aki pisze:no sam jestem ciekawy jak taki test wygląda i ile kosztuje.
Myślę, że spróbuje się dowiedzieć, tymczasem udało mi się nakręcić zachowanie autka przy różnych prędkościach, także postaram się szybko je wrzucić.
No i udało się, poniżej linki do trzech krótkich nagrań, które wykonałem w dniu dzisiejszym, a na których to widoczny jest problem ściągania samochodu oraz słyszalny jest hałas panujący w samochodzie (podczas jazdy szyby były zamknięte, nadmuchy i radio wyłączone, a słyszalny hałas nie jest szumem powietrza). Podczas jazdy co chwilę musiałem korygować tor jazdy samochodu, aby nie zjechać z drogi (co widać na nagraniu) natomiast ani razu nie skręcałem kierownicy w prawo i za każdym razem, kiedy na nagraniu samochód skręca w prawo jest to efekt jazdy bez utrzymywania odpowiedniego docisku rąk do kierownicy.
Zachowanie samochodu jest identyczne również na innym komplecie opon.
Nagranie 1: Samochód został rozpędzony do prędkości 70 km/h (podczas przyspieszania słyszalny jest wzrost hałasu w kabinie), a następnie ustawiony został tempomat na 70 km/h.
http://piotro26.wrzuta.pl/film/2KHenslO ... du_z_drogi
Nagranie 2: Zachowanie samochodu przy prędkości 90 km/h (prędkość ustawiona na tempomacie)
http://piotro26.wrzuta.pl/film/1az4W0Xf ... sci_90km_h
Nagranie 3: Zachowanie samochodu przy prędkości 100 km/h (prędkość ustawiona na tempomacie)
http://piotro26.wrzuta.pl/film/6V13Fhsz ... i_100_km_h
Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie.