
moge prosic troche jasniej, nie mam doswiadczenia w naprawach, ale chcialbym niektore sprawy zalatwic sam.
pozdro
I co Panowie, ktos Tu wogole zagląda??, ma ktos jakis pomysł albo podpowiedz w jaki sposób domowym sposobem sprawdzic czy sonda dziala i jak dziala.yamsza pisze:wymienilem sonde, nr 7 na obrazku,,,,,,niestety blad jest nadal. Pozostale czujniki sprawne (sprawdzone - po kolei kazdy odlaczalem i skanowalem bledy kabelkiem) jakies pomysly. ??
yamsza pisze:BARDO PROSZE O POMOC, nie chce jechac do mechanika bo to zdzierus, na dzien dobry powiedzial ze musi podpiac kompa 50zł i moze cos mi powie.....masakra
nasty boy pisze:Siemka, podłączę się pod temat. Właśnie wymieniłem egr w moim 1.9 bls na nowy, przejechałem się trochę i nadal wywala błąd "engine fault, workshop" i automatycznie obcina moc i jedzie w trybie awaryjnym. Pytanie czy mam jechać znowu podpinać pod kompa i wykasować błąd czy samo "przejdzie"ew. jakieś domowe sposoby na pozbycie się tego.
Witam Panowie. Udalo mi sie rozwiazac problem, ale opisze wszysko pokolei.JacaTouran pisze:yamsza,
Weź się za dpf i problem rozwiazesz. Powiedz mechanikowi, że płaci się za diagnostykę a nie za podłączenie kabla. Jak nic nie zdiagmozuje to nie płać i tyle bo ttakie podejście z jego strony nie jest uczciwe.
Zrobiłem trochę inaczej, odpiąłem ten nowy zawór i się przejechałem, auto normalnie chodzi, turbina też, więc raczej nie to, jedno co mnie zastanawia, to to, że przy wtyczce do EGR coś było majstrowane, jakiś kabelek bokiem puszczony, nie wiem czy tak ma być czy może też poprzedni właściciel coś chciał ominąć, może się przetarł i zwarcie wywala błąd, może tak być?janko75 pisze:nasty boy , miałem podobny problem brak mocy przechodzenie w tryb awaryjny zawór EGR 3 mechaników diagnozowało i nawet w serwisie nie wiedzieli wywalało mi 2 błędy 1.Przeładowanie 2.Recyrkulacja spalin czyli EGR wiec wymienili EGR , przepływke ,czujnik podciśnienia i to samo aż mnie wysłali do elektromechanika starszy gościu i on go rozgryzł . Problem był w zacinającej co jakiś czas turbinie jak się zacięła wzrosło ciśnienie i otwierało zawór i wtedy zaświecała się kontrolka z silnikiem Po regeneracji turbiny problemy znikły , sprawdź u siebie.