Wszystko zależy od punktu widzenia. Wiadomo że te 35 KM i Nm w 2.0 robią różnicę ale jak kolega pisze 1.9 też daje radę. Poza tym Touran to z założenia auto rodzinne a nie bolid do wyścigów na 1/4 mili.rumun_58 pisze:Jeździ jeździ Kolego, ostatnio wiozłem dwóch Kolegów to byli zdziwieni, że 105km tak dobrze odpycha te ok 1,5 t żelastwaMW WILU pisze: 2. 2.0 TDI 140/170 bez "podkręcania" mocy - 1.9 tdi jest trwały ale... nie jeździ a pali tyle samotakże 1.9 nie jest jakimś żólwiem
Polowanie na Turanka
- WJ
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: ndz sty 29, 2012 16:05
- Auto:: 1,9 BXE, model 2009
- Imię:: Waldek
- Lokalizacja: Jasło
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
-
- Przeglądacz
- Posty: 87
- Rejestracja: czw lis 17, 2011 22:42
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Katowice
Zależy tez gdzie był robiony chipMW WILU pisze:Witam
2. 2.0 TDI 140/170 bez "podkręcania" mocy




Pozdro
CADDY LIFE STYLE
By BESTperformance
Passat 2.0 TDI BMR 170 @200/410
Caddy 2.0 TDI BMM 140 @170/410
Corsa C Z12XE 75 @ 80/120
By BESTperformance
Passat 2.0 TDI BMR 170 @200/410
Caddy 2.0 TDI BMM 140 @170/410
Corsa C Z12XE 75 @ 80/120
- Ciapek
- Expert
- Posty: 1887
- Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
- Auto:: 2.0 DSG BKD '05
- Imię:: B
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 45 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
a zastanawiales sie czy zdazysz przed podniesiem mocy?
Ja się nie zastanawiam
6 lat jazdy Polo 1.0 45KM nauczyło mnie trochę tego manewru 
Co mają dopiero powiedzieć osoby które mają 1.9? To chyba przesadzone słowa niko o tym zastanawianiu się czy zdążysz, a moc nie zwiększyła Ci się diametralnie przez te 30KM.
No i skrzyni też żal.
Ja się nie zastanawiam


Co mają dopiero powiedzieć osoby które mają 1.9? To chyba przesadzone słowa niko o tym zastanawianiu się czy zdążysz, a moc nie zwiększyła Ci się diametralnie przez te 30KM.
No i skrzyni też żal.
Pozdrawiam!
-
- Specjalista
- Posty: 584
- Rejestracja: sob gru 03, 2011 19:07
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Popieram kolegę Ciapka, miałem 75 kucy w dieslu bez turbiny i dawałem radę, mała moc uczy patrzeć dalej i przewidywać zachowanie współużytkowników, bo żal hamować(prędkość przelotowa 110-120km/h). Moc fajna sprawa, ale chyba nie bez powodu fabryka dawała 105 KM, żeby teraz prywatnie ingerować w ustawienia silnika w celu powiększenia mocy. Wiem, wiem - chip obniża spalanie na biegu jałowym itd. itp. Lepsze zawsze będzie wrogiem dobrego.Ciapek pisze:a zastanawiales sie czy zdazysz przed podniesiem mocy?
Ja się nie zastanawiam6 lat jazdy Polo 1.0 45KM nauczyło mnie trochę tego manewru
Co mają dopiero powiedzieć osoby które mają 1.9? To chyba przesadzone słowa niko o tym zastanawianiu się czy zdążysz, a moc nie zwiększyła Ci się diametralnie przez te 30KM.
No i skrzyni też żal.
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2012 19:20 przez Piotr1979, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukajcie a znajdziecie.
- niko02
- Władca postów
- Posty: 4501
- Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
- Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
- Podziękował: 384 razy
- Otrzymał podziękowań: 325 razy
Nie pomaga w odpalaniu na ciepłym silnikuPiotr1979 pisze:chip pomaga w odpalaniu na ciepłym silniku
Ciapek pisze:Ja się nie zastanawiam
Ja się zastanawiam, czy jeszcze jeden, czy już wystarczy. Jak mam wrzuconą V i 1800 obrotów, to nie muszę myśleć, czy redukować, czy już pójdzie, bo wiem, że pójdzie.
Moment mam tak poprowadzony, że nie bedzie mi tyrał sprzęgła, jeżeli nie bedę z niego strzelał, tylko używał go z głową.
Co do przewidywania i hamowania z prędkości 120, to powiem tylko, że dzisiaj na trasie z Łodzi do Warszawy miałem średnie spalanie na odcinku ok 140km 4,3l, z czego około 1/3 była w miastach.
Jazda to nie tylko oszczędność i chowanie się za tirami ale też przyjemnośc. Jak chce pierwszego, to wrzucam tempomat przy 90km/h i ciągne się w kolumnie, a jak chce wyprzedzać, to wciskam gaz, a nie czekam kiedy tir zjedzie na stacje.
[ Dodano: Pon Lut 20, 2012 21:39 ]
To wytłumacz jeszcze, czemu fabryka dała 140 w manualu, a 170 w DSG, skoro podobno ta skrzynia wytrzymuje mniej?... Bo jedna i druga wytrzyma to samo, tylko kwestia kosztów.
-
- Specjalista
- Posty: 584
- Rejestracja: sob gru 03, 2011 19:07
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
niko02 pisze:Ja się zastanawiam, czy jeszcze jeden, czy już wystarczy. Jak mam wrzuconą V i 1800 obrotów, to nie muszę myśleć, czy redukować, czy już pójdzie, bo wiem, że pójdzie.
Więc jak to w końcu jest, że przy czynności nr 1 nie musisz myśleć, a przy czynności nr 2 używasz sprzęgła z głową.niko02 pisze:Moment mam tak poprowadzony, że nie bedzie mi tyrał sprzęgła, jeżeli nie bedę z niego strzelał, tylko używał go z głową.

