tez sie ciesze, bo juz myslałęm ze bede musiał sam bulić za wymianę... a już chyba koniec sie zbliża bo nierówno chodzi na wolnych, szarpie... rano tez były problemy z odpalaniem i "zarzucał" przez jakiś czas... 2 miechy temu obdzwoniłem pół polski i wszedzie mi powiedzieli, że nie mam szans na wymianę bo moj samochód sie nie kwalifikuje to tej akcji serwisowej... dopiero dzis mowie sobie, a co tam sprawdze jeszcze raz i o dziwo patrze 14.01 weszła akcja i na mojaki pisze:Dodi, fajnie
Darmowa wymiana pompowtrysków w silnikach 2.0!
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
- LYJO
- Władca postów
- Posty: 2919
- Rejestracja: śr cze 08, 2011 16:20
- Auto:: 2.0 TDI/BKD/DSG/2004
- Imię:: Olek
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
a dużo by wymieniać, ale...Muti pisze:LYJO, a co się dzieje?
- czasami ciężko pali na zimnym (czego wcześniej nie było)
- dymi i śmierdzi fest przy odpalaniu
- przy 2000obr zaczyna budą trzepać strasznie aż przejdzie na wyższe obroty
(jedyny ratunek to jazda na tempomacie - ale tylko na trasie, w mieście nie realne)
- na kompie pokazuje masakryczne odchyłki na 1 i 4 wtrysku, do +3 się pojawia, ale przy kilkukrotym pod rząd sprawdzaniu jest czasami w normie
Zaczęliśmy z jeżykiem od zmiany wiązki czy przypadkiem to nie jest problem, ale niestety po wymianie bez zmian. Przy okazji 3 świece wymieniono bo były walnięte a miesiąc temu komp nic nie pokazywał
Ostatnie logi z zeszłego tygodnia:
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKD.lbl
Oznaczenie elementu: 03G 906 016 HK HW: 028 101 225 1
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G010AG 9971
Kodowanie: 0000078
Kod serwisu: WSC 60704 146 83321
VCID: 73E567FC120F54802C7
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17055 - Świeca żarowa cylindra 1 (Q10)
P0671 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 240.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.86 V
Bity binarnie: 00001100
Temperatura: -2.7*C
Bity binarnie: 00110000
17056 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11)
P0672 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 240.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.86 V
Bity binarnie: 00001100
Temperatura: -2.7*C
Bity binarnie: 00110000
17058 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13)
P0674 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 240.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.86 V
Bity binarnie: 00001100
Temperatura: -2.7*C
Bity binarnie: 00110000
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 000 - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 819 /min
Moment obrotowy: 84.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 14.29 V
Bity binarnie: 00001011
Temperatura: 58.5*C
Bity binarnie: 01010000
Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Piątek,01,Luty,2013,10:22:57:47740
Wersja VCDS: AKP 11.11.4
Wersja danych: 20120927
Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)
10:22:27 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation
-9.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-55.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)
10:23:17 Grupa 022: Shut-Off Status
1.0 Shut-Off Status Cruise Control
1.0 Switch Monitoring Cruise Control
0.0 Shut-Off Status Charge Pressure
0.0 Shut-Off Status Climate Control
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)
10:23:34 Grupa 017: Readiness Code (EOBD)
00000000 CARB Mode 01 DATA A
00000110 CARB Mode 01 DATA B
10000000 CARB Mode 01 DATA C
00000000 CARB Mode 01 DATA D
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)
10:23:47 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.61 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-1.15 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-1.27 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
2.99 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Piątek,01,Luty,2013,14:21:14:47740
Wersja VCDS: AKP 11.11.4
Wersja danych: 20120927
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)
14:21:02 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
2.99 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-3.01 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-3.01 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
2.99 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Piątek,01,Luty,2013,14:21:55:47740
Wersja VCDS: AKP 11.11.4
Wersja danych: 20120927
Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)
14:21:47 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation
-104.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-54.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-120.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Piątek,01,Luty,2013,15:24:03:47740
Wersja VCDS: AKP 11.11.4
Wersja danych: 20120927
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)
15:23:52 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-1.20 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.96 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.85 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
2.99 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Piątek,01,Luty,2013,15:25:32:47740
Wersja VCDS: AKP 11.11.4
Wersja danych: 20120927
Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)
15:25:16 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation
-62.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-31.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-41.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-85.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4