Nie ma żadnego mostka, 4 świece sterowane niezależnie z modułu świec pod skrzynką bezpieczników.matis991 pisze:Koledzy mam pytanie, to mogą być padnięte świece (wszystkie 4) czy sprawdzić jeszcze jakoś ten mostek co idzie do świec?? Prawdopodobnie od 10 lat nie wymieniane.
Błędy z Autoscanu
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3420
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: Błędy z Autoscanu
-
- Przeglądacz
- Posty: 144
- Rejestracja: pn lip 06, 2015 10:52
- Auto:: Touran, 2,0, 2005
- Imię:: Przemek
- Lokalizacja: Żory
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
Re: Błędy z Autoscanu
Witam, co na temat poniższego błędu powiedzą koledzy ??
Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No: 1T0 920 861 A
Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 0814
Coding: 0005103
Shop #: WSC 80093 222 69422
VCID: 306B14F3D8E3
1 Fault Found:
00003 - Control Module
014 - Defective
Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No: 1T0 920 861 A
Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 0814
Coding: 0005103
Shop #: WSC 80093 222 69422
VCID: 306B14F3D8E3
1 Fault Found:
00003 - Control Module
014 - Defective
-
- Zaawansowany
- Posty: 457
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2012 19:29
- Auto:: Touran 1,6 TDI 2011
- Imię:: TOMEK
- Lokalizacja: WROCLAW-ŚWIDNICA
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Błędy z Autoscanu
ktos pomoze i doradzi ?
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 01050 202 82025
Additional Info: 4F0915105D von VA0 31O126Q1UM
Additional Info: Geraet 82025
VCID: 234FF155E2CED91
1 Fault Found:
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 45
Mileage: 277901 km
Time Indication: 0
Date: 2015.09.23
Time: 00:58:16
Address 57: TV Tuner Labels: None
Control Module Part Number: 4E0 910 148 E HW: 4E0 919 148
Component and/or Version: R0078 TVhybridT 0470
Software Coding: 0000301
Work Shop Code: WSC 02324 785 00200
VCID: 254BEF4DECFA271
1 Fault Found:
02283 - Video Connection to Output [End Unit]
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 2
Mileage: 277889 km
Time Indication: 0
Date: 2015.09.22
Time: 16:37:51
Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 AC
Component and/or Version: KLIMABETAETIGUNGH20 0170
Software Coding: 0004374
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: DBBF09B51A3E211
2 Faults Found:
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 45
Mileage: 277889 km
Time Indication: 0
Date: 2015.09.22
Time: 17:11:29
Freeze Frame:
Temperature: 86.0°C
00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 42
Mileage: 277905 km
Time Indication: 0
Date: 2015.09.23
Time: 14:06:30
Freeze Frame:
Voltage: 13.30 V
Temperature: 25.0°C
(no units): 128.0
(no units): 129.0
Temperature: 21.0°C
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 01050 202 82025
Additional Info: 4F0915105D von VA0 31O126Q1UM
Additional Info: Geraet 82025
VCID: 234FF155E2CED91
1 Fault Found:
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 45
Mileage: 277901 km
Time Indication: 0
Date: 2015.09.23
Time: 00:58:16
Address 57: TV Tuner Labels: None
Control Module Part Number: 4E0 910 148 E HW: 4E0 919 148
Component and/or Version: R0078 TVhybridT 0470
Software Coding: 0000301
Work Shop Code: WSC 02324 785 00200
VCID: 254BEF4DECFA271
1 Fault Found:
02283 - Video Connection to Output [End Unit]
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 2
Mileage: 277889 km
Time Indication: 0
Date: 2015.09.22
Time: 16:37:51
Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 AC
Component and/or Version: KLIMABETAETIGUNGH20 0170
Software Coding: 0004374
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: DBBF09B51A3E211
2 Faults Found:
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 45
Mileage: 277889 km
Time Indication: 0
Date: 2015.09.22
Time: 17:11:29
Freeze Frame:
Temperature: 86.0°C
00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 42
Mileage: 277905 km
Time Indication: 0
Date: 2015.09.23
Time: 14:06:30
Freeze Frame:
Voltage: 13.30 V
Temperature: 25.0°C
(no units): 128.0
(no units): 129.0
Temperature: 21.0°C
-
- Początkujący
- Posty: 20
- Rejestracja: sob sie 08, 2015 23:24
- Auto:: touran 1.6 fsi 2004r
- Imię:: peka
- Lokalizacja: Połódnie
- Podziękował: 1 raz
Re: Błędy z Autoscanu
Witam Panowie,
Ciągle borykam się z jednym powtarzającym się błędem, a mianowicie :
17912 Intake Air System
P1504-008 Leak Detected-MIL ON
W pewnym momencie myślałem, że znalazłem winowajcę - pęknięty i zaizolowany przez poprzednika przewód podciśnienia 03C 103 558. Już miałem kombinować używkę, ale dla sprawdzenia skleiłem dwoma klejami (jeden przemysłowy lepszy od super glue 10x i na to masa uszczelniająca reinz). Poddałem go próbie ciśnieniowej pod wodą, w efekcie żadnych bąbelków świadczących o nieszczelności. Wsadziłem go takiego i Po wykasowaniu błędu pojawił się on raz jako sporadyczny, a od jakiegoś czasu znowu mnie męczy. Dodam, że po wykasowaniu bardzo szybko się pojawia.