Szukajcie a znajdziecie.
- Ciapek
- Expert
- Posty: 1887
- Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
- Auto:: 2.0 DSG BKD '05
- Imię:: B
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 45 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
bo jak się tu zastanawiać przy DSG. Też się nie zastanawiam. Jak potrzebuje moc-pedał w podłogę i "kick down".niko02 pisze: to nie muszę myśleć, czy redukować, czy już pójdzie, bo wiem, że pójdzie.
Nie bez powodu oprócz zwykłęgo trybu D jest Sport.
to jaką Ty miałeś średnią prędkość? 80?niko02 pisze:dzisiaj na trasie z Łodzi do Warszawy miałem średnie spalanie na odcinku ok 140km 4,3l, z czego około 1/3 była w miastach.
Ja dziś na trasie Szczecin-Toruń miałem 5,5 litra. Miasta, miasteczka było ich trochę, a poza miastem średnia prędkość to ok. 100-110.
a jaką masz pewność, że to ta sama skrzynia? Bo ja takowej nie mam. Mogą się różnić.niko02 pisze:To wytłumacz jeszcze, czemu fabryka dała 140 w manualu, a 170 w DSG, skoro podobno ta skrzynia wytrzymuje mniej?... Bo jedna i druga wytrzyma to samo, tylko kwestia kosztów.
Ostatnio zmieniony wt lut 21, 2012 10:14 przez Ciapek, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam!
- aki
- Władca postów
- Posty: 2937
- Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
- Auto:: VW/AUDI
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
UNITED to wersja TRENDLINE doposażona o różne dodatki wyposażeniowe które są w standardzie. Jak się nie mylę w skład wchodzi pełen FIS, CZUJNIK DESZCZU, ZMIERZCHU, 4 x Elektryczne szyby, lusterko fotochromatyczne i klimatronic chyba tyle. Podkreślam o ile się nie mylę ....
Mam takowego czarnego UNITED 2.0 TDI rok 2009 przebieg 165 tkm, ostatnia inspekcja 155 tkm. Troche się zdziwiłem jak zobaczyłem że ma manualną klime a nie klimatronic jak wcześniej wspominałem
cena: 11900 eur auto do sprowadzenia.
Mam takowego czarnego UNITED 2.0 TDI rok 2009 przebieg 165 tkm, ostatnia inspekcja 155 tkm. Troche się zdziwiłem jak zobaczyłem że ma manualną klime a nie klimatronic jak wcześniej wspominałem

-
- Początkujący
- Posty: 12
- Rejestracja: wt kwie 17, 2012 23:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
WItam, szukam Tourana w granicach 34 tys. jest coś takiego
http://otomoto.pl/volkswagen-touran-tdi ... 36980.html
może ktoś już widział to autko i może coś więcej powiedzieć?
Z góry dziękuję
http://otomoto.pl/volkswagen-touran-tdi ... 36980.html
może ktoś już widział to autko i może coś więcej powiedzieć?
Z góry dziękuję