Strona 4 z 37

: wt paź 30, 2012 22:51
autor: lock00
gregk, napisz jaki to byl silnik , bo to ma znaczenie :)

: śr paź 31, 2012 07:43
autor: gregk
Tdi 116 AJM rocznik`99

: śr paź 31, 2012 10:13
autor: lock00
Nie zaglebialem sie w szczegoly co do innych silnikow, ale dla tego typu zakres dopuszczalny pompek masz mniejszy bo +2.0,-2.0 i bipow na kanale 23 nie ma

: śr paź 31, 2012 12:16
autor: gregk
lock00 pisze:Nie zaglebialem sie w szczegoly co do innych silnikow, ale dla tego typu zakres dopuszczalny pompek masz mniejszy bo +2.0,-2.0 i bipow na kanale 23 nie ma
Nie wiedziałem. kiedyś podłączałem Passka w tym samym roczniku i z podobnym silnikiem i tam pokazywało bipy.

: śr paź 31, 2012 15:19
autor: lock00
gregk pisze: podobnym silnikiem i tam pokazywało bipy.
podobny to nie ten sam :P

: śr paź 31, 2012 19:26
autor: Pankrowka
Słuchajcie chciałbym skorzystać z okazji i zapytać się co oznaczają chwilowo pokazujące się wartości: 16 w kanale 018?? wzasadzie w polu każdego z pompowtrysków.
I czy wartości powyżej 50 w kanale 023 kwalifikują pompowtrysk do regeneracji?? Tak mi poradził mechanik.
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź!

: śr paź 31, 2012 19:33
autor: lock00
Pankrowka pisze:Słuchajcie chciałbym skorzystać z okazji i zapytać się co oznaczają chwilowo pokazujące się wartości: 16 w kanale 018?
W ściądze pisze :) :
Moze byc uszkodzony pompowtrysk ,przerwa w ciąglosci przewodu, brak paliwa, powietrze w systemie zasilania paliwem
I czy wartości powyżej 50 w kanale 023 kwalifikują pompowtrysk do regeneracji?
Dla Twojego silnika zakres jest +100,-100

: śr paź 31, 2012 19:52
autor: Pankrowka
Czyli w tym przypadku bardziej się przejmować wskazaniami z kanału 018 niż 023??
Jeśli te wartości pokazują sie dla każdego pompowtrysku to możliwe że wszystkie szlag trafił?? Czy najpierw szukać w instalacji doprowadzającej paliwo a dopiero potem zastanawiać się nad pompowtryskami??
Z objawów w czasie eksploatacji auta mogę podać szarpanie przy dodawaniu gazu w zakresie obrotów 2 tys- 2,5 tys. i brak mocy powyżej, ponadto ograniczenie obrotów do 3 tys. przy obciążeniu i ograniczenie prędkości max do 140km/h. Szarpanie na postoju, i mocniejsze objawy opisane powyżej kiedy auto jest zimne. Auto nie wchodzi w tryb awaryjny ( nie pokazuje sie żadna kontrolka która mogłaby to wskazywać a po podłączeniu kompa też nie ma takiej informacji).
Będę bardzo wdzięczny za wskazania sposobu jak się wziąć za rozwiązanie tego problemu od czego zacząć a co mogę wyeliminować na początku.
Oczywiście stawiam piwo już za sam manual i pierwszą odpowiedź.

: śr paź 31, 2012 22:17
autor: lock00
Pankrowka pisze:Czyli w tym przypadku bardziej się przejmować wskazaniami z kanału 018 niż 023??
Jeśli te wartości pokazują sie dla każdego pompowtrysku to możliwe że wszystkie szlag trafił?? Czy najpierw szukać w instalacji doprowadzającej paliwo a dopiero potem zastanawiać się nad pompowtryskami??
dokladnie sam sobie odpowiedziales, kanal 23 odstaw na ta chwile, a jak znajdziesz gdzie byl problem to napisz,innym sie przyda, po tym bipy moga Ci cudownie wrocic do normy, co prawda dobrze by bylo abys zapodal jakie sa naprawde wartosci z grupy 13,bo troche piszemy w ciemno
:drinks:

: pt lis 02, 2012 12:35
autor: black fury
Rafał za manuala puszczam duuuże piwo :piwo: . Dla zaczynających przygodę z komp. wielka sprawa. Może znajdziesz czas na manuala jak odczytać w jkim stanie jest DPF? :ok:

: pt lis 02, 2012 17:05
autor: lock00
black fury, a dziekuje za :piwo: , nastepny ma byc manual turbinki, lecz pogoda nie zacheca :(

: ndz lis 04, 2012 22:55
autor: seba244
Dla porównania sprawdzenie pompowtrysków za pomocą VAG CAN PRO.
Ma on charakter poglądowy, pomiar wykonywany był na zimnym silniku.


[video]http://www.youtube.com/watch?v=VLes3NVj2uU&feature=youtu.be[/video]

: ndz lis 04, 2012 23:10
autor: lock00
seba244, :oki: ,tyle ze pokazuje tylko wartość przełączania,bipow...

: pn lis 05, 2012 07:20
autor: seba244
lock00 pisze:seba244, :oki: ,tyle ze pokazuje tylko wartość przełączania,bipow...
dokładnie, po co mam pokazywać wartości z bloków jak jest to samo.

: śr lis 21, 2012 21:46
autor: wulkan
lock00 pisze: Z racji ze wystepuja problemy z pompo - wtryskiwaczami siemensa , celem ustalenia jakie mamy, lub przed zakupem autka sprawdzic jakie sa :)
Uruchamiamy VCDS , lub na podstawie (autoskanu)
grupa (01) i sprawdzamy co pisze w sterowniku
pompo-wtryskiwacze piezoelektryczne maja:
Component: R4 2.0l PPD 1.2 G 4355 (siemens)
pompo-wtryskiwacze elektromagnetyczne
Component: R4 1,9L EDC G000SG 6246
A może ktoś mi podpowiedzieć w takim razie jakiej firmy ja mam:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
Part No SW: 03G 906 021 MN HW: 03G 906 021 AN
Component: R4 2,0L EDC G000SG 1321

elektromagnetyczne ale siemens czy bosch? no i co oznacza zapis w labels: ...BKD skoro mam niby silnik AZV?? przewrażliwiony jestem i coś ostatnio wszędzie jakiś 'wałek' widzę :(

proszę o oświecenie ;)