
Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
- krankor
- Zaawansowany
- Posty: 340
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:22
- Auto:: Touran 1T1, 1.9 AVQ 2004
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Wągrowiec - Wlkp-ska
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Zdjęcia uzupełnione. Powodzenia dla chcących usuwać stuki 

pozdrawiam Grzegorz
- Istny Szatan
- Posty: 1
- Rejestracja: wt lut 02, 2016 14:55
- Auto:: Touran,2.0,2004
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Turek
- Mateusz.N
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: czw kwie 14, 2016 11:46
- Auto:: 1T1, 2.0tdi BMW, 2006
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Wieliszew
- Podziękował: 2 razy
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
U mnie też stuka ale tylko do momentu osiągnięcia ustalonej temperatury. U mnie stuka bardziej z lewej strony a nie w okolicy schowka. Po pewnym czasie ustaje stukanie i pojawi się jak zmienię na cieplej albo zimniej temperaturę lub jak zmienię z jad ma wiać powietrze. Nie wiem który mi silniczek stuka no jest ich pare jak widzę po tym co czytam. Pomóżcie panowie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Specjalista
- Posty: 556
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 15:51
- Auto:: Touran Higline 2.0 BKD
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: wejherowo
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 66 razy
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Najprościej podłącz VCDS, było już ale wiec wkleję zdjęcie
-
- Posty: 1
- Rejestracja: pt wrz 16, 2016 22:29
- Auto:: Touran 2.0 TDI 2006
- Imię:: Waldi
- Lokalizacja: Paruszka
- Podziękował: 1 raz
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Witam kolegę. Jestem tu nowy i mam maly problem z touranem bo lewa strona klimatronika nie grzeje a pogoda będzie zaraz coraz gorsza. Chciałbym to naprawić i wiem ze jej to blad 71
- krankor
- Zaawansowany
- Posty: 340
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:22
- Auto:: Touran 1T1, 1.9 AVQ 2004
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Wągrowiec - Wlkp-ska
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Waldi, a jesteś pewny, że to V71? To wynik skanowania błędów kabelkiem?
Niegrzejąca lewa strona sugerowała by raczej silniczek od klapy V158. Nawiasem mówiąc, jeden z najgorszych do wymiany - czytaj manuale.
Niegrzejąca lewa strona sugerowała by raczej silniczek od klapy V158. Nawiasem mówiąc, jeden z najgorszych do wymiany - czytaj manuale.
pozdrawiam Grzegorz
- Natel
- Początkujący
- Posty: 14
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 16:25
- Auto:: Golf V
- Imię:: Dariusz
- Lokalizacja: z tamtąd
- Podziękował: 1 raz
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Mam pytanko. Macie może zdjęcie poglądowe albo filmik jak działa kanał ssacy obiegu zamknietego z jedym silniczkiem ?
Bo mam taki problem iż zakładałem kanał ssacy z jedym silniczkiem i mam problem z nim. Wywala bład ze klapa jest ciagle otwarta, i nie wiem własnie czy te klapki coś sie nie poprzestawiały.
Bo mam taki problem iż zakładałem kanał ssacy z jedym silniczkiem i mam problem z nim. Wywala bład ze klapa jest ciagle otwarta, i nie wiem własnie czy te klapki coś sie nie poprzestawiały.
- yogicc
- Użytkownik
- Posty: 244
- Rejestracja: ndz lis 22, 2015 17:07
- Auto:: Touran 1,9TDI AVQ 2003r
- Imię:: Daniel
- Lokalizacja: Malbork
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Ktos wymienial sliniczek v70?
-- So paź 01, 2016 06:54 --
Nikt nie grzebal przy v70?
-- So paź 01, 2016 06:54 --
Nikt nie grzebal przy v70?
Halooooo Straż pożarna??? Ukradli mi rower!! Zróbcie coś !!!
Było: Maluch '87, Cinquecento 700 '97, Corsa 1,2 '97, Passat 1,9TDI '99, Jest: Touran 1,9TDI '03, Audi A3 1,9TDI '00, Komar 232 '68, Romet 50T1 '81,
Było: Maluch '87, Cinquecento 700 '97, Corsa 1,2 '97, Passat 1,9TDI '99, Jest: Touran 1,9TDI '03, Audi A3 1,9TDI '00, Komar 232 '68, Romet 50T1 '81,
-
- Kandydat
- Posty: 7
- Rejestracja: wt mar 08, 2016 22:00
- Auto:: vw
- Imię:: Pedro
- Lokalizacja: Polska
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Cześć,
ja natomiast mam problem z metalicznym drganiem czegoś w okolicach 1500 obrotów, dźwięk ten wydobywa się z kratek środkowego nawiewu, rozbierałem już panel środkowy z radiem włącznie ale to nic z tych rzeczy, to musi być gdzieś głębiej, pytanie czy to może być ten silniczek ? Co tam może jeszcze metalicznie drgać ?
ja natomiast mam problem z metalicznym drganiem czegoś w okolicach 1500 obrotów, dźwięk ten wydobywa się z kratek środkowego nawiewu, rozbierałem już panel środkowy z radiem włącznie ale to nic z tych rzeczy, to musi być gdzieś głębiej, pytanie czy to może być ten silniczek ? Co tam może jeszcze metalicznie drgać ?
- krankor
- Zaawansowany
- Posty: 340
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:22
- Auto:: Touran 1T1, 1.9 AVQ 2004
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Wągrowiec - Wlkp-ska
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Zdjęcia ponownie uzupełnione. Dodany plik pdf.
pozdrawiam Grzegorz
- Jacekp54
- Zaawansowany
- Posty: 457
- Rejestracja: wt cze 04, 2013 21:17
- Auto:: VW Touran '03 1.9 AVQ
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 65 razy
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Jakiś czas temu wymieniłem silniczek V113 ale nie rozwiązało to problemu.
VCDS pokazuje mi błąd
W przypadku kiedy wykonam reset klap silniczek bezproblemowo porusza nią w pełnym zakresie, po resecie przez kilka sekund jest zamknięta i wraca znów do pozycji częściowo otwartej, włączanie i wyłączanie obiegu zamkniętego nic nie zmienia klapa się nie zamyka do końca (sprawdzałem też samą klapę bez silniczka i fizycznie nie ma żadnych oporów ani nic co by ją blokowało, chodzi lekko).
Objawy są takie same i na starym i na nowym silniczku.
Czy ktoś się spotkał z takim problemem?

