Strona 4 z 7

: śr cze 12, 2013 18:30
autor: Tomas
Zostawiłem auto dziś ponownie, on mówi że regulator jest nowy.

: śr cze 12, 2013 20:53
autor: robertb1974
Fakt , kolega miał walnięty czujnik cieczy i obroty mu szły do góry, ale nie odłączało mu grzania szyb czy innych funkcji komfort.

: śr cze 12, 2013 21:02
autor: Tomas
Czujnik wymieniony wcześniej. Tak się zastanawiam, jeżeli on wymienił komutator czy musiał także wymienić regulator napięcia ?

: śr cze 12, 2013 21:08
autor: jeżu
[quote][/quote] Niekoniecznie zależy od zużycia szczotek przy regulatorze napiecia... To osobny element ale zawsze bym wymienił nawet same szczotki (tak zrobiłem) przy wymianie pierścienia ślizgowego po których tańcują szczotki....

: wt cze 18, 2013 11:20
autor: Tomas
Jak na chwilę obecną problem rozwiązany. Elektryk rozebrał główną skrzynkę prądową koło akumulatora i przeciścił wszystkie przewody. Mówił że był spory nalot na niektórych. Wymiana regulatora na kolejny nic nie dała więc mam nadzieję że to była ta przyczyna, Od piątku nic się dzieje.

[ Dodano: Wto Cze 18, 2013 13:52 ]
No i długo się nie nacieszyłem, znów to samo. F..ck

: wt cze 18, 2013 22:34
autor: TomTDI
Czemu nie zrobisz odczytów tak jak pisałem wcześniej?
Zrób odczyty w silniku 002 (3-pole) kanał i w centralnej elektr. 013 kanał (napięcia)

: wt cze 18, 2013 22:37
autor: jeffik
Witam!

@Tomas chyba czeka cię wymiana akumulatora. Przerabiałem to u siebie, czyściłem masy, wymieniłem alternator i regulator napięcia itp... Problem powracał czasami od razu a czasami po kilku dniach. po wymianie akumulatora problem znikł. Akumulator sprzedałem dla kumpla do starszego passata i śmiga z nim już pół roku a Touran go nie lubił.
Ps. u mnie przy podwyższonych obrotach zawsze załączały się dodatkowo wiatraki chłodnicy na full.

Pozdrawiam!

: śr cze 19, 2013 13:42
autor: Tomas
Myślałem o tym żeby podmienić aku od kogoś. Były sprawdzone cele i aku trzyma ale jest to jakaś metoda.

[ Dodano: Sro Cze 19, 2013 21:27 ]
skan :

Obrazek


i błędy które wracają, proszę doradźcie co może przyczyną tych podwyższonych obrotów ?

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 016 BT HW: 028 101 176 1
Component: R4 1,9L EDC G010SG 7210
Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0D9517412
Coding: 0000072
Shop #: WSC 00330 259 09948
VCID: 76E9F80101DC1C9

1 Fault Found:
18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller
P1643 - 000 -
Freeze Frame:
RPM: 1533 /min
Torque: 116.0 Nm
Speed: 2.0 km/h
Load: 39.2 %
Voltage: 14.44 V
Bin. Bits: 00001100
Torque: 164.0 Nm
Bin. Bits: 1 00 0

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Part No: 1K0 907 379 K
Component: ESP FRONT MK60 0103
Coding: 0021190
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 3A712C317544B89

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No: 1K0 907 044 K
Component: ClimatronicPQ35 061 0201
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2F670D65BE066D1

1 Fault Found:
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
000 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 1K0 937 049 T HW: 1K0 937 049 T*
Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0704
Revision: 00030000 Serial number: 00000000650392
Coding: 05890F020004200000120C000000000000
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 40855ED91398E29

Subsystem 1 - Part No: 1T0 955 119 C Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer VW358 012 0401
Coding: 00065493
Shop #: WSC 12345

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
000 - - - Intermittent

: śr cze 19, 2013 21:51
autor: TomTDI
Te wartości napięć są na pracującym silniku? Jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora?

: śr cze 19, 2013 22:05
autor: Tomas
To są wartości na wyłączonym. Napięcie ładowania na włączonym silniku na klemach jest 14,36 V

: śr cze 19, 2013 22:05
autor: Cesarz
Tomas, jeżeli to są wartości na pracującym silniku to alternator właściwie nie ładuje - powinno być 14,3V - 14,5V.

[ Dodano: Sro Cze 19, 2013 22:06 ]
ooo uprzedziłes mnie :mrgreen:

: śr cze 19, 2013 22:11
autor: Tomas
Zastanawiam się czy nie podmienić aku, ale mam tylko dostępny 50 Ah, trochę mały nie ?

: śr cze 19, 2013 22:15
autor: Cesarz
Tomas pisze:Zastanawiam się czy nie podmienić aku, ale mam tylko dostępny 50 Ah, trochę mały nie ?
No wybitnie za mały...

: śr cze 19, 2013 22:16
autor: TomTDI
Tomas

A jakie wartości są przy pracującym silniku, i co pokazuje sterownik silnika na 2, 12, 16 kanale w czasie pracy?

: śr cze 19, 2013 22:32
autor: Tomas
Słuchajcie a klucz do zagadki nie jest w tym błędzie 01598 - Drive Battery Voltage ?