Strona 5 z 10

: wt cze 12, 2012 16:27
autor: JacaTouran
taki setup jak mam u siebie jest bezpieczny i przetestowany (oczywiście należy też wykorzystywać ten potencjał z głową). Wykres masz w prezentacji mojego tourana.

[ Dodano: Wto Cze 12, 2012 16:29 ]
niko02 pisze:Jacek, ja bym chciał dodatkowo wymienić świece przed programem, bo wywala mi błędy, więc jak to rozegramy. Jest jeszcze EGR ale to najwyżej skasuję błąd, a on pojawia się różnie, czasem tydzień po skasowaniu, a czasem 2 dni. Reszta sprawna.

Nie ma problemu, daj znać jakie swiece chcesz to zamówimy i wymienimy. Z egrem może też będzie chwila to sie powalczy.

: wt cze 12, 2012 17:03
autor: naruot
No to widzę że kolejka na jeden dzień jest już pełna... ;) , jak sie tylko finansowo podreperuję to będę się zgłaszać do następnej tury, trzeba będzie przetestować tą nową dróżkę do Łowicza :D chociaż gorzej będzie jak po Euro zamkną ją na ruskie nigdy żeby kończyć kłaść bitum...

: wt cze 12, 2012 18:11
autor: piatek69
No 150 KM to już musi jechać ; )

: śr cze 13, 2012 01:07
autor: patarek
Może i pojedzie byle by było bezpieczne dla naszych silników. :)
p.s.
Ja około 14-15 się mogę pisać :)

: śr cze 13, 2012 09:45
autor: JacaTouran
patarek pisze:Może i pojedzie byle by było bezpieczne dla naszych silników. :)
p.s.
Ja około 14-15 się mogę pisać :)

silniki na takim setupie jeżdżą bez najmniejszych zastrzeżeń - przyjedziesz powiesz czego oczekujesz i jak auto będzie OK to zrobimy tak jak będziesz chciał. Tak jak pisałem wyżej moje prywatne auto jeżdzi tak 100000 km i nie dołożyłem złotówki do silnika. Jednak jak masz obawy to zrobimy program bardziej asekuracyjnie - Pisałem już gdzieś wyżej , że to jest mocniej niż robimy standart. Będziesz chciał mniej zrobimy mniej ;) - to nie stanowi problemu.
I jeszcze jedna sprawa - nie popadajmy w paranoję (auto samo nie jeżdzi - kierowca ma tu też wiele do tego tematu).

: śr cze 13, 2012 10:41
autor: niko02
Jakie świece proponujesz? Mają ybć dobre, a nawet lepsze, jeżeli coś takiego można dostać u was do tego silnika.

: śr cze 13, 2012 11:13
autor: JacaTouran
niko02 pisze:Jakie świece proponujesz? Mają ybć dobre, a nawet lepsze, jeżeli coś takiego można dostać u was do tego silnika.

Mysle, ze Beru byłyby dobre

: śr cze 13, 2012 11:29
autor: r00x
A z mojego da się bezpiecznie wyciągnąć 135 koni (aktualnie 100)?

: śr cze 13, 2012 15:06
autor: JacaTouran
r00x pisze:A z mojego da się bezpiecznie wyciągnąć 135 koni (aktualnie 100)?

Przyjedziesz, zrobimy pomiar na hamowni i wtedy ustalimy co się da, a co nie .
Pomiar serii jest kluczowy w tego typu zabawach, więc myślę, że hipotetyczne rozmowy nie mają sensu.

: śr cze 13, 2012 15:57
autor: piatek69
A czy skrzynia DSG ma jakieś znaczenie ?

: śr cze 13, 2012 17:11
autor: JacaTouran
piatek69 pisze:A czy skrzynia DSG ma jakieś znaczenie ?
Tak, ma. Trzeba nieco delikatniej programem zadziałać.

: śr cze 13, 2012 19:06
autor: niko02
Dobra, to wstępnie umówmy się na BERU. Jak zaliczka, czy coś, to daj znać na priv.

: śr cze 13, 2012 23:24
autor: piatek69
No to już w moim nie wyciągniemy tych 150 kucy, ale myślę ze nawet 130-140KM będzie OK, przecież tym nie mamy się ścigać, chodzi tylko żeby wzrósł moment, aby się bezpieczniej wyprzedzało !

: czw cze 14, 2012 09:10
autor: JacaTouran
piatek69 pisze:No to już w moim nie wyciągniemy tych 150 kucy, ale myślę ze nawet 130-140KM będzie OK, przecież tym nie mamy się ścigać, chodzi tylko żeby wzrósł moment, aby się bezpieczniej wyprzedzało !

Spokojnie, ustawimy go jak trzeba.

: czw lip 05, 2012 10:33
autor: niko02
W sprawie tych świec, możesz mi przybliżyć łączne koszty modyfikacji programu i wymiany świec? Ostatnio zauważyłem też, że zaczyna mi się pojawiać błąd czujnika G62, jaki jest jego koszt?
Może być problem z odkręceniem świec? Jak by były na wierzchu, to bym je czymś potraktował, a tak to trzeba poczekać...