Co myślicie o tym, gdzie jeszcze mógłbym looknąć zanim oddam auto do mechanika.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Ciągle borykam się z jednym powtarzającym się błędem, a mianowicie :
17912 Intake Air System
P1504-008 Leak Detected-MIL ON
W pewnym momencie myślałem, że znalazłem winowajcę - pęknięty i zaizolowany przez poprzednika przewód podciśnienia 03C 103 558. Już miałem kombinować używkę, ale dla sprawdzenia skleiłem dwoma klejami (jeden przemysłowy lepszy od super glue 10x i na to masa uszczelniająca reinz). Poddałem go próbie ciśnieniowej pod wodą, w efekcie żadnych bąbelków świadczących o nieszczelności. Wsadziłem go takiego i Po wykasowaniu błędu pojawił się on raz jako sporadyczny, a od jakiegoś czasu znowu mnie męczy. Dodam, że po wykasowaniu bardzo szybko się pojawia.
Co myślicie o tym, gdzie jeszcze mógłbym looknąć zanim oddam auto do mechanika.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
-
- Początkujący
- Posty: 20
- Rejestracja: sob sie 08, 2015 23:24
- Auto:: touran 1.6 fsi 2004r
- Imię:: peka
- Lokalizacja: Połódnie
- Podziękował: 1 raz
Re: Błędy z Autoscanu
Znalazłem coś na temat przepustnicy
cytuję " Winna była przepustnica, która nie tyle co miała przeciek z poza dolotu tylko sama w sobie nie działała. Mechanik mi pokazał bo byłem przy wymianie, że uchyla się tylko troszkę przy dodawaniu gazu. To było przyczyną fałszowania błędów w informacjach dochodzących do kompa odnośnie przepływu powietrza. Stąd błąd w VAG'u dotyczący przecieku. Po jej wymianie, wykasowaniu błędów auto chodzi pięknie. Zero błędów, zero żółtych kontrolek.
Dziękuje wszystkim użytkownikom za pomoc:)".
Zobaczymy pożyjemy.
cytuję " Winna była przepustnica, która nie tyle co miała przeciek z poza dolotu tylko sama w sobie nie działała. Mechanik mi pokazał bo byłem przy wymianie, że uchyla się tylko troszkę przy dodawaniu gazu. To było przyczyną fałszowania błędów w informacjach dochodzących do kompa odnośnie przepływu powietrza. Stąd błąd w VAG'u dotyczący przecieku. Po jej wymianie, wykasowaniu błędów auto chodzi pięknie. Zero błędów, zero żółtych kontrolek.

Zobaczymy pożyjemy.
