Pierwszy z linku całkiem fajny przebieg realny,lusterka od wersji 1T3,wersja Freestyle oryginalnie miała lampy czarne z tyłu i z przodu czarne na zwykłej soczewce lub bixenony jak w tym wypadku wtedy nie będą czarne,wyposażenie można rzec że bogate,parktronic przód i tył pełen FIS,kierownica multi skórzana,grzane stołki,ciemne szyby,radio rns,czujnik deszczu zmierzchu,felgi alu,dsg....czego chcieć więcej może pełnego webasta,przy tym przebiegu zwrócić uwagę na turbinę,wtryski,dsg,dwumas,dpf....
drugi niby rok 2010r a lusterka od starej wersji i ze zdjęć mało co wynika,trzeci podobnie jak w przypadku pierwszego na wypasie ale brak podgrzewanych stołków i włącznika świateł w funkcją auto,radio zwykłe,brak parktonica a niby Highline tak sobie ktoś skonfigurował...
Jak to jeździ hmm na oryginalnym programie jedzie,ja mam wzmocnionego i zaczął jechać przyzwoicie,do dsg trzeba się przyzwyczaić jego trybu zmiany biegów gdzie przy 70 wpina 6bieg a tak to fajna rzecz w naprawach droga ale coś za coś...programy na hamowni nie pójdą więcej niż 160-165KM i 350Nm na manualu idzie po 180-190KM i 420-440Nm żebyś tego był świadom,droga wymiana oleju co 60tyś. oryginał 700-800zł....gdyby zaszła potrzeba dłubac przy dwumasie 1400zł,turbina 1500-1800zł,dpf 600-1000zł,chip 600-1000zl,egr off 300-400zł,pompowtryski 700-800zł sztuka,rozrząd 400-600zł,dsg brak górnej granicy zł

...ceny orientacyjne zależne od regionu i serwisu....
Osobiście wole już te 2,0 niż 1,9 bo do tej masy i DSG 140KM vs. 105KM jest znaczna różnica a wady ma każdy ale akurat BMM jest w tej grupie mniejszego ryzyka....za to 1,9 BLS,BXE mają w tych latach problem w panewkami i wychodzeniem korby bokiem nawet przed 100.000km jak ktoś tu zalecał panewki do wymiany co 100.000km...