Strona 43 z 280

: ndz paź 28, 2012 13:23
autor: lock00
cheles, oki spoko, bede musial pomyslec bo szkoda materialowych na zime :D

: ndz paź 28, 2012 13:34
autor: cheles
lock00 pisze:cheles, oki spoko, bede musial pomyslec bo szkoda materialowych na zime :D
Wrzucę fotki podam Ci linka - a Ty podasz swoją cenę. Podam Ci za ile kupiłem - 80 PLN, a Ty podasz swoją, może być ?

: ndz paź 28, 2012 14:55
autor: lock00
cheles, jak masz fotki mozesz zapodac to lookne :)

: ndz paź 28, 2012 18:12
autor: cheles
lock00,
Podeśle Ci linki na PW
Z poniedziałku nowy zakup:

Panel klimy od passka. Gratulacje z zakupy proszę składać na PW.

: wt paź 30, 2012 15:01
autor: rasta
długo szukałem..... i jest !

125/70/18 :) pasuje idealnie :) 200zł + 25zł przesyłka. myślę że bardzo dobra cena :)

: śr paź 31, 2012 21:56
autor: kurik
Dzisiaj przyszły w końcu listwy progowe ;) Po zainstalowaniu muszę przyznać że bardzo fajnie wyglądają.

Obrazek

: śr paź 31, 2012 22:03
autor: jeżu
kurik, Zgadzam się.....

: śr paź 31, 2012 22:27
autor: kurik
jeżu pisze:kurik, Zgadzam się.....
Nie będę szeptał u kogo to wypatrzyłem :> :piwo:

: śr paź 31, 2012 23:20
autor: Muti
Dzisiaj wymieniłem tuleje wahacza przednie na oryginały,a tylne od ibizy cupry i jest spora różnica w prowadzeniu auta na plus! Stabilniejszy w szybszych zakretach i nie "pływa" tak przód :brawa:

Także polecam i wszystko pasuje ładnie i jest o wiele taniej niż całe metalowe tuleje.

: śr paź 31, 2012 23:22
autor: lock00
kurik, , u mnie to byl mod z pierwszej trójki :)

: śr paź 31, 2012 23:40
autor: jeżu
Muti, Masz gdzieś nr tych tylnych (dla potomnych)? I normalnie "wchodzą" w te odlewy alu standartowe?

: śr paź 31, 2012 23:48
autor: Muti
No więc tak
kupujemy w ASO 2x przednie tuleje 1K0 407 182 koszt ok 96zł za 2szt. i
2x tylne tuleje ibiza cupra 6LL 407 183 koszt ok. 80zł za 2szt.
koszt wciśnięcia na prasie ok 40zł

Stare gumy w odlewie aluminiowym sa w plastiku i je rozwalamy młotkiem i srubokrętem uprzednio zaznaczając sobie "poziom" narożników otworu na wahacz i zostaje sam korpus,a następnie na prasie wciskamy zgodnie z uprzednimi zaznaczeniami w korpus i wszystko ładnie pasuje :brawa:

Jeszcze raz wstawiam jak to wygląda.
Obrazek

A tutaj wprasowane,zamontowane.

Obrazek
Obrazek

Widać tutaj zaznaczone przekątne wahacza,zeby wprasować równo.To samo zrobiłem na bokach tuleji.

: pt lis 02, 2012 23:07
autor: Przemek_85
A mój Touranek dostał dziś całkiem nowe tuleje wachaczy te w aluminiowej obudowie i nowy łącznik stabilizatora lewy, od razu lepiej sie slucha ;)
A tak przy okazji to uważajcie jak coś wymieniacie w warsztacie jakimś ... bo ja jak kupiłem auto to zleciłem w warsztacie wymiane wszystkich elemnentów gumowych w przednim zawieszeniu i oczywiście zapłaciłem też za wymiane tych tulei, które dzisiaj wymieniałem a dzisiaj okazało się że te tuleje są jeszcze fabryczne :evil: rok produkcji mojego auta i fabryczne VW- tak oszukują w tych warsztatach, jak sam czegoś nie zrobisz to nikt lepiej tego nie zrobi.
Nie ma aż takiej filozofii przy wymianie tego...
Stare obudowy tulei sobie zostawiłem i na następny raz wymienie same gumowe wkłady, podobno pasują nie tylko od seata, ale też od octawii i podobno sa mocniejsze...hmm

: sob lis 03, 2012 02:47
autor: Tomasz_W-wa
Przemek_85 chyba z tymi od octawii to się mylisz.
Znam temat tych tulei z Ibizy Cupry, montowane tylko w wersji Cupra ponieważ zawias w tej wersji jest twardszy (oznaczenie G21).
Normalnie montowane są takie mniej wypełnione (nawet nie ma w nich tulei metalowej tylko z takiego twardego plastiku czy coś w tym stylu) i na dodatek mają dwie przerwy.
Tutaj mamy pokazaną jak wygląda:

http://allegro.pl/org-tuleja-wahacza-pr ... 85210.html

Mogę dodać, że rozmawiałem w ASO Seat-a i sami się przyznali, że jak ktoś przyjeżdża do niech na wymianę tych tulei to zakładają te mocniejsze, ponieważ jak zakładali standardowe to po dwóch miesiącach klienci wracali z reklamacjami (gumy były już poprzerywane). Po prostu te standardowe nie nadają się na nasze piękne drogi.
Sam mam założone te tuleje w swojej Ibizie a mam wersje Sport, która ma zawieszenie o twardości G19 czyli twardsza niż seria, ale nie tak twarda jak w Cuprze.
Chyba oryginalnych mocniejszych tulei już nie ma, pozostają tylko nieoryginalne np. założenie tych poliuretanowych, ale ma to też swoje minusy, jeżeli zawieszenie jest standardowe, a założymy tak twarde części gumowe to szybciej psują się nam inne części zawieszenia.

Tyle ode mnie.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa

: sob lis 03, 2012 18:54
autor: cheles
Wczoraj przyszło i założone. (opis w dziale własne modyfikacje). Jest małe "ale" ale co tam jak dla mnie fajnie wygląda.
Obrazek