-
- Początkujący
- Posty: 45
- Rejestracja: śr wrz 24, 2014 21:00
- Auto:: Touran BMM 2.0TDI
- Imię:: Rafał
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Błędy z Autoscanu
Witam
Mam mały problem z ABS zapalają się kontrolki i pojawił się taki błąd:
00287 - Układ ABS, czujnik prędkości koła, tylny prawy (G44)
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Dodam że czujnik ABS był wymieniany w tym roku
Mam mały problem z ABS zapalają się kontrolki i pojawił się taki błąd:
00287 - Układ ABS, czujnik prędkości koła, tylny prawy (G44)
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Dodam że czujnik ABS był wymieniany w tym roku
- marek1629
- Zaawansowany
- Posty: 360
- Rejestracja: pt sie 16, 2013 13:54
- Auto:: touran, 1.9 bls 2006
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 65 razy
- Otrzymał podziękowań: 92 razy
Re: Błędy z Autoscanu
A zaraz po zmianie czujnika było ok ? Albo wadliwy czujnik albo piasta skorodowała i do wymiany
Moje autko marek1629
145.5 KM 323Nm bls
145.5 KM 323Nm bls
-
- Początkujący
- Posty: 45
- Rejestracja: śr wrz 24, 2014 21:00
- Auto:: Touran BMM 2.0TDI
- Imię:: Rafał
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Błędy z Autoscanu
Było wszystko dobrze czujnik z piastą był wymieniany, zapomiałem dodać o piaście. Dlatego się dziwie co znowu.
- turek
- Specjalista
- Posty: 890
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:14
- Auto:: Alhambra 7n,Ibiza 6j
- Imię:: Michal
- Lokalizacja: Czestochowa
- Podziękował: 38 razy
- Otrzymał podziękowań: 118 razy
Re: Błędy z Autoscanu
Zanim cokolwiek wymienisz sprawdź bieżnie abs,u na piaście,często puchnie od korozji pod osloną gumową (musisz zdjąć tarcze żeby dokładnie obejrzeć) i zmierz oporność samego czujnika i porównaj z innym czujnikiem ,jak oki to wiązka do przedzwonienia
- marek1629
- Zaawansowany
- Posty: 360
- Rejestracja: pt sie 16, 2013 13:54
- Auto:: touran, 1.9 bls 2006
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 65 razy
- Otrzymał podziękowań: 92 razy
Re: Błędy z Autoscanu
Skoro zmieniłeś z piasta to rdzę raczej wykluczam ale sprawdź . Ściągnij zacisk, tarcze i zajrzyj może coś podlazło. I jak Kolega pisze oporność
Moje autko marek1629
145.5 KM 323Nm bls
145.5 KM 323Nm bls
- hagio
- Expert
- Posty: 1220
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Błędy z Autoscanu
Panowie a co powiecie na takie coś? Po założeniu modułu bluetooth i dodaniu go w GT pojawia się jako 77 Telephone status OK i mam problem z "wejściem" w sterownik telefonu,ładuje....mieli ....ładuje.a na końcu takie coś.
Address 77: Telephone Labels: None
VCID: 55A7F793BCCE60896CD-8000
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred
End-------------------------(Elapsed Time: 04:34)--------------------------
i GT
Address 19: CAN Gateway Labels: None
VCID: 55A7F793BCCE60896CD-8000
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred
Address 77: Telephone Labels: None
VCID: 55A7F793BCCE60896CD-8000
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred
End-------------------------(Elapsed Time: 04:34)--------------------------
i GT
Address 19: CAN Gateway Labels: None
VCID: 55A7F793BCCE60896CD-8000
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred
- Tomasz_W-wa
- Władca postów
- Posty: 2561
- Rejestracja: czw maja 17, 2012 18:04
- Auto:: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 285 razy
- Otrzymał podziękowań: 484 razy
Re: Błędy z Autoscanu
Moim zdaniem nie do końca jest komunikacja z modułem, sprawdź jeszcze raz czy dobrze wszystko podłączyłeś.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
- hagio
- Expert
- Posty: 1220
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Błędy z Autoscanu
wszystko zdaje się być ok.za wyjątkiem magistrali CAN we wiązce,mianowicie jest to kabel typu:"Cepelia" i magistrala nie była skręcona ze sobą,na tą chwilę jest już skręcona,nie mniej został mały odcinek ok.30 cm przy przejściówce "gniazdo-wtyk" do radia który nie jest skręcony,może to ma znaczenie? nie mniej usilnie szukam rozpiski pinów w kostce którą się wpina w moduł bluetooth.Jutro jestem umówiony z Dewiantem i podepnę u niego się.Tomasz_W-wa pisze:Moim zdaniem nie do końca jest komunikacja z modułem, sprawdź jeszcze raz czy dobrze wszystko podłączyłeś.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
-
- Użytkownik
- Posty: 250
- Rejestracja: ndz gru 01, 2013 14:29
- Auto:: Golf GT BMN '08
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
- Kontakt: