Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtryski

Miejsce do prezentowania własnych modyfikacji - co ulepszyliśmy, usprawniliśmy i chcemy podzielić się tym z innymi.
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Post autor: jeżu »

wulkan, Masz PD firmy Bosch... A do odczytu vcds korzysta z pliku labels BKD.
Wszystko ok...
Awatar użytkownika
Marco_Polo
Specjalista
Posty: 622
Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
Imię:: Marek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: Marco_Polo »

Witam

A tak wygląda skan po wymianie pompowtrysków na nowe zalane autko ON BP Ulitame Diesel:

Group 013
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.08 mg/str Inj. Quantity
0.13 mg/str Inj. Quantity
-0.07 mg/str Inj. Quantity

Group 018
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)

Group 023
0.21 ms Time
0.21 ms Time
0.22 ms Time
0.21 ms Time
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Post autor: jeżu »

Marco_Polo, :brawa: Jest oki
Awatar użytkownika
Marco_Polo
Specjalista
Posty: 622
Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
Imię:: Marek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: Marco_Polo »

Wiem wiem i drgań nie ma :) szkoda tylko, że niepotrzebnie wymieniłem dwa przeguby.
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

wulkan, tak jak Ci Tomek napisać to nie wałek :),
Marco_Polo pisze:Group 023
0.21 ms Time
0.21 ms Time
0.22 ms Time
0.21 ms Time
Marku, wymienili Ci 3 pompki, miałes piezoelektryczne,ale zapodaj jeśli mozesz jeszcze ten "Component: R4 2.0l PPD 1.2 G 4355" po wymianie :)
Awatar użytkownika
Marco_Polo
Specjalista
Posty: 622
Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
Imię:: Marek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: Marco_Polo »

Może wyjaśnię. Mam 4 nowe.
1. 3 cylindra wymiana w lipcu 2012 (akcja dobrej woli producenta po tym jak auto stanęło)
2. 1,2 i 4 cylindra wymiana w październiku 2012 (załapałem się na akcję serwisową 23H9)

Mam teraz coś takiego Component: R4 2.0l PPD1.2 G 4355.
Czy jeszcze coś mam dokleić?

Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

Marco_Polo, oki :) , wiadomo masz dalej piezoelektryczne, a dowiadywałes jakiej firmy?
Awatar użytkownika
Marco_Polo
Specjalista
Posty: 622
Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
Imię:: Marek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: Marco_Polo »

Ogolnie ASO bardzo lakonicznie udziela informacji w tej sprawie. Mam dwie robieżne informacje:
1. Poprawione zmodyfikowane popmpowtryski Siemensa piezoelektryczne.
2. To że są to pompowtryski Continentala też piezoelektryczne.

Nie miałem siły już dopytywać bo to jak uderzanie głową w mur. Ucieszyłem się, że nowe i nie mam już drgań auta.
Przynajmniej teraz nie mam obaw, że za zakretem lub przy wyprzedaniu stanie i znowu laweta.

Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

czyli masz to samo Component: R4 2.0l PPD1.2 G 4355,
1.Poprawione zmodyfikowane popmpowtryski Siemensa piezoelektryczne.
Awatar użytkownika
Marco_Polo
Specjalista
Posty: 622
Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
Imię:: Marek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: Marco_Polo »

Najważniejsze, że się udało:) Mam nadzieje, że te nie będą "padaczkami" jak poprzednie.

Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

Marco_Polo, mysle ze tym razem wiedzą co robia :) , niech służą :piwo:
Awatar użytkownika
wulkan
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 08, 2012 12:14
Auto:: 1T2, 2.0 AZV 136KM
Imię:: Paweł
Lokalizacja: śląskie
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: wulkan »

U mnie pomiar wygląda tak, chociaż te wartości na 018 mi cały czas skaczą na 1,3,4 cylindrze z 0 na 16, od kupienia lubi mi tak co chwilke lekko bujać ale kula się ok, pomiar zrobiłem na zimnym silniku ale na ciepłym podobnie mi się zachowuje na staniu na światłach albo na innym postoju lubi zabujać budą... czy to normalne?

i tak ogólnie lock00 wirtualne piwko poleciało do Ciebie za manual :)
Załączniki
Clipboard01.jpg
Pozdrawiam
\.//\.//ulkan

Obrazek
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

Paweł dzieki za :piwo: , nie chce Cie tutaj dołować, lecz opoźnienie przełaczania na cylindrze 3 masz w stanie bardzo slabym :( , chociaz sam wtrysk jest ok, lecz przekraczając 100 możesz mieć problemy z odpaleniem( lecz nie powinno Ci zblokować autka definitywnie, po kilku próbach w razie W, odpali) , paru użytkowników walczy z problemem, mam nadzieje ze w końcu napiszą coś od siebie.... 8) aby wspomóc innych :/
Awatar użytkownika
wulkan
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 08, 2012 12:14
Auto:: 1T2, 2.0 AZV 136KM
Imię:: Paweł
Lokalizacja: śląskie
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: wulkan »

Skan na ciepłym silniku po przejechaniu 80km i zalaniu v-power'em, wygląda nastepująco, faktycznie coś na tej '3' opóźnia sporo w odróżnieniu do reszty...
Załączniki
Clipboard02.jpg
Pozdrawiam
\.//\.//ulkan

Obrazek
seba244
Expert
Posty: 1872
Rejestracja: ndz paź 30, 2011 14:35
Auto:: Touran
Imię:: .......
Lokalizacja: J-no
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: seba244 »

Miałem taką samą sytuacje w pasku co Paweł...
Przejeździł jeszcze 3 lata i został sprzedany a PD nie wymienione :mrgreen:
ODPOWIEDZ