Strona 5 z 63

: wt maja 01, 2012 10:08
autor: GASIOR997
1T0 920 872B
Było montowane w
Caddy - 2004-2008 rok
Touran - 2006-2006 rok
I jest to zestaw wskaźników do samochodów z napędem na gaz ziemny . Tak wiec się zastanów jak masz Diesel to raczej NIE.

: wt maja 01, 2012 17:18
autor: Natel
dzięki za namiary do kolegi z golfa :)

: sob maja 05, 2012 15:35
autor: kurik
Licznik wymieniony. Z tym że mam mały problem zgasła kontrolka wspomagania i ESP a świeci mi się cały czas ABS. Nie wiem co źle zrobiłem.

VCDS wskazuje błąd

1 Fault Found:
01486 - System Function Test Activated
000 - -

: sob maja 05, 2012 15:53
autor: GASIOR997
źle coś zrobiłeś test ABS

sobie poczytaj

http://translate.google.pl/translate?hl ... hp%2F01486

Zacznij od G200 i G201
logujesz się do ABS 03
potem wchodzisz w Codding II a jak nie ma to Security Acces , i podajesz kod 40168 potwierdzasz, pokaże ze OK, i musisz jeszcze raz wejść by widział opcje,
Bez podania kodu, albo po wyjściu ze sterownika trzeba to na nowo podawać.
Jak już podasz kod 40168 i wejdziesz, rozwijasz z tabelki właśnie te
dwie pozycje i klikasz na górze BASIC Seting .
Wtedy powinien zniknąć komunikat NOT OK na OK.
w grupie 2 sprawdzisz jego wartość.
Tak samo dla G201 ... Security acces - 40168 i na nowo . wiem ze trzeba chyba podpiąć parę razy w hamulec,
To są najprostsze czynności.

Adaptacja krańcowego położenia kierownicy
(Silnik cały czas w ruchu)

1 Trzymaj kierownicę do jazdy na wprost (±10°)przez minimum 5 sekund.
2 Obracaj kierownicą w lewo aż do oporu i przytrzymaj na końcu przez sekundę.
3 Obracaj kierownicą w prawo aż do oporu i przytrzymaj na końcu przez sekundę.
4 Wyprostuj i trzymaj kierownicę do jazdy na wprost (±10°).
5 Wyłącz silnik i zapłon.
6 Włącz zapłon.
7 Poczekaj 5 sekund.
8 Kontrolka wspomagania kierownicy powinna zgasnąć. Jeśli nie, wykonaj krótką jazdę próbną.

: sob maja 05, 2012 19:17
autor: kurik
W G200 i G201 i G85 wszystko jest ok Adaptacja krańcowego położenia kierownicy zrobiona ABS dalej świeci. Trzeba wykonać jakiś test ABS z tego co wyczytałem to :
1.Zapalamy silnik
(Kontrolka ABS się świeci)
2.wciskamy hamulec na ok 5s (zaczyna mrugać kontrolka ESP)
3.Jazda autem nie przekraczając 30km/h
4. Kontrolka ASP gaśnie
(Kontrolka ABS się świeci)
5. Dodać gazu i przekroczyć 20km/h potem zahamować gwałtownie- diagnostyka kończy się właśnie na tym.

Niestety nie działa ta procedura ABS dalej świeci. :cry:

: ndz maja 06, 2012 11:46
autor: Slavo
Witam!
Czy mógłby mi ktoś pomóc, czy do mojego touranka jak w opisie (posiadam 1/2 fis ) pasowałby ten o to licznik http://imageshack.us/photo/my-images/32 ... 00530.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 00524.png/ i czy byłby jakiś problem opisany przez Jarrego z pompą paliwa?
Z góry dziękuje.

: ndz maja 06, 2012 18:36
autor: kurik
Wgląda na to że będzie pasował. Który masz rocznik Tourana?

: ndz maja 06, 2012 18:41
autor: Slavo
Maj 2005r

: ndz maja 06, 2012 19:40
autor: kurik
Zgodnie z symbolika na zdjęciu wszystko powinno pasować. Ja mam dokładnie taki sam licznik z tym że zegary mam inne. Twój licznik jest chyba w wersji UK . Z pompą paliwa nie powinno być problemu.

: ndz maja 06, 2012 19:47
autor: Slavo
Tak, mój jest w wersji UK. Także chyba zdecyduję się na wymiane. Dzięki za odpowiedz

: ndz maja 06, 2012 20:44
autor: niko02
Powinno być ok, pamiętaj o kodzie do radia. bo po wymianie będzie safe mode

: ndz maja 06, 2012 21:50
autor: kurik
Ja przy wymianie nieco się zapędziłem bo do sczytania IMO i zmiany przebiegu potrzebuje VAG Commandera a ja mam tylko VCDS-a. Cała robota poszła w ośli zachwyt. Wsadziłem stary licznik na miejsce. Nie doczytałem postu dokładnie :| Puki co nie stać mnie na kolejny kabelek aby wykonać ta operację.

: śr maja 16, 2012 21:57
autor: Dantem
Postępując zgodnie z poradnikami zgrałem immo z licznika i zapisałem na pulpicie. Włożyłem nowy licznik z full FIS 2004 i zrobiłem kopie immo.
Później wgrałem immo od oryginalnego licznika. Wszystko zgodnie z instrukcją. Samochód teraz nie odpala.
stary licznik to 1K0 920 850 K
nowy licznik to 1K0 920 971 C
Samochód jest z 2004r. Benzyna 102km
Obecnie mam brak fis 1K0 920 850 K (Siemens VDO), nowy licznik został wyprodukowany w Meksyku wiec producent jest inny.
Po skorzystaniu z poradników na forum udało mi si zgrać immo ze starego licznika i wgrać do nowego. I tu pojawił się problem. samochód nie odpala.
Dowiedziałem się że problem może być inny producent licznika.

: pt maja 18, 2012 17:50
autor: jarry
nie możesz przegrywać wsadu immo pomiędzy VDO a innym producentem

: ndz maja 20, 2012 11:12
autor: kurik
Wymiana licznika udana. Podziękowania dla autora postu :piwo: