Strona 5 z 10
: wt cze 12, 2012 16:27
autor: JacaTouran
taki setup jak mam u siebie jest bezpieczny i przetestowany (oczywiście należy też wykorzystywać ten potencjał z głową). Wykres masz w prezentacji mojego tourana.
[ Dodano: Wto Cze 12, 2012 16:29 ]
niko02 pisze:Jacek, ja bym chciał dodatkowo wymienić świece przed programem, bo wywala mi błędy, więc jak to rozegramy. Jest jeszcze EGR ale to najwyżej skasuję błąd, a on pojawia się różnie, czasem tydzień po skasowaniu, a czasem 2 dni. Reszta sprawna.
Nie ma problemu, daj znać jakie swiece chcesz to zamówimy i wymienimy. Z egrem może też będzie chwila to sie powalczy.
: wt cze 12, 2012 17:03
autor: naruot
No to widzę że kolejka na jeden dzień jest już pełna...

, jak sie tylko finansowo podreperuję to będę się zgłaszać do następnej tury, trzeba będzie przetestować tą nową dróżkę do Łowicza

chociaż gorzej będzie jak po Euro zamkną ją na ruskie nigdy żeby kończyć kłaść bitum...
: wt cze 12, 2012 18:11
autor: piatek69
No 150 KM to już musi jechać ; )
: śr cze 13, 2012 01:07
autor: patarek
Może i pojedzie byle by było bezpieczne dla naszych silników.

p.s.
Ja około 14-15 się mogę pisać

: śr cze 13, 2012 09:45
autor: JacaTouran
patarek pisze:Może i pojedzie byle by było bezpieczne dla naszych silników.

p.s.
Ja około 14-15 się mogę pisać

silniki na takim setupie jeżdżą bez najmniejszych zastrzeżeń - przyjedziesz powiesz czego oczekujesz i jak auto będzie OK to zrobimy tak jak będziesz chciał. Tak jak pisałem wyżej moje prywatne auto jeżdzi tak 100000 km i nie dołożyłem złotówki do silnika. Jednak jak masz obawy to zrobimy program bardziej asekuracyjnie - Pisałem już gdzieś wyżej , że to jest mocniej niż robimy standart. Będziesz chciał mniej zrobimy mniej

- to nie stanowi problemu.
I jeszcze jedna sprawa - nie popadajmy w paranoję (auto samo nie jeżdzi - kierowca ma tu też wiele do tego tematu).
: śr cze 13, 2012 10:41
autor: niko02
Jakie świece proponujesz? Mają ybć dobre, a nawet lepsze, jeżeli coś takiego można dostać u was do tego silnika.
: śr cze 13, 2012 11:13
autor: JacaTouran
niko02 pisze:Jakie świece proponujesz? Mają ybć dobre, a nawet lepsze, jeżeli coś takiego można dostać u was do tego silnika.
Mysle, ze Beru byłyby dobre
: śr cze 13, 2012 11:29
autor: r00x
A z mojego da się bezpiecznie wyciągnąć 135 koni (aktualnie 100)?
: śr cze 13, 2012 15:06
autor: JacaTouran
r00x pisze:A z mojego da się bezpiecznie wyciągnąć 135 koni (aktualnie 100)?
Przyjedziesz, zrobimy pomiar na hamowni i wtedy ustalimy co się da, a co nie .
Pomiar serii jest kluczowy w tego typu zabawach, więc myślę, że hipotetyczne rozmowy nie mają sensu.
: śr cze 13, 2012 15:57
autor: piatek69
A czy skrzynia DSG ma jakieś znaczenie ?
: śr cze 13, 2012 17:11
autor: JacaTouran
piatek69 pisze:A czy skrzynia DSG ma jakieś znaczenie ?
Tak, ma. Trzeba nieco delikatniej programem zadziałać.
: śr cze 13, 2012 19:06
autor: niko02
Dobra, to wstępnie umówmy się na BERU. Jak zaliczka, czy coś, to daj znać na priv.
: śr cze 13, 2012 23:24
autor: piatek69
No to już w moim nie wyciągniemy tych 150 kucy, ale myślę ze nawet 130-140KM będzie OK, przecież tym nie mamy się ścigać, chodzi tylko żeby wzrósł moment, aby się bezpieczniej wyprzedzało !
: czw cze 14, 2012 09:10
autor: JacaTouran
piatek69 pisze:No to już w moim nie wyciągniemy tych 150 kucy, ale myślę ze nawet 130-140KM będzie OK, przecież tym nie mamy się ścigać, chodzi tylko żeby wzrósł moment, aby się bezpieczniej wyprzedzało !
Spokojnie, ustawimy go jak trzeba.
: czw lip 05, 2012 10:33
autor: niko02
W sprawie tych świec, możesz mi przybliżyć łączne koszty modyfikacji programu i wymiany świec? Ostatnio zauważyłem też, że zaczyna mi się pojawiać błąd czujnika G62, jaki jest jego koszt?
Może być problem z odkręceniem świec? Jak by były na wierzchu, to bym je czymś potraktował, a tak to trzeba poczekać...