Wysokie obroty

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Zostawiłem auto dziś ponownie, on mówi że regulator jest nowy.
robertb1974
Przeglądacz
Posty: 89
Rejestracja: pt gru 16, 2011 20:57
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Katowice

Post autor: robertb1974 »

Fakt , kolega miał walnięty czujnik cieczy i obroty mu szły do góry, ale nie odłączało mu grzania szyb czy innych funkcji komfort.
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Czujnik wymieniony wcześniej. Tak się zastanawiam, jeżeli on wymienił komutator czy musiał także wymienić regulator napięcia ?
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5611
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Post autor: jeżu »

[quote][/quote] Niekoniecznie zależy od zużycia szczotek przy regulatorze napiecia... To osobny element ale zawsze bym wymienił nawet same szczotki (tak zrobiłem) przy wymianie pierścienia ślizgowego po których tańcują szczotki....
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Jak na chwilę obecną problem rozwiązany. Elektryk rozebrał główną skrzynkę prądową koło akumulatora i przeciścił wszystkie przewody. Mówił że był spory nalot na niektórych. Wymiana regulatora na kolejny nic nie dała więc mam nadzieję że to była ta przyczyna, Od piątku nic się dzieje.

[ Dodano: Wto Cze 18, 2013 13:52 ]
No i długo się nie nacieszyłem, znów to samo. F..ck
TomTDI
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 13, 2012 00:45
Auto:: Touran 1.9TDI AVQ 2003MY
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 83 razy

Post autor: TomTDI »

Czemu nie zrobisz odczytów tak jak pisałem wcześniej?
Zrób odczyty w silniku 002 (3-pole) kanał i w centralnej elektr. 013 kanał (napięcia)
Jak pomogłem kliknij na podziękowanie.
Awatar użytkownika
jeffik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: pt lut 25, 2011 22:36
Auto:: Toyota Verso
Imię:: Andrzej
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Post autor: jeffik »

Witam!

@Tomas chyba czeka cię wymiana akumulatora. Przerabiałem to u siebie, czyściłem masy, wymieniłem alternator i regulator napięcia itp... Problem powracał czasami od razu a czasami po kilku dniach. po wymianie akumulatora problem znikł. Akumulator sprzedałem dla kumpla do starszego passata i śmiga z nim już pół roku a Touran go nie lubił.
Ps. u mnie przy podwyższonych obrotach zawsze załączały się dodatkowo wiatraki chłodnicy na full.

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Myślałem o tym żeby podmienić aku od kogoś. Były sprawdzone cele i aku trzyma ale jest to jakaś metoda.

[ Dodano: Sro Cze 19, 2013 21:27 ]
skan :

Obrazek


i błędy które wracają, proszę doradźcie co może przyczyną tych podwyższonych obrotów ?

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 016 BT HW: 028 101 176 1
Component: R4 1,9L EDC G010SG 7210
Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0D9517412
Coding: 0000072
Shop #: WSC 00330 259 09948
VCID: 76E9F80101DC1C9

1 Fault Found:
18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller
P1643 - 000 -
Freeze Frame:
RPM: 1533 /min
Torque: 116.0 Nm
Speed: 2.0 km/h
Load: 39.2 %
Voltage: 14.44 V
Bin. Bits: 00001100
Torque: 164.0 Nm
Bin. Bits: 1 00 0

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Part No: 1K0 907 379 K
Component: ESP FRONT MK60 0103
Coding: 0021190
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 3A712C317544B89

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No: 1K0 907 044 K
Component: ClimatronicPQ35 061 0201
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2F670D65BE066D1

1 Fault Found:
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
000 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 1K0 937 049 T HW: 1K0 937 049 T*
Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0704
Revision: 00030000 Serial number: 00000000650392
Coding: 05890F020004200000120C000000000000
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 40855ED91398E29

Subsystem 1 - Part No: 1T0 955 119 C Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer VW358 012 0401
Coding: 00065493
Shop #: WSC 12345

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
000 - - - Intermittent
TomTDI
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 13, 2012 00:45
Auto:: Touran 1.9TDI AVQ 2003MY
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 83 razy

Post autor: TomTDI »

Te wartości napięć są na pracującym silniku? Jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora?
Jak pomogłem kliknij na podziękowanie.
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

To są wartości na wyłączonym. Napięcie ładowania na włączonym silniku na klemach jest 14,36 V
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

Tomas, jeżeli to są wartości na pracującym silniku to alternator właściwie nie ładuje - powinno być 14,3V - 14,5V.

[ Dodano: Sro Cze 19, 2013 22:06 ]
ooo uprzedziłes mnie :mrgreen:
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Zastanawiam się czy nie podmienić aku, ale mam tylko dostępny 50 Ah, trochę mały nie ?
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

Tomas pisze:Zastanawiam się czy nie podmienić aku, ale mam tylko dostępny 50 Ah, trochę mały nie ?
No wybitnie za mały...
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
TomTDI
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 13, 2012 00:45
Auto:: Touran 1.9TDI AVQ 2003MY
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 83 razy

Post autor: TomTDI »

Tomas

A jakie wartości są przy pracującym silniku, i co pokazuje sterownik silnika na 2, 12, 16 kanale w czasie pracy?
Jak pomogłem kliknij na podziękowanie.
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Słuchajcie a klucz do zagadki nie jest w tym błędzie 01598 - Drive Battery Voltage ?
ODPOWIEDZ