Piotr1979 pisze:chip pomaga w odpalaniu na ciepłym silniku
Nie pomaga w odpalaniu na ciepłym silniku
Ciapek pisze:Ja się nie zastanawiam
Ja się zastanawiam, czy jeszcze jeden, czy już wystarczy. Jak mam wrzuconą V i 1800 obrotów, to nie muszę myśleć, czy redukować, czy już pójdzie, bo wiem, że pójdzie.
Moment mam tak poprowadzony, że nie bedzie mi tyrał sprzęgła, jeżeli nie bedę z niego strzelał, tylko używał go z głową.
Co do przewidywania i hamowania z prędkości 120, to powiem tylko, że dzisiaj na trasie z Łodzi do Warszawy miałem średnie spalanie na odcinku ok 140km 4,3l, z czego około 1/3 była w miastach.
Jazda to nie tylko oszczędność i chowanie się za tirami ale też przyjemnośc. Jak chce pierwszego, to wrzucam tempomat przy 90km/h i ciągne się w kolumnie, a jak chce wyprzedzać, to wciskam gaz, a nie czekam kiedy tir zjedzie na stacje.
[ Dodano: Pon Lut 20, 2012 21:39 ]
To wytłumacz jeszcze, czemu fabryka dała 140 w manualu, a 170 w DSG, skoro podobno ta skrzynia wytrzymuje mniej?... Bo jedna i druga wytrzyma to samo, tylko kwestia kosztów.