Problem z odpaleniem na ciepłym silniku
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
LYJO ma racje... 5 kanał pomimo ze jest od dawki rozruchowej to nic z nim nie zrobisz... mozesz jedynie zmienic dawke paliwa na 1... wartosc 50 spokojnie starcza i problem z paleniem znika jak zły sengregorypeg pisze:Jeżu czemu w moim silniku nie można podrzucić dawki rozruchowej? Kanał 05 niedostępny!

-
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- krankor
- Zaawansowany
- Posty: 340
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:22
- Auto:: Touran 1T1, 1.9 AVQ 2004
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Wągrowiec - Wlkp-ska
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Też mi długo kręcił na ciepłym silniku często z szarpnięciem. Zbierałem się z szukaniem magika i zbierałem. Żeby zmienić dawkę na kanale 1, jak wyczytałem na naszym forum. Bo swojego WAG'a jeszcze nie mam. Nie wiem jaki kupić, a tym bardziej jak go obsługiwać. No i zaniemógł akumulator po nocy na zewnątrz garażu. Tak osłabł, że przy próbie odpalenia wyzerował się zegar i dzienny licznik przebiegu a radio samo się włączało
Wymiana na nowy i BINGO! Zapala zimny od razu (przedtem po jednym obrocie, moze dwu) Ciepły po jednym lub dwu - trudno dokłądnie określić. Powiedziałbym, że też praktycznie od razu. Dla mnie to wystarczająco szybko w porównaniu z kilkooooma sekundami przedtem.
Wychodzi, że w moim przypadku winowajcą były słabe obroty. Ale pewny będę po kilku dniach.

Wychodzi, że w moim przypadku winowajcą były słabe obroty. Ale pewny będę po kilku dniach.
pozdrawiam Grzegorz
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
to też czasammi pomaga... pomaga też przeczyszczenie rozrusznika i wymiana tulejek... zresztą to tak samo jak w maluchu było , jak cieko palił to albo akumulator do wymiany albo rozrusznik do robotykrankor pisze:Też mi długo kręcił na ciepłym silniku często z szarpnięciem. Zbierałem się z szukaniem magika i zbierałem. Żeby zmienić dawkę na kanale 1, jak wyczytałem na naszym forum. Bo swojego WAG'a jeszcze nie mam. Nie wiem jaki kupić, a tym bardziej jak go obsługiwać. No i zaniemógł akumulator po nocy na zewnątrz garażu. Tak osłabł, że przy próbie odpalenia wyzerował się zegar i dzienny licznik przebiegu a radio samo się włączałoWymiana na nowy i BINGO! Zapala zimny od razu (przedtem po jednym obrocie, moze dwu) Ciepły po jednym lub dwu - trudno dokłądnie określić. Powiedziałbym, że też praktycznie od razu. Dla mnie to wystarczająco szybko w porównaniu z kilkooooma sekundami przedtem.
Wychodzi, że w moim przypadku winowajcą były słabe obroty. Ale pewny będę po kilku dniach.

JEŻU dobrze pisze... dawki nie zwiększa sie na 50 mg/skok tylko wartość adaptacyjną się zwiększa na 50... fabrycznie ma ona wartość 0, a możliwość regulacji jest od 0 - 300 ale 50 w zupełności wystarcza...
-
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław