Strona 34 z 280

: wt sie 28, 2012 19:31
autor: Marekk
Mam w zasiegu reki RNS 510 :D ale najpierw chce sprzedać to co mam :)
Nie pali mi się ze zmiana ale jak się komuś przyda to było by miło :)
Moge osobno.... ;)

: wt sie 28, 2012 19:37
autor: materazzi
ok poinformuje co u mnie jak tylko bede wiedzial:D

: wt sie 28, 2012 19:39
autor: Marekk
Spoko niema problema :D


Dziś żaróweczki doszły.... :) a o to różnice .... :>

[ Dodano: Czw Sie 30, 2012 13:23 ]
materazzi pisze:ok poinformuje co u mnie jak tylko bede wiedzial:D
I jak tam materazzi uporałeś sie z tym MFD 2 ? :>

: pt sie 31, 2012 07:57
autor: cheles
I środek wymieniony. Oprócz przycisku od wlewu paliwa mam już komplet

: pt sie 31, 2012 08:29
autor: GioW
cheles pisze: Oprócz przycisku od wlewu paliwa mam już komplet
Tego chyba w chromie sie nie dostanie :>

: pt sie 31, 2012 08:46
autor: cheles
Nie widziałem dedykowanego ale można by było dopasować, ale z drugiej strony i tak go nie widać.

: pt sie 31, 2012 17:55
autor: GioW
LEDy w podsufitce (przód i tył) i LED w lampce bagażnika - to dzisiejsza modyfikacja.

Na Nervy przyjdzie czas jak przestanie padać (od wczoraj mi tu leje :/ )

Miałem jeszcze zamiar zmienić RCD300 na RCD310 by Cheles ale kurcze muszę zakupić adapter anteny :/ ehh... zawsze pod górkę

: pt sie 31, 2012 21:06
autor: Marekk
cheles Bardzo ładnie wygląda ci ten środeczek ;)
Giow :brawa: za mody... kolejny led edition powstanie w stajni TKP

: ndz wrz 02, 2012 12:08
autor: cheles
GioW pisze:LEDy w podsufitce (przód i tył)
Wrzuć fotki mam metr LED i zastanawiam się na co wykorzystać

: ndz wrz 02, 2012 16:34
autor: GioW
cheles pisze:
GioW pisze:LEDy w podsufitce (przód i tył)
Wrzuć fotki mam metr LED i zastanawiam się na co wykorzystać
Ja zmieniłem tylko żarówki w tych lampkach, nie montowałem nic nowego :P

: pn wrz 03, 2012 07:50
autor: cheles
GioW pisze:
cheles pisze:
GioW pisze:LEDy w podsufitce (przód i tył)
Wrzuć fotki mam metr LED i zastanawiam się na co wykorzystać
Ja zmieniłem tylko żarówki w tych lampkach, nie montowałem nic nowego :P
Aha mnie czekają jeszcze LEDY w tylnym oświetleniu, a po otwarciu nowego schowka, znalazłem przyklejoną karteczkę "bitte tanken" :)

: wt wrz 04, 2012 10:28
autor: Tomasz_W-wa
A mi wczoraj doszło kilka części. Zaczynam powoli przygotowywać autko do zimy chociaż jeszcze na dworku w miarę ciepło.
Pierwszy etap to wymiana kilku części i zabezpieczenie podwozia.

Obrazek

- uszczelniacze pompowtryskiwaczy - 038 198 051C (oryginał)
- łożysko koła przedniego - SKF VKBA 3643
- odboje tylnego amortyzatora - 1K0 511 363 R (oryginał)
- rury osłonowe tylnego amortyzatora - 1K0 513 425 (oryginał)
- preparat ochronny do podwozi i progów firmy Wurth "baranek" - 08930 309

Autko dziś wędruje do mechanika.
Za dwa tygodnie najprawdopodobniej drugi etap, czyli wymiana sprzęgła z kołem dwumasowym.



P.S.

Już po zmianach, proponuje dla właścicieli Touranów z okresu 2003-2005 żeby zobaczyli te tylne gumy amortyzatorów i z tyłu podwozie. Gumy tylnych amortyzatorów (odboje) w moim autku były już wyeksploatowane, jeden był w dwóch miejscach poprzerywany jeszcze trochę i by się rozleciał na trzy części, a drugi w połowie był przerwany właśnie na dwie części. Jak szukałem autka to w większości te odboje były do wymiany, koszt części nie jest duży, a jak zaniedbamy na czas wymianę to amortyzatory szlak trafi.
Jak byłem u mechanika stał drugi Touran z 2004 i powiem krótko gumy tylnych amortyzatorów miał pozrywane i naloty rdzy w tylnej części podwozia, żeby było ciekawie w identycznym miejscu co w moim, sam oglądałem i jak widać coś mechanicy VW spartaczyli, jak bym zrobił zdjęcia tej rdzy w tamtym i moim autku to bym później nie rozpoznał które to moje podwozie, albo bym myślał że to ten sam samochód.
U mnie naloty rdzy zdrapane, wyczyszczone rozpuszczalnikiem i położony baranek, myślę, że na jakiś czas mam z tym z głowy.


Pozdrawiam
Tomasz_W-wa

: czw wrz 06, 2012 19:14
autor: kurik
Tomasz ja mam gumy zmasakrowane dzisiaj to zauważyłem. Będę musiał się za to zabrać :(

: pt wrz 07, 2012 14:49
autor: Tomasz_W-wa
kurik właśnie dużo osób ma je zniszczone i tak sobie jeździ, przy każdym większym dołku, progu zwalniającym amortyzatory dostają w kość. Bardzo łatwo zobaczyć, czy mamy je niszczone, nie potrzebujemy żadnego podnośnika, kanału, nawet nie trzeba zdejmować koła.
Wystarczy trochę się nachylić i spojrzeć miedzy kołem a nadkolem, te gumy widać jak na dłoni, tylko dolną część samej gumy nie widać bo jest wpięta w taki metalowy cylinder, ale to jest ok 1 cm odboju, resztę widać bardzo dobrze.
Koszt zamienników np. Sachs-a to ok 60 zł na dwie strony oczywiście z osłonami, bez tych metalowych krążków, ale je raczej się nie wymienia.
Koszt oryginalnych części trochę większy.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa

: pt wrz 07, 2012 14:56
autor: DLUGI-74
kurik pisze:Tomasz ja mam gumy zmasakrowane dzisiaj to zauważyłem. Będę musiał się za to zabrać :(
Też muszę iść sprawdzić te gumy .....dzięki za podpowiedz :piwo: