Strona 5 z 29
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 22:57
autor: jarry
z tego co pamiętam to tak, taki malutki w oprawce na przewodzie
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr cze 08, 2016 23:01
autor: pudel77

Dzięki
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pn cze 13, 2016 15:06
autor: szefu55
yox pisze:tak, to przycisk ESP, nie przejmuj sie opisami, 'wal' smialo po numerach, rozpiska jest jak najbardziej ok
Edit
Maly hint:
1. piny na 'szaro' pozostaja bez zmian
2. likwidujesz wszelkie 'mostki'
3. usuwasz calkowicie piny: 6.24.25.29 (DuoSensor)
4. reszte zamieniasz wg. rozpiski (czarny druk)
Kolego a czy wszystko będzie działało jak trzeba ? ja mam leona 1p i zastanawiam się czy jak usunę piny od czujników duosensor itd czy wszystko będzie działać ? zmieniam pompę z AC na BJ. Prosze o podpowiedź jak to ugryźć.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pn cze 13, 2016 16:11
autor: hagio
szefu55 pisze:yox pisze:tak, to przycisk ESP, nie przejmuj sie opisami, 'wal' smialo po numerach, rozpiska jest jak najbardziej ok
Edit
Maly hint:
1. piny na 'szaro' pozostaja bez zmian
2. likwidujesz wszelkie 'mostki'
3. usuwasz calkowicie piny: 6.24.25.29 (DuoSensor)
4. reszte zamieniasz wg. rozpiski (czarny druk)
Kolego a czy wszystko będzie działało jak trzeba ? ja mam leona 1p i zastanawiam się czy jak usunę piny od czujników duosensor itd czy wszystko będzie działać ? zmieniam pompę z AC na BJ. Prosze o podpowiedź jak to ugryźć.
Skoro mi i innym ruszyło to Tobie też. Masz pomocnika kodowania?
Ps.też mam BJ
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pn cze 13, 2016 18:27
autor: yox
...kolego pompa 'BJ' czyli z dlugim kodowaniem, DuoSensor ma wbudowany w sobie, wiec nie korzysta z zewnetrznego, piny mozesz uciac, zaizolowac, lub co tam chcesz, a DuoSensor sprzedac

reszta wg rozpiski

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 14, 2016 10:55
autor: szefu55
Panowie bardzo wam dziękuję, właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem

Treściwej i rzeczowej. Bałem się o duosensor że trzeba go wymienić na inny, a jak się okazało w tym modelu jest w pompie.
A czy możecie mi powiedzieć ile sztuk i jakie dokładnie kupić redukcje gwintów ?
-- Wt cze 14, 2016 11:41 --
Mam pomocnika kodowania tego ABS/ESP long code calculator...... mam też VCDS i VCP więc od strony technicznej się przygotowałem.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 14, 2016 12:03
autor: hagio
[quote="szefu55"]Panowie bardzo wam dziękuję, właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem

Treściwej i rzeczowej. Bałem się o duosensor że trzeba go wymienić na inny, a jak się okazało w tym modelu jest w pompie.
A czy możecie mi powiedzieć ile sztuk i jakie dokładnie kupić redukcje gwintów ?
-- Wt cze 14, 2016 11:41 --
Mam pomocnika kodowania tego ABS/ESP long code calculator...... mam też VCDS i VCP więc od strony technicznej się przygotowałem.[/quote/ ]
Redukcje z 12x10 i z 10x12 gwint zdaje się 1.0 po jednej sztuce, można pokombinować obcinając zaklepaną końcówkę założyć nową odpowiednią końcówkę i zarobić na oryginalnym przewodzie hamulcowym. Osobiście dorobiłem cały przewód w miedzi, co nowe to nowe , problem jest z ułożeniem go w mocowanie
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 14, 2016 12:21
autor: szefu55
Auto robię u kuzyna i ona ma zestaw do zarabiania końcówek do ABS ale zastanawiałem się czy tam jest na tyle zapasu że jak obetnę to będzie na czym zarobić ? nie mam auta i nie widzę tego wizualnie, a przejściówki to zły pomysł ?
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 14, 2016 12:32
autor: jarry
tylko czy on nie ma czasem do miedzi? bo oryginał to pewnie wiesz że stal? nie wiem czy zestaw do miedzi zarobi stal ale przypuszczam że nie
ogólnie to auto z układem hamulcowym sztukowanym z miedzi nie przejdzie przeglądu w Niemczech, jak gdzie indziej to nie wiem
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 14, 2016 12:35
autor: szefu55
Wydaje mi się że zastosuję redukcję gwintu, robiłem tak na wiertnicy która pracowała na wysokich ciśnieniach i nigdy nic złego się nie działo z redukcjami a czasem zakładało się po klika po sobie aby uzyskać żądany kształt.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 14, 2016 14:06
autor: jeżu
Musisz tylko lekko się nagimnastykować przy ułożeniu tych przewodów (bo są stalowe) , które wkręcisz do pompy poprzez redukcje. Ja mam na redukcjach i jest OK
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 14, 2016 15:06
autor: andreass211
ja przekładałem całe przewody nowe pracy około 1,5 godz więcej nie jest ciężko z tą wymianą
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 14, 2016 15:21
autor: Johny7205
Andreas pamiętasz jaki symbol ma prawy -dłuższy przewód??
Czy faktycznie to jest 1T1614723D a nie 1K1614723H???
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 14, 2016 15:30
autor: jarry
Johny7205 pisze:Czy faktycznie to jest 1T1614723D a nie 1K1614723H???
1T1614723D występuje w Touranie od 2011r. do 2015r.
1K1614723H występuje w Golfach, Golfach Plusach, Sirocco i całej masie innych aut z grupy, ale nie w Touranie
ja zakładałem 1T1 i pasują idealnie

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: wt cze 14, 2016 15:38
autor: szefu55
A jakbym chciał wymienić na oryginalne przewody w leonie to jakie numery należy szukać ? to możne zamówię takie i będzie jak z fabryki
