
Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtryski
-
- Początkujący
- Posty: 45
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 21:02
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Słuchajcie chciałbym skorzystać z okazji i zapytać się co oznaczają chwilowo pokazujące się wartości: 16 w kanale 018?? wzasadzie w polu każdego z pompowtrysków.
I czy wartości powyżej 50 w kanale 023 kwalifikują pompowtrysk do regeneracji?? Tak mi poradził mechanik.
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź!
I czy wartości powyżej 50 w kanale 023 kwalifikują pompowtrysk do regeneracji?? Tak mi poradził mechanik.
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź!
-
- Władca postów
- Posty: 2263
- Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
- Auto:: 1T1
- Imię:: -
- Podziękował: 32 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
W ściądze piszePankrowka pisze:Słuchajcie chciałbym skorzystać z okazji i zapytać się co oznaczają chwilowo pokazujące się wartości: 16 w kanale 018?

Moze byc uszkodzony pompowtrysk ,przerwa w ciąglosci przewodu, brak paliwa, powietrze w systemie zasilania paliwem
Dla Twojego silnika zakres jest +100,-100I czy wartości powyżej 50 w kanale 023 kwalifikują pompowtrysk do regeneracji?
-
- Początkujący
- Posty: 45
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 21:02
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Czyli w tym przypadku bardziej się przejmować wskazaniami z kanału 018 niż 023??
Jeśli te wartości pokazują sie dla każdego pompowtrysku to możliwe że wszystkie szlag trafił?? Czy najpierw szukać w instalacji doprowadzającej paliwo a dopiero potem zastanawiać się nad pompowtryskami??
Z objawów w czasie eksploatacji auta mogę podać szarpanie przy dodawaniu gazu w zakresie obrotów 2 tys- 2,5 tys. i brak mocy powyżej, ponadto ograniczenie obrotów do 3 tys. przy obciążeniu i ograniczenie prędkości max do 140km/h. Szarpanie na postoju, i mocniejsze objawy opisane powyżej kiedy auto jest zimne. Auto nie wchodzi w tryb awaryjny ( nie pokazuje sie żadna kontrolka która mogłaby to wskazywać a po podłączeniu kompa też nie ma takiej informacji).
Będę bardzo wdzięczny za wskazania sposobu jak się wziąć za rozwiązanie tego problemu od czego zacząć a co mogę wyeliminować na początku.
Oczywiście stawiam piwo już za sam manual i pierwszą odpowiedź.
Jeśli te wartości pokazują sie dla każdego pompowtrysku to możliwe że wszystkie szlag trafił?? Czy najpierw szukać w instalacji doprowadzającej paliwo a dopiero potem zastanawiać się nad pompowtryskami??
Z objawów w czasie eksploatacji auta mogę podać szarpanie przy dodawaniu gazu w zakresie obrotów 2 tys- 2,5 tys. i brak mocy powyżej, ponadto ograniczenie obrotów do 3 tys. przy obciążeniu i ograniczenie prędkości max do 140km/h. Szarpanie na postoju, i mocniejsze objawy opisane powyżej kiedy auto jest zimne. Auto nie wchodzi w tryb awaryjny ( nie pokazuje sie żadna kontrolka która mogłaby to wskazywać a po podłączeniu kompa też nie ma takiej informacji).
Będę bardzo wdzięczny za wskazania sposobu jak się wziąć za rozwiązanie tego problemu od czego zacząć a co mogę wyeliminować na początku.
Oczywiście stawiam piwo już za sam manual i pierwszą odpowiedź.
-
- Władca postów
- Posty: 2263
- Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
- Auto:: 1T1
- Imię:: -
- Podziękował: 32 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
dokladnie sam sobie odpowiedziales, kanal 23 odstaw na ta chwile, a jak znajdziesz gdzie byl problem to napisz,innym sie przyda, po tym bipy moga Ci cudownie wrocic do normy, co prawda dobrze by bylo abys zapodal jakie sa naprawde wartosci z grupy 13,bo troche piszemy w ciemnoPankrowka pisze:Czyli w tym przypadku bardziej się przejmować wskazaniami z kanału 018 niż 023??
Jeśli te wartości pokazują sie dla każdego pompowtrysku to możliwe że wszystkie szlag trafił?? Czy najpierw szukać w instalacji doprowadzającej paliwo a dopiero potem zastanawiać się nad pompowtryskami??

-
- Początkujący
- Posty: 45
- Rejestracja: czw kwie 21, 2011 21:41
- Auto:: cross BLS 2007
- Imię:: Janusz
- Lokalizacja: Piła
- wulkan
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 08, 2012 12:14
- Auto:: 1T2, 2.0 AZV 136KM
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: śląskie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
A może ktoś mi podpowiedzieć w takim razie jakiej firmy ja mam:lock00 pisze: Z racji ze wystepuja problemy z pompo - wtryskiwaczami siemensa , celem ustalenia jakie mamy, lub przed zakupem autka sprawdzic jakie sa
Uruchamiamy VCDS , lub na podstawie (autoskanu)
grupa (01) i sprawdzamy co pisze w sterowniku
pompo-wtryskiwacze piezoelektryczne maja:
Component: R4 2.0l PPD 1.2 G 4355 (siemens)
pompo-wtryskiwacze elektromagnetyczne
Component: R4 1,9L EDC G000SG 6246
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
Part No SW: 03G 906 021 MN HW: 03G 906 021 AN
Component: R4 2,0L EDC G000SG 1321
elektromagnetyczne ale siemens czy bosch? no i co oznacza zapis w labels: ...BKD skoro mam niby silnik AZV?? przewrażliwiony jestem i coś ostatnio wszędzie jakiś 'wałek' widzę

proszę o oświecenie
