Strona 6 z 37

: pn sty 16, 2012 17:32
autor: Ciapek
łeee to luzik. Pewnie u mnie też by tak działało znając moje szczęście ;)

Na logikę myśląc to dziwi mnie to jak lampy mogą działać w dwóch trybach na raz.
To tak jak by ktoś chciał iść trochę do przodu i jednocześnie trochę do tyłu.
Powinien być osobny tryb łączący te oba np. Meksykański ;) Nie wiem :)

lampki od Fabia RS

: czw sty 19, 2012 11:14
autor: bozzio
lampki od Fabii RS dzisiaj dotarły... ładne... :D

ciekawą rzecz zauważyłem, że na kloszu nie ma oznaczeń RL, tylko na odbłyśniku i na oklejce zewnętrznej.

Zastanawiam mnie, czy da się podłączyć te lampki, aby wykorzystać ich pełne możliwości (3 piny), np. w taki sposób: pin ze świeceniem słabym pod okablowanie oryginalne przeciwmgielnych i kodowanie PN, natomiast pin ze świeceniem mocnym osobnym kabelkiem bezpośrednio pod wyłącznik przeciwmgielnych przednich (potrzebny byłby schemat połączeń przełącznika).

Proszę o sugestie speców.

: czw sty 19, 2012 12:10
autor: jarry
ja bym zrobił inaczej, na dodatkowym przekaźniku zrobić logikę opartą na pozycyjnym świetle, brak pozycji to dzienne, jest pozycja to PP (przednie przeciwmgielne), do tego kodowanie w BN,

masz oryginalnie PP?

: czw sty 19, 2012 13:14
autor: bozzio
jarry pisze:ja bym zrobił inaczej, na dodatkowym przekaźniku zrobić logikę opartą na pozycyjnym świetle, brak pozycji to dzienne, jest pozycja to PP (przednie przeciwmgielne), do tego kodowanie w BN,

masz oryginalnie PP?
mam oryginalne PP. Jarry mógłbyś podać mi szczegółowo jaki przekaźnik oraz co i jak podłączyć, zaprogramować z przekaźnikiem?

BN mam 21bitowy, który myślę wymienić na 30bitowy.

Co do lampek, to wystarczy podmienić wnętrzności z oryginalnymi PP (podobne mocowanie wnętrzności na dwa dinksy - Hella) do tego może podmianka szkiełka (na nowsze, choć muszę obadać sposób mocