Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtryski
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Witam
A tak wygląda skan po wymianie pompowtrysków na nowe zalane autko ON BP Ulitame Diesel:
Group 013
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.08 mg/str Inj. Quantity
0.13 mg/str Inj. Quantity
-0.07 mg/str Inj. Quantity
Group 018
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
Group 023
0.21 ms Time
0.21 ms Time
0.22 ms Time
0.21 ms Time
A tak wygląda skan po wymianie pompowtrysków na nowe zalane autko ON BP Ulitame Diesel:
Group 013
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.08 mg/str Inj. Quantity
0.13 mg/str Inj. Quantity
-0.07 mg/str Inj. Quantity
Group 018
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
Group 023
0.21 ms Time
0.21 ms Time
0.22 ms Time
0.21 ms Time
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Wiem wiem i drgań nie ma
szkoda tylko, że niepotrzebnie wymieniłem dwa przeguby.

Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Może wyjaśnię. Mam 4 nowe.
1. 3 cylindra wymiana w lipcu 2012 (akcja dobrej woli producenta po tym jak auto stanęło)
2. 1,2 i 4 cylindra wymiana w październiku 2012 (załapałem się na akcję serwisową 23H9)
Mam teraz coś takiego Component: R4 2.0l PPD1.2 G 4355.
Czy jeszcze coś mam dokleić?
Pozdrawiam
1. 3 cylindra wymiana w lipcu 2012 (akcja dobrej woli producenta po tym jak auto stanęło)
2. 1,2 i 4 cylindra wymiana w październiku 2012 (załapałem się na akcję serwisową 23H9)
Mam teraz coś takiego Component: R4 2.0l PPD1.2 G 4355.
Czy jeszcze coś mam dokleić?
Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Ogolnie ASO bardzo lakonicznie udziela informacji w tej sprawie. Mam dwie robieżne informacje:
1. Poprawione zmodyfikowane popmpowtryski Siemensa piezoelektryczne.
2. To że są to pompowtryski Continentala też piezoelektryczne.
Nie miałem siły już dopytywać bo to jak uderzanie głową w mur. Ucieszyłem się, że nowe i nie mam już drgań auta.
Przynajmniej teraz nie mam obaw, że za zakretem lub przy wyprzedaniu stanie i znowu laweta.
Pozdrawiam
1. Poprawione zmodyfikowane popmpowtryski Siemensa piezoelektryczne.
2. To że są to pompowtryski Continentala też piezoelektryczne.
Nie miałem siły już dopytywać bo to jak uderzanie głową w mur. Ucieszyłem się, że nowe i nie mam już drgań auta.
Przynajmniej teraz nie mam obaw, że za zakretem lub przy wyprzedaniu stanie i znowu laweta.
Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Najważniejsze, że się udało:) Mam nadzieje, że te nie będą "padaczkami" jak poprzednie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- wulkan
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 08, 2012 12:14
- Auto:: 1T2, 2.0 AZV 136KM
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: śląskie
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
U mnie pomiar wygląda tak, chociaż te wartości na 018 mi cały czas skaczą na 1,3,4 cylindrze z 0 na 16, od kupienia lubi mi tak co chwilke lekko bujać ale kula się ok, pomiar zrobiłem na zimnym silniku ale na ciepłym podobnie mi się zachowuje na staniu na światłach albo na innym postoju lubi zabujać budą... czy to normalne?
i tak ogólnie lock00 wirtualne piwko poleciało do Ciebie za manual
i tak ogólnie lock00 wirtualne piwko poleciało do Ciebie za manual

-
- Władca postów
- Posty: 2263
- Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
- Auto:: 1T1
- Imię:: -
- Podziękował: 32 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Paweł dzieki za
, nie chce Cie tutaj dołować, lecz opoźnienie przełaczania na cylindrze 3 masz w stanie bardzo slabym
, chociaz sam wtrysk jest ok, lecz przekraczając 100 możesz mieć problemy z odpaleniem( lecz nie powinno Ci zblokować autka definitywnie, po kilku próbach w razie W, odpali) , paru użytkowników walczy z problemem, mam nadzieje ze w końcu napiszą coś od siebie....
aby wspomóc innych 



