Odświeżam.
Grzałka zamontowana i prądu brakuje (na wolnych obrotach 98% obciążenia, a prąd na grzałkę to tylko 40A

).
Co zaskakujące, i tego się nie spodziewałem po zwykłym alternatorze, jednak ECU podnosi obroty ale trwa to trochę, bo na postoju dopiero po dwóch minutach i nawet wtedy prąd na PTC dochodzi do raptem 56-60A. 78A jest tylko powyżej 1200 obr/min co mnie nie zadowala.
Rozważam teraz czy montować alternator 140 dedykowany dla CAXA czy jednak pchać 180-kę z TDI.
Póki co przymierzyłem bez montażu alternator 140A z 2.0 TDI (początek numeru 03L) i są pewne różnice (o czym wcześniej wspominano):
- inna tulejka gwintowana:
CAXA

TDI
- inne umiejscowienie wtyczki wzbudzenia/DF i kabla zasilania:
CAXA

TDI
Wtyczka wypada typowo w "downpipe"... Koło do przełożenia, bo odległość pomiędzy mocowaniem, a gwintem osi jest taka sama z tego co widziałem. Kwestia tej tulejki (co dać, czy wystarczy rurka jako podkładka?) i tej wtyczki.
Na tym etapie pomijałem w ogóle kwestię LIN, a samą możliwość montażu 180ki na zaś. LIN jako takie nie jest mi potrzebne, ale...
Czysto teoretycznie wracając do LIN w B6.
Teoretycznie w moim gateway jest opcja dodania klemy (3C0907530L po aktualizacji na 3C0907530Q) ale czy jest tam LIN to w sumie nie wiem, bo nie oglądałem PCB. Gateway z S&S ma ten sam numer HW (3C0907530H, -L, -Q, -F i -J mają HW13), więc teoretycznie jeśli nie da się tego włączyć to zapewne wystarczy zmiana identyfikatora w EEPROM i ponowne wgranie aktualizacji, dobrze rozumiem?
Kolejny klocek - sterownik klemy, ale to musi być z alternatorem LIN i basta.
Stabilizator - jest potrzebny?
Więcej pytań rodzi ECU. DF podłączamy do ECU, gdy go nie będzie ECU nie widzi alternatora
ECU jest pod wersję bez S&S i teraz pytanie, jeśli chcę uruchomić cały osprzęt pod LIN to muszę zapewne poza klemą mieć zapewne inny soft w ECU. Pod mój numer 03C906022 (MED17.5.20) nie ma odpowiednika z jakąkolwiek rekuperacją, więc w grę wchodzi tylko wymiana na jakiś 03C906016 (MED17.5.5).
Dobrze rozumiem?
Cały czas piszę o 1.4 TSI CAXA.