Filtr powietrza K&N
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Chopy bez wojen
każdy ma swoje doświadczenia I swoje zdanie i każdy robi jak uważa.
Pozdrowionka
Pozdrowionka
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
darek8677,
szczerze... żeby tylko przepływka to bym sie nie martwił
. Oby obce ciało się nie przedarło bo wtedy gorszy ambaras ;(
szczerze... żeby tylko przepływka to bym sie nie martwił
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- rob555
- Przeglądacz
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 12:28
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: gdansk
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Ostatnio robilem taki test u siebie w leonie :
- wkladka K&N w orginalna obudowe filtra 303KM 382Nm
- filtr wogule wyjety 310KM 399Nm
- stozek K&N 309Nm 395Nm
- orginalna wkladkla papierowa knechta 312KM 402Nm....
silnik R36 BWS wolnossacy...wiec teoretycznie najbardziej podatny na odetkanie dolotu.
W seryjnym TDI (czy chipsowanym) wydawanie kasy na mokry filtr to osobiscie dla mnie glupota. Przeplywka sie zasyfia co skutkuje idiotycznymi wskazaniami po pewnym czasie a na mocy naprawde NIC ale to NIC nie przyrasta (w stosunku do dobrego filtra papierowego).
- wkladka K&N w orginalna obudowe filtra 303KM 382Nm
- filtr wogule wyjety 310KM 399Nm
- stozek K&N 309Nm 395Nm
- orginalna wkladkla papierowa knechta 312KM 402Nm....
silnik R36 BWS wolnossacy...wiec teoretycznie najbardziej podatny na odetkanie dolotu.
W seryjnym TDI (czy chipsowanym) wydawanie kasy na mokry filtr to osobiscie dla mnie glupota. Przeplywka sie zasyfia co skutkuje idiotycznymi wskazaniami po pewnym czasie a na mocy naprawde NIC ale to NIC nie przyrasta (w stosunku do dobrego filtra papierowego).
- Cesarz
- Władca postów
- Posty: 4415
- Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
- Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 629 razy
- Otrzymał podziękowań: 223 razy
Mam K&N od jakiegoś czasu i no cóż... Brak jakiejkolwiek odczuwalnej różnicy. Tyle co że po wizycie u rob555, wymyłem sobie przepływke bo faktycznie była pokryta cieńkim filmem olejowym a do czyszczenia uzyłem CJC Air Sensor Clen w sprayu kupione w InterCars za 22,0 pln
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
- Cesarz
- Władca postów
- Posty: 4415
- Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
- Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 629 razy
- Otrzymał podziękowań: 223 razy
przepływke? Ja poprostu, odłaczyłem zdemontowałem cały odcinek kolektora ssącego od filtra razem z korpusem przepływomierza, nastepnie wykręciłem przepływke, obficie ja spryskałem tym cleanerem i pozostawiłem do wyschniecia.niko02 pisze:ktoś podpowie, jak to wyczyścić?
Reszte kolektora tez wymyłem i odtłusciłem. Oczywiscie tez przy okazji wyczysciłem i nasaczyłem (bardzo delikatnie) na nowo filtr.
Jest troche zabawy z wykreceniem przepływki bo potrzebny torx z dziurka, a własciwie to nie torx bo gwiazdka jest troche inna, ja poradziłem sobie kombinerkami chwytajac poprostu bokiem za łepek wkretu. Gdzies czytałem ze co niektórzy nacinaja łep wkreta brzeszczotem pod płaski śrubokręt.
No i jest jeszcze zacisk spręzynowy na rurze za przepływomierzem, da sie go ścisnac kombinerkami przy demontażu, niestety przy montazu nie jest to juz takie proste no chyba że ktos ma odpowiedni do tego sprzet. Dlatego tez polecam przy demontazu ścisnac ta opaske i czymś zabezpieczyc w takiej scisnietej pozycji aby potem sie nie biedzić z montazem...
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Kupujesz w sklepie elektronicznym kontakt IPA , psikasz przepływkę i delikatnym pędzelkiem oczyszczasz.ktoś podpowie, jak to wyczyścić
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- Ciapek
- Expert
- Posty: 1887
- Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
- Auto:: 2.0 DSG BKD '05
- Imię:: B
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 45 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
Dziwne, że wymagane czy też zalecane będzie czyszczenie "jakiejś" (bo inaczej z mojej perspektywy tego nie nazwę) przepływki.
Producent o tym nie informuję.
hmmm
Producent o tym nie informuję.
hmmm
Ostatnio zmieniony pn sty 20, 2014 19:43 przez Ciapek, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam!
- rob555
- Przeglądacz
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 12:28
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: gdansk
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Przepływomierz tunelowy to dość czule urządzenie na wszelkie zabrudzenia /zatłuszczenia.
Skoro opary z odmy cofające sie po wyłączeniu silnika sa w stanie go zabrudzić na tyle ze konieczne jest jego czyszczenie badz wymiana to co w przypadku gdy ssie tluste powietrze z powodu mokrej wkładki badz filtra...?
Producenci siedzą cicho ale prawda taka ze do aut z przepływomierzem to zupełnie inne fitry sportowe powinno sie stosować...
Skoro opary z odmy cofające sie po wyłączeniu silnika sa w stanie go zabrudzić na tyle ze konieczne jest jego czyszczenie badz wymiana to co w przypadku gdy ssie tluste powietrze z powodu mokrej wkładki badz filtra...?
Producenci siedzą cicho ale prawda taka ze do aut z przepływomierzem to zupełnie inne fitry sportowe powinno sie stosować...
- Ciapek
- Expert
- Posty: 1887
- Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
- Auto:: 2.0 DSG BKD '05
- Imię:: B
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 45 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
K&N jest nazywany "sportowym zamiennikiem filtra standardowego" nie chcę mi się wierzyć aby ta firma nie liczyła się z tym, że ich filtry mogę zepsuć te przepływki. Chyba odpowiednie użytkowanie tego filtra zapewnia bezpieczeństwo silnikowi i podzespołom. To przecież firma z wieloletnim doświadczeniem, uznana przez wielu kierowców. Jeśli firma srzeleła by sobie gola w taki sposób do własnej bramki pewnie by nie istniała.
Ktoś pisał tu o Knechcie, że po wymianie na niego poczuł moc.
Na jednym z forów również znalazłem podobną opinię.
To standardowy Knecht czy jakaś sportowa wersja?
Podobno standardem jest LX1211.
Zastanawiam się czy tak znacząco różni się taki Mann od Knechta. Podobno jedna firma produkuje te same papierowe listki dla trzech producentów. Kwestią jakości pozostaje sklejenie tego do kupy i trwałość kleju.
Taka mała uwaga i pytanko które nasunęło mi się po zainstalowania Manna. Upychaliście delikatnie ta gumową uszczelkę w obudowę? Lepiej przylega do ścianek niż tak "wolno włożony", a właściwie położony. K&N lepiej sę rozłożył w obudowie. Może to kwestia egzemplarza...
Ktoś pisał tu o Knechcie, że po wymianie na niego poczuł moc.
Na jednym z forów również znalazłem podobną opinię.
To standardowy Knecht czy jakaś sportowa wersja?
Podobno standardem jest LX1211.
Zastanawiam się czy tak znacząco różni się taki Mann od Knechta. Podobno jedna firma produkuje te same papierowe listki dla trzech producentów. Kwestią jakości pozostaje sklejenie tego do kupy i trwałość kleju.
Taka mała uwaga i pytanko które nasunęło mi się po zainstalowania Manna. Upychaliście delikatnie ta gumową uszczelkę w obudowę? Lepiej przylega do ścianek niż tak "wolno włożony", a właściwie położony. K&N lepiej sę rozłożył w obudowie. Może to kwestia egzemplarza...
Ostatnio zmieniony pn sty 20, 2014 19:45 przez Ciapek, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam!
- Tomas
- Władca postów
- Posty: 2325
- Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
- Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Gorzów
- Podziękował: 438 razy
- Otrzymał podziękowań: 127 razy
Ja o tym pisałem, i na maila przecież Ci odpowiedziałem że mam LX1211. Po założeniu nowego filtra rzeczywiście miałem wrażenie większego kopa. Na ale co się dziwić, świeży powiew powietrza w nowej większej dawceCiapek pisze:
Ktoś pisał tu o Knechcie, że po wymianie na niego poczuł moc.
Na jednym z forów również znalazłem podobną opinię.
To standardowy Knecht czy jakaś sportowa wersja?
Podobno standardem jest LX1211.
