A. Wie ktoś jakiego numeru licznika szukać z pełnym FIS żeby to spasować?

: ndz kwie 22, 2012 14:17
autor: GASIOR997
Kurnik do ciebie będzie pasował tylko taki licznik
1T0920870
1T0920871
1T0920872

Dalej już masz problem bo nie zakodujesz immobilisera licznik musi być do V.2006 - VII.2006 rok .Po tej dacie już jest inne oprogramowanie w licznikach

: wt kwie 24, 2012 19:03
autor: kurik
Znalazłem taki na szrocie pisze ze z benzynowego silnika :
1T0 920 872B
Będzie to pasowało?

: wt kwie 24, 2012 19:06
autor: jarry
będzie pasował, tylko obroty do 8 tysięcy

: wt kwie 24, 2012 19:23
autor: kurik
No tak nie zauważyłem :) Dzięki Jarry

[ Dodano: Pią Kwi 27, 2012 18:44 ]
Witam. W końcu udało się kupić licznik z tym że jest mały problem. Sprzedawca twierdzi że jest to licznik do Tourana 2005, nie ma on szybki dlatego nie byłem w stanie sprawdzić naklejki żeby być pewnym co kupuje. Jedyne co tam było to naklejka jak poniżej na zdjęciu.
Obrazek Obrazek

i teraz najlepsze. Czy kiedy wyjmę stary licznik i okaże się że po sprawdzeniu VCDS-em licznik jest nieodpowiedni to czy po ponownym zamontowaniu oryginalnego wszystko będzie po staremu bez żadnego kodowanie i adaptacji?

: pn kwie 30, 2012 16:31
autor: Natel
Witam
ja mam taki problem z pełnym, otóż zakupiłem pełny fis z końcówka 872 działający w 100%.
w samochodzie mam licznik z 05.2006 roku firmy Visteon. Po popięciu kablem i próbie zczytu zegary się wyłączają a na programie wywala błąd. Po zamknięciu aplikacji zegary się normalnie załaczają. w czym problem ?

: pn kwie 30, 2012 20:50
autor: jarry
kurik pisze:i teraz najlepsze. Czy kiedy wyjmę stary licznik i okaże się że po sprawdzeniu VCDS-em licznik jest nieodpowiedni to czy po ponownym zamontowaniu oryginalnego wszystko będzie po staremu bez żadnego kodowanie i adaptacji?
włożysz stary licznik i powinno wszystko hulać, na pewno będzie adaptacja G85 ale to bez kabla zrobisz (jazda testowa)

: pn kwie 30, 2012 20:52
autor: jarry
Natel pisze:ja mam taki problem z pełnym, otóż zakupiłem pełny fis z końcówka 872 działający w 100%.
w samochodzie mam licznik z 05.2006 roku firmy Visteon. Po popięciu kablem i próbie zczytu zegary się wyłączają a na programie wywala błąd. Po zamknięciu aplikacji zegary się normalnie załaczają. w czym problem ?
z Visteonami przerąbane - popytaj kolegi z Golfem V o nicku Piter_ldz, walczy i walczy i już pół Polski zjeździł i na razie zonk :/