Masz rację. Teraz wszystko zaczyna być pod znakiem zapytania.
Nasuwa się pytanie czy parametry PW, które wrzuciłem na poprzedniej stronie mogłyby być źródłem problemów z wibracjami budy po wciśnięciu pedału gazu do podłogi podczas przyspieszania?
Efekt jest taki jakby tylna klapa nie była domknięta i stukała o dystanse...
Tak jak już pisałem przeniesienie napędu zostało w 99% wyeliminowane.
Cały czas zastanawiają mnie dziwne pomiary w bloku 018:
-wolne obroty 4 x 0.0 (jest ok)
-
3 tyś obrotów i więcej 4 x 4.0 (chyba coś nie tak)
-po puszczeniu gazu 4 x 128
Czy to może też np wskazywać jak podpowiedział mi jeden znajomy na nieprawidłowe odczyty z czujnika położenia wałka lub też uszkodzeniem na tym kole gdzie czyta sam czujnik?
Dziwne wartości 4 x 4.0 przy około 3 tyś. obrotów i więcej mogą oznaczać odcinanie dawki i w efekcie szarpanie silnikiem, które w konsekwencji powoduje wibracje na budzie???
Szukałem informacji w necie, i nawet ktoś też miał taki problem, ale nie doczekał się odpowiedzi i w efekcie temat nie został zakończony...
Proszę o ile to możliwe o weryfikację moich
"złotych myśl" 