z tym licznikiem nie bedzie działać
Musisz miec 873 lub 874 licznik
Uwierz - ze licznik ma tu znaczenie.
Wtedy wchodzisz do MENu przez guzik MENu a nie strzałki, całkiem inna obsługa , o niego lepsza niż ze strzałek
Mam ten sam licznik i wchodzę w menu na fisie po przez przycisk menu a nie strzałkami. Niestety nie mogę zmieniać stacji/utworów. Multifunkcję dokładałem sam. Czy faktycznie muszę zmienić licnik z końcówką 873 lub 874? Sugerowałem się zmianą licznika z manuala który mówił o numerach 870, 871, 872.
dopiero co wykosztowałem się 300 na licznik i przegranie imo itd 250, wiec chcę uniknąć kolejnych wydatków.
Ostatnio zmieniony pn lis 28, 2016 20:03 przez PeRy, łącznie zmieniany 1 raz.
spróbować nie zawadzi, na pewno te zmiany utworów i stacji to zależą nie tylko od licznika, pamiętam że na jakimś radiu to działało, potem zmieniłem na inne przestało działać, potem coś wymieniłem chyba sterownik kiery ale nie mam pewności i znowu zaczęło działać, softy z różnych sterowników gdzieś tam muszą się zgadzać, ale czytałem że czasem taki jakby reset co po niektórym pomagał i się zmieniało sterowanie, nie drążyłem
Przeczytalem praktycznie kiedys caly watek o multi i ktos pisal ze po zmianie licznika przycisk menu zaczal dzialac. Ja mam stary licznik i do menu wchodze strzalkami. A przy rns510 zmiana utworow zaczela dzialac dopiero po odznaczeniu w kodowaniu radia protokolu BAP.
Panowie, widzę że macie dobrze przerobiony temat multifunkcji.
Pacjentem nie jest Touran a Yeti. Rocznik 2015.
Moduł nowego typu zintegrowany z taśmą - 5K0953569AF .
Po poszukiwaniach wychodzi, że to Highline. Zastąpiony przez 5K0953569AL - ten na pewno highline.
Kupiłem przyciski, wiązkę airbag. Złożyłem do kupy ale nie wiem jak zakodować. A właściwie odrzuca kodowanie
Niestety nie mam VCDS a diagnoskop VIAKENA.
Umożliwia on kodowanie co już sprawdziłem eksperymentalnie.
Niestety nie ma w nim podpowiedzi więc muszę znać wartość.
Mam moduł SW: 5K0953521DN HW: 5K0953569AF wg internetów highline
Wiązkę airbag okazuje się nieco inną 5E0971584A zamiast 5JA971584 - na oko to samo.
Kodowanie aktualne 5080140000
Niestety przy próbie zakodowania pojawia się komunikat - kodowanie nieudane.
Witam, Panowie czy kierownica z modułem od passata b6 do mojego Turka będzie pasować??
Czy jak mam kierownicę czteroramienną to muszę zmieniać jeszcze coś w kierownicy tzn dodatkowe przewody itp??
Łuki 82 pisze:Witam, Panowie czy kierownica z modułem od passata b6 do mojego Turka będzie pasować??
Czy jak mam kierownicę czteroramienną to muszę zmieniać jeszcze coś w kierownicy tzn dodatkowe przewody itp??
Passat b6.ma inny moduł pod kierownicą. Inna budowa wtyczki są wpinane od boku a nie od góry.
Łuki 82 pisze:Witam, Panowie czy kierownica z modułem od passata b6 do mojego Turka będzie pasować??
Czy jak mam kierownicę czteroramienną to muszę zmieniać jeszcze coś w kierownicy tzn dodatkowe przewody itp??
Passat b6.ma inny moduł pod kierownicą. Inna budowa wtyczki są wpinane od boku a nie od góry.
Ale sama kiera pasuje? Chodzi mi żebym miał tylko sterowanie radia ponieważ mam 1/2 Fisa, czy istnieje taka możliwość bo już się pogubiłem czytając ten wątek, jedni twierdzą że tak inni że nie będzie działać.
Łuki 82 pisze:Witam, Panowie czy kierownica z modułem od passata b6 do mojego Turka będzie pasować??
Czy jak mam kierownicę czteroramienną to muszę zmieniać jeszcze coś w kierownicy tzn dodatkowe przewody itp??
Passat b6.ma inny moduł pod kierownicą. Inna budowa wtyczki są wpinane od boku a nie od góry.
Ale sama kiera pasuje? Chodzi mi żebym miał tylko sterowanie radia ponieważ mam 1/2 Fisa, czy istnieje taka możliwość bo już się pogubiłem czytając ten wątek, jedni twierdzą że tak inni że nie będzie działać.
... licznik nie ma nic do sterowania radia z poziomu kierownicy, za to moduł tak, skoro zakładasz kierownice multifunkcyjną, np 12 przyciskową musisz wymienić moduł kierownicy na 1K0 953 549 CH , jeśli 8- przyciskową to na moduł, który obsługuje multifunkcje, tyle...