Strona 5 z 37

: śr lis 21, 2012 21:59
autor: jeżu
wulkan, Masz PD firmy Bosch... A do odczytu vcds korzysta z pliku labels BKD.
Wszystko ok...

: śr lis 21, 2012 23:12
autor: Marco_Polo
Witam

A tak wygląda skan po wymianie pompowtrysków na nowe zalane autko ON BP Ulitame Diesel:

Group 013
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.08 mg/str Inj. Quantity
0.13 mg/str Inj. Quantity
-0.07 mg/str Inj. Quantity

Group 018
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)

Group 023
0.21 ms Time
0.21 ms Time
0.22 ms Time
0.21 ms Time

: śr lis 21, 2012 23:19
autor: jeżu
Marco_Polo, :brawa: Jest oki

: śr lis 21, 2012 23:45
autor: Marco_Polo
Wiem wiem i drgań nie ma :) szkoda tylko, że niepotrzebnie wymieniłem dwa przeguby.

: czw lis 22, 2012 10:18
autor: lock00
wulkan, tak jak Ci Tomek napisać to nie wałek :),
Marco_Polo pisze:Group 023
0.21 ms Time
0.21 ms Time
0.22 ms Time
0.21 ms Time
Marku, wymienili Ci 3 pompki, miałes piezoelektryczne,ale zapodaj jeśli mozesz jeszcze ten "Component: R4 2.0l PPD 1.2 G 4355" po wymianie :)

: czw lis 22, 2012 12:49
autor: Marco_Polo
Może wyjaśnię. Mam 4 nowe.
1. 3 cylindra wymiana w lipcu 2012 (akcja dobrej woli producenta po tym jak auto stanęło)
2. 1,2 i 4 cylindra wymiana w październiku 2012 (załapałem się na akcję serwisową 23H9)

Mam teraz coś takiego Component: R4 2.0l PPD1.2 G 4355.
Czy jeszcze coś mam dokleić?

Pozdrawiam

: czw lis 22, 2012 13:37
autor: lock00
Marco_Polo, oki :) , wiadomo masz dalej piezoelektryczne, a dowiadywałes jakiej firmy?

: czw lis 22, 2012 15:37
autor: Marco_Polo
Ogolnie ASO bardzo lakonicznie udziela informacji w tej sprawie. Mam dwie robieżne informacje:
1. Poprawione zmodyfikowane popmpowtryski Siemensa piezoelektryczne.
2. To że są to pompowtryski Continentala też piezoelektryczne.

Nie miałem siły już dopytywać bo to jak uderzanie głową w mur. Ucieszyłem się, że nowe i nie mam już drgań auta.
Przynajmniej teraz nie mam obaw, że za zakretem lub przy wyprzedaniu stanie i znowu laweta.

Pozdrawiam

: czw lis 22, 2012 16:42
autor: lock00
czyli masz to samo Component: R4 2.0l PPD1.2 G 4355,
1.Poprawione zmodyfikowane popmpowtryski Siemensa piezoelektryczne.

: czw lis 22, 2012 19:40
autor: Marco_Polo
Najważniejsze, że się udało:) Mam nadzieje, że te nie będą "padaczkami" jak poprzednie.

Pozdrawiam

: czw lis 22, 2012 22:28
autor: lock00
Marco_Polo, mysle ze tym razem wiedzą co robia :) , niech służą :piwo:

: pt lis 23, 2012 17:52
autor: wulkan
U mnie pomiar wygląda tak, chociaż te wartości na 018 mi cały czas skaczą na 1,3,4 cylindrze z 0 na 16, od kupienia lubi mi tak co chwilke lekko bujać ale kula się ok, pomiar zrobiłem na zimnym silniku ale na ciepłym podobnie mi się zachowuje na staniu na światłach albo na innym postoju lubi zabujać budą... czy to normalne?

i tak ogólnie lock00 wirtualne piwko poleciało do Ciebie za manual :)

: sob lis 24, 2012 00:27
autor: lock00
Paweł dzieki za :piwo: , nie chce Cie tutaj dołować, lecz opoźnienie przełaczania na cylindrze 3 masz w stanie bardzo slabym :( , chociaz sam wtrysk jest ok, lecz przekraczając 100 możesz mieć problemy z odpaleniem( lecz nie powinno Ci zblokować autka definitywnie, po kilku próbach w razie W, odpali) , paru użytkowników walczy z problemem, mam nadzieje ze w końcu napiszą coś od siebie.... 8) aby wspomóc innych :/

: ndz lis 25, 2012 20:58
autor: wulkan
Skan na ciepłym silniku po przejechaniu 80km i zalaniu v-power'em, wygląda nastepująco, faktycznie coś na tej '3' opóźnia sporo w odróżnieniu do reszty...

: wt lis 27, 2012 22:24
autor: seba244
Miałem taką samą sytuacje w pasku co Paweł...
Przejeździł jeszcze 3 lata i został sprzedany a PD nie wymienione :mrgreen: