Problem z odpaleniem na ciepłym silniku

Awatar użytkownika
LYJO
Władca postów
Posty: 2919
Rejestracja: śr cze 08, 2011 16:20
Auto:: 2.0 TDI/BKD/DSG/2004
Imię:: Olek
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 34 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: LYJO »

Nie jestem w tym wyrocznia, ale to się ustawia w kanale 1 a nie 5 bo on jest stały.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

gregorypeg pisze:Jeżu czemu w moim silniku nie można podrzucić dawki rozruchowej? Kanał 05 niedostępny!
LYJO ma racje... 5 kanał pomimo ze jest od dawki rozruchowej to nic z nim nie zrobisz... mozesz jedynie zmienic dawke paliwa na 1... wartosc 50 spokojnie starcza i problem z paleniem znika jak zły sen :)
gregorypeg
Przeglądacz
Posty: 129
Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gregorypeg »

u mnie w kanale 1 jest dawka wtryskiwanego paliwa, preferowana 4-11 mg/skok
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

gregorypeg pisze:u mnie w kanale 1 jest dawka wtryskiwanego paliwa
tak jak u każdego...
gregorypeg
Przeglądacz
Posty: 129
Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gregorypeg »

CZyli zwiększyć ją do 50 ?
Awatar użytkownika
krankor
Zaawansowany
Posty: 340
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:22
Auto:: Touran 1T1, 1.9 AVQ 2004
Imię:: Grzegorz
Lokalizacja: Wągrowiec - Wlkp-ska
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 52 razy

Post autor: krankor »

Też mi długo kręcił na ciepłym silniku często z szarpnięciem. Zbierałem się z szukaniem magika i zbierałem. Żeby zmienić dawkę na kanale 1, jak wyczytałem na naszym forum. Bo swojego WAG'a jeszcze nie mam. Nie wiem jaki kupić, a tym bardziej jak go obsługiwać. No i zaniemógł akumulator po nocy na zewnątrz garażu. Tak osłabł, że przy próbie odpalenia wyzerował się zegar i dzienny licznik przebiegu a radio samo się włączało :| Wymiana na nowy i BINGO! Zapala zimny od razu (przedtem po jednym obrocie, moze dwu) Ciepły po jednym lub dwu - trudno dokłądnie określić. Powiedziałbym, że też praktycznie od razu. Dla mnie to wystarczająco szybko w porównaniu z kilkooooma sekundami przedtem.
Wychodzi, że w moim przypadku winowajcą były słabe obroty. Ale pewny będę po kilku dniach.
pozdrawiam Grzegorz
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy

Post autor: jeżu »

CZyli zwiększyć ją do 50 ?
Trzezba to zrobić w adaptacjach, po zalogowaniu się do sterownika silnika... a nie zwiększyć dawkę do 50mg/skok Jeśli dobrze mnie rozumiesz....
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

krankor pisze:Też mi długo kręcił na ciepłym silniku często z szarpnięciem. Zbierałem się z szukaniem magika i zbierałem. Żeby zmienić dawkę na kanale 1, jak wyczytałem na naszym forum. Bo swojego WAG'a jeszcze nie mam. Nie wiem jaki kupić, a tym bardziej jak go obsługiwać. No i zaniemógł akumulator po nocy na zewnątrz garażu. Tak osłabł, że przy próbie odpalenia wyzerował się zegar i dzienny licznik przebiegu a radio samo się włączało :| Wymiana na nowy i BINGO! Zapala zimny od razu (przedtem po jednym obrocie, moze dwu) Ciepły po jednym lub dwu - trudno dokłądnie określić. Powiedziałbym, że też praktycznie od razu. Dla mnie to wystarczająco szybko w porównaniu z kilkooooma sekundami przedtem.
Wychodzi, że w moim przypadku winowajcą były słabe obroty. Ale pewny będę po kilku dniach.
to też czasammi pomaga... pomaga też przeczyszczenie rozrusznika i wymiana tulejek... zresztą to tak samo jak w maluchu było , jak cieko palił to albo akumulator do wymiany albo rozrusznik do roboty :)

JEŻU dobrze pisze... dawki nie zwiększa sie na 50 mg/skok tylko wartość adaptacyjną się zwiększa na 50... fabrycznie ma ona wartość 0, a możliwość regulacji jest od 0 - 300 ale 50 w zupełności wystarcza...
gregorypeg
Przeglądacz
Posty: 129
Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gregorypeg »

Może ktoś wrzucić zrzut z VAG jak to zrobić?
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy

Post autor: jeżu »

Obrazek

W nowej wartości wpisujesz 50 Test->Zapisz->Gotowe
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

No cóż u mnie pomógła remont, a praktycznie wymiana rozrusznika - 240 pln i problem z głowy :mrgreen:
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

tak jak pisałem ze czasami pomaga tez regeneracja rozrusznika... pierwsze co mi zaproponował własnie mechanik na tą przypadłośc to była regeneracja rozrusznika...
Awatar użytkownika
LYJO
Władca postów
Posty: 2919
Rejestracja: śr cze 08, 2011 16:20
Auto:: 2.0 TDI/BKD/DSG/2004
Imię:: Olek
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 34 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: LYJO »

hmm, dziś żona jak jechała samochodem to po 20 minutach jazdy (czyli silnik już ciepły) odpaliła znowu auto i trzeba było jednak pokręcić prawie 5 sekund. Każde następne odpalenie już (3x) w ciągu 2 minut było już "od ręki".
Obrazek
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

LYJO ja u siebie tego nie zauwazyłem... jedynie raz albo dwa zdarzyło mi sie szarpniecie ale to sporadycznie... a tak pali od strzała...
forest
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 16, 2011 19:50
Auto:: Touran 2.0
Imię:: Tymek
Lokalizacja: Katowice

Post autor: forest »

Dodi bo ty masz 1.9, my z kolegą mamy 2,0 i nieszczęsne BKD, chociaż u mnie pomimo 150k przebiegu wszystko na razie działa po za odpalaniem. Ustawione miałem 50 i niestety po 2 miesiącach znowu jest to samo :( Kręcenie 5sek na gorącym :(
ODPOWIEDZ