Darmowa wymiana pompowtrysków w silnikach 2.0!

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

aki pisze:Dodi, fajnie :)
tez sie ciesze, bo juz myslałęm ze bede musiał sam bulić za wymianę... a już chyba koniec sie zbliża bo nierówno chodzi na wolnych, szarpie... rano tez były problemy z odpalaniem i "zarzucał" przez jakiś czas... 2 miechy temu obdzwoniłem pół polski i wszedzie mi powiedzieli, że nie mam szans na wymianę bo moj samochód sie nie kwalifikuje to tej akcji serwisowej... dopiero dzis mowie sobie, a co tam sprawdze jeszcze raz i o dziwo patrze 14.01 weszła akcja i na moj :mrgreen:
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Podrzuć aktywny link do tej strony bo mi coś nie wchodzi :)
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

Tomas pisze:Podrzuć aktywny link do tej strony bo mi coś nie wchodzi :)
prosze LINK
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

dzięki ;)
Awatar użytkownika
aki
Władca postów
Posty: 2937
Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
Auto:: VW/AUDI
Imię:: Artur
Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Post autor: aki »

mój się nie kwalifikuje na żadną akcję serwisową :) też dobrze
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA
Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO
"Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Image
Awatar użytkownika
LYJO
Władca postów
Posty: 2919
Rejestracja: śr cze 08, 2011 16:20
Auto:: 2.0 TDI/BKD/DSG/2004
Imię:: Olek
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 34 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: LYJO »

Dodi to szczęściarz :brawa:
Mój niestety też się nie kwalifikuje na serwis :/
Dzwoniłem do 3 serwisów teraz, ale lipa.
Trzeba chyba zacząć szukać jakiś na własną rękę :?
Obrazek
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

LYJO, my mamy bkd na zwykłych boscha,a nie piezo siemensa,także się nie załapiemy na pewno :P
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
LYJO
Władca postów
Posty: 2919
Rejestracja: śr cze 08, 2011 16:20
Auto:: 2.0 TDI/BKD/DSG/2004
Imię:: Olek
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 34 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: LYJO »

Muti, nie drażnij :( i idź na egazmin :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

LYJO pisze:Muti, nie drażnij :( i idź na egazmin :P
Po prostu sprowadzam cię na ziemię :mrgreen:

A z egzaminu właśnie wróciłem i zasłużyłem na pssyka :piwo:
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
LYJO
Władca postów
Posty: 2919
Rejestracja: śr cze 08, 2011 16:20
Auto:: 2.0 TDI/BKD/DSG/2004
Imię:: Olek
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 34 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: LYJO »

No to pij, byle nie za wiele :P
Obrazek
Awatar użytkownika
aki
Władca postów
Posty: 2937
Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
Auto:: VW/AUDI
Imię:: Artur
Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Post autor: aki »

LYJO, aż tak źle jest ?
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA
Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO
"Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Image
Awatar użytkownika
LYJO
Władca postów
Posty: 2919
Rejestracja: śr cze 08, 2011 16:20
Auto:: 2.0 TDI/BKD/DSG/2004
Imię:: Olek
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 34 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: LYJO »

aki, nawet nie mów. Strasznie jest...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

Muti pisze:my mamy bkd na zwykłych boscha,a nie piezo siemensa
Muti, piezzo siemensa mają 170-tki a przeciez i BKP 140-tki wymieniają na tej akcji... 140-tki nie maja Piezzo
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

LYJO, a co się dzieje?

[ Dodano: Pon Lut 04, 2013 12:51 ]
BKP ma piezo :P To najdziwniejszy,najbardziej awaryjny silnik 2.0 :P pompa oleju,wałki,świece ceramiczne,pd piezo,głowica :P Sodoma i gomoria jakby to mój koleżko powiedział :hahaha:
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
LYJO
Władca postów
Posty: 2919
Rejestracja: śr cze 08, 2011 16:20
Auto:: 2.0 TDI/BKD/DSG/2004
Imię:: Olek
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 34 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: LYJO »

Muti pisze:LYJO, a co się dzieje?
a dużo by wymieniać, ale...

- czasami ciężko pali na zimnym (czego wcześniej nie było)
- dymi i śmierdzi fest przy odpalaniu
- przy 2000obr zaczyna budą trzepać strasznie aż przejdzie na wyższe obroty
(jedyny ratunek to jazda na tempomacie - ale tylko na trasie, w mieście nie realne)
- na kompie pokazuje masakryczne odchyłki na 1 i 4 wtrysku, do +3 się pojawia, ale przy kilkukrotym pod rząd sprawdzaniu jest czasami w normie

Zaczęliśmy z jeżykiem od zmiany wiązki czy przypadkiem to nie jest problem, ale niestety po wymianie bez zmian. Przy okazji 3 świece wymieniono bo były walnięte a miesiąc temu komp nic nie pokazywał :(


Ostatnie logi z zeszłego tygodnia:


Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKD.lbl
Oznaczenie elementu: 03G 906 016 HK HW: 028 101 225 1
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G010AG 9971
Kodowanie: 0000078
Kod serwisu: WSC 60704 146 83321
VCID: 73E567FC120F54802C7
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

17055 - Świeca żarowa cylindra 1 (Q10)
P0671 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 240.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.86 V
Bity binarnie: 00001100
Temperatura: -2.7*C
Bity binarnie: 00110000

17056 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11)
P0672 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 240.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.86 V
Bity binarnie: 00001100
Temperatura: -2.7*C
Bity binarnie: 00110000

17058 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13)
P0674 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 240.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.86 V
Bity binarnie: 00001100
Temperatura: -2.7*C
Bity binarnie: 00110000

16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 000 - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 819 /min
Moment obrotowy: 84.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 14.29 V
Bity binarnie: 00001011
Temperatura: 58.5*C
Bity binarnie: 01010000


Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Piątek,01,Luty,2013,10:22:57:47740
Wersja VCDS: AKP 11.11.4
Wersja danych: 20120927


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)

10:22:27 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation
-9.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-55.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)

10:23:17 Grupa 022: Shut-Off Status
1.0 Shut-Off Status Cruise Control
1.0 Switch Monitoring Cruise Control
0.0 Shut-Off Status Charge Pressure
0.0 Shut-Off Status Climate Control

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)

10:23:34 Grupa 017: Readiness Code (EOBD)
00000000 CARB Mode 01 DATA A
00000110 CARB Mode 01 DATA B
10000000 CARB Mode 01 DATA C
00000000 CARB Mode 01 DATA D

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)

10:23:47 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.61 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-1.15 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-1.27 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
2.99 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Piątek,01,Luty,2013,14:21:14:47740
Wersja VCDS: AKP 11.11.4
Wersja danych: 20120927



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)

14:21:02 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
2.99 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-3.01 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-3.01 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
2.99 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Piątek,01,Luty,2013,14:21:55:47740
Wersja VCDS: AKP 11.11.4
Wersja danych: 20120927


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)

14:21:47 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation
-104.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-54.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-120.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Piątek,01,Luty,2013,15:24:03:47740
Wersja VCDS: AKP 11.11.4
Wersja danych: 20120927



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)

15:23:52 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-1.20 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.96 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.85 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
2.99 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Piątek,01,Luty,2013,15:25:32:47740
Wersja VCDS: AKP 11.11.4
Wersja danych: 20120927


Adres 01: Silnik (03G 906 016 HK)

15:25:16 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation
-62.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-31.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-41.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-85.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
ODPOWIEDZ