VCDS pokazuje mi błąd
Klapa od obiegu zamkniętego nie domyka się do samego końca, cały czas jest częściowo otwarta, wymiana silniczka nic nie pomogła.Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No SW: 1K0 907 044 CA HW: 1K0 907 044 CA
Component: ClimatronicPQ35 120 1111
Revision: 00120021 Serial number: 00000000000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 68DF5E225BD3D65E3C3-803D
1 Fault Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
000 - -
W przypadku kiedy wykonam reset klap silniczek bezproblemowo porusza nią w pełnym zakresie, po resecie przez kilka sekund jest zamknięta i wraca znów do pozycji częściowo otwartej, włączanie i wyłączanie obiegu zamkniętego nic nie zmienia klapa się nie zamyka do końca (sprawdzałem też samą klapę bez silniczka i fizycznie nie ma żadnych oporów ani nic co by ją blokowało, chodzi lekko).
Objawy są takie same i na starym i na nowym silniczku.
Czy ktoś się spotkał z takim problemem?

-
- Przeglądacz
- Posty: 112
- Rejestracja: pt kwie 14, 2017 22:29
- Auto:: Passat B6 1.4TSI '09
- Imię:: Radek
- Lokalizacja: GTC
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Sprawdź połączenia elektryczne pomiędzy silniczkiem, a panelem. Może źle odczytywana jest wartość rezystancji.
- tinware
- Zaawansowany
- Posty: 313
- Rejestracja: sob gru 08, 2018 22:12
- Auto:: 1T1 1.6MPI BSE LPG
- Imię:: Kamil
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: Manual: wymiana - naprawa silniczków G113 i V71
Cześć,
U mnie wygląda to tak jak w pierwszych sekundach filmu (kle kle z okolic schowka):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ORQr-64imJU[/youtube]
Dodatkowo mam błąd V71 - po skasowaniu go wraca po kilku sekundach.
Która to klapa V71 z błędu VCDS - ta bliżej tylnej części schowka, czy ta bliżej grodzi silnika?
Która klapa robi charakterystyczne "kleklekle" - V71 czy G113?
W temacie wyczytałem, że ta bliżej schowka ma nr. 1K0 907 511 D - w Chinach są w cenie kilkunastu dolarów, dobre na dawce części.
Jak jest numer części tego mechanizmu bliżej grodzi silnika?
U mnie wygląda to tak jak w pierwszych sekundach filmu (kle kle z okolic schowka):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ORQr-64imJU[/youtube]
Dodatkowo mam błąd V71 - po skasowaniu go wraca po kilku sekundach.
Która to klapa V71 z błędu VCDS - ta bliżej tylnej części schowka, czy ta bliżej grodzi silnika?
Która klapa robi charakterystyczne "kleklekle" - V71 czy G113?
W temacie wyczytałem, że ta bliżej schowka ma nr. 1K0 907 511 D - w Chinach są w cenie kilkunastu dolarów, dobre na dawce części.
Jak jest numer części tego mechanizmu bliżej grodzi silnika?