Strona 4 z 15
: śr gru 19, 2012 09:12
autor: Tomas
: śr gru 19, 2012 15:49
autor: JacaTouran
arcadioush pisze:Trochę mi to produktami "Mango" zalatuje. A produkty z "Mango" każdy wie jakie są...
No proszę Cię kolego....
[ Dodano: Sro Gru 19, 2012 14:50 ]
Pozostane przy pro-tecu

srodków z tej stajni jestem pewien, a na eksperymenty ani mnie ani moich klientów nie stać ... Środek jest skuteczny , ale co to ma do płukania silnika

: śr gru 19, 2012 17:24
autor: Tomek
JacaTouran, jaka cena tej płukanki z Pro Teca, ewentualnie czy jest możliwość kupienia od Ciebie?
: śr gru 19, 2012 18:04
autor: Tomas
Jaca ale przecież to jest Pro Tec
: śr gru 19, 2012 18:34
autor: rasta
.... a czy można prosić linka do konkretnego produktu czyszczącego
na firmowych stronach...spory jest wybór.....
np.:
http://www.liqui-moly.pl/serwis/informa ... owego.html
: czw gru 20, 2012 02:22
autor: JacaTouran
Tomek pisze:JacaTouran, jaka cena tej płukanki z Pro Teca, ewentualnie czy jest możliwość kupienia od Ciebie?
Jest możliwosz kupienia u mnie, mam pełną gamę pro-tec
O cenach nie będę pisał bo to chyba na forum nie jest wskazane
[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 01:27 ]
Tomas pisze:Jaca ale przecież to jest Pro Tec
tak to jest pro - tec , ale co to ma do płukania silnika ???
moja opinia o x-triple jest bardzo dobra, jednak łatwiejsze w aplikacji do dolotów są wg. mnie srodki Liqui Moly
[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 01:33 ]
chcesz konkret linka do płukanki silnika, czy do dolotu??
jesli chodzi o płukanie silnika to polecam sprawdzony i godny zakupu srodek:
http://www.motochemica.pl/produkty/prep ... ine-flush/
: czw gru 20, 2012 08:53
autor: Tomas
Ok mój błąd. Szukam środka czyszczącego do turbiny, dolotu. Najlepiej w sprayu, łatwego w użyciu.
: czw gru 20, 2012 11:45
autor: JacaTouran
Proszę Cię bardzo
Pro-Line Ans.Systemrei.Diesel
symbol:
LIM5168
: pt gru 21, 2012 08:14
autor: Ciapek
a jakie środki są zalecane przez Volkswagen AG?
Na pewno producent naszych aut musi mieć do tego ustosunkowanie.
Nie wymieniałem oleju w ASO, ale pewnie skoro to takie dobre to robią płukankę w ASO VW.
: pt gru 21, 2012 09:06
autor: Tomas
Ciapek robią, wodą destylowaną chyba.
Szczerze to po tych wszystkich przebojach z ASO o których się czyta to ja bym nie oddał im z zaleceniem wymiany i płukanki. Zwyczajnie nie wierze, że by to zrobili. Chyba, że będziesz stał i patrzył czy wlewają.
Zdecydowanie wolę sam o to zadbać, tym bardziej że nie ma w tym żadnej filozofii, wlewasz, po 10 min. pracy silnika na jałowym odkręcasz korek i zlewasz cały olej i wszystko.
: pt gru 21, 2012 10:48
autor: krankor
Czy w starszych silnikach z przebiegiem 230t płukanka nie zaszkodziłaby, gdy silnik prawie nie bierze oleju? Jeżdzę na syntetyku - castrolu edge. Zbliża się trzecia wymiana, jak go mam. Poprzednik pewnie tego nie robił, a nie chciałbym pogorszyc obecnego stanu. Trochę obawiam się, żeby nie zaczął ciec w różnych miejscach.
Nie zmieniałem dotąd sam oleju i mam pytanie, czy konieczne jest zdejmowanie osłony pod silnikiem. Bez kanału się nie obejdzie.
: pt gru 21, 2012 10:56
autor: Cesarz
krankor pisze:Czy w starszych silnikach z przebiegiem 230t płukanka nie zaszkodziłaby, gdy silnik prawie nie bierze oleju? Jeżdzę na syntetyku - castrolu edge. Zbliża się trzecia wymiana, jak go mam. Poprzednik pewnie tego nie robił, a nie chciałbym pogorszyc obecnego stanu. Trochę obawiam się, żeby nie zaczął ciec w różnych miejscach.
Nie zmieniałem dotąd sam oleju i mam pytanie, czy konieczne jest zdejmowanie osłony pod silnikiem. Bez kanału się nie obejdzie.
Ja robilem u siebie plukanke pierwszy raz 2 mies temu przy przebiegu 222 tys km i nie mam zadnych nefatuwnych obiawow.
I tak oslone musisz zdjac..
: pt gru 21, 2012 11:11
autor: Ciapek
Tomas pisze:Ciapek robią, wodą destylowaną chyba.

Szczerze to po tych wszystkich przebojach z ASO o których się czyta to ja bym nie oddał im z zaleceniem wymiany i płukanki
no właśnie nie robi się płukanki więc chyba coś w tym jest. Proszę nie interpretować tego, że płukanka jest "zła". Tego nie twierdzę i nie mam takiej wiedzy.
To podobna sprawa do ulepszaczy paliwa na zimę.
Producent ani tego, ani tego nie zaleca, nie poleca.
Nie wierzę w to, że zalezy im aby silnik Ci się popsuł i wrócił do nich. Bo jeśli Wy w to wierzycie to nie kupowalibyście części w ASO, a chyba każdemu zdarzyło się to zrobić i nie ma wątpliwości, że są one dobrej jakości.
Czyta się o przebojach w ASO bo nikt nie będzie pisał o tym, że komuś coś naprawili.
W Toruniu bynajmniej ciężko o dobrego mechanika.
Ja mam dobre wpsomnienia z ASO VW prowadzonym przez Skodę.
A w Krakowie w Auto-Specjal VW\Audi znaleziono usterkę którą rozkraczyła mi auto na autostradzie gdzie zwykły mechanik parapuch wymieniłby mi całą DSG bo by się nie połapał.
: pt gru 21, 2012 11:33
autor: Tomas
krankor pisze:Czy w starszych silnikach z przebiegiem 230t płukanka nie zaszkodziłaby, gdy silnik prawie nie bierze oleju? Jeżdzę na syntetyku - castrolu edge. Zbliża się trzecia wymiana, jak go mam. Poprzednik pewnie tego nie robił, a nie chciałbym pogorszyc obecnego stanu. Trochę obawiam się, żeby nie zaczął ciec w różnych miejscach.
Nie zmieniałem dotąd sam oleju i mam pytanie, czy konieczne jest zdejmowanie osłony pod silnikiem. Bez kanału się nie obejdzie.
Mam dokładnie ten sam silnik i rocznik, przebieg 238kkm, jestem po płukance i wymianie oleju jakieś 1.5 kkm temu, nic się nie dzieje.
Zadaniem płukanki jest rozpuścić i wypłukać osady, to wszystko.
: pt gru 21, 2012 13:28
autor: krankor
Dziekuję za rady. Teraz pozostało tylko wybrać którąś z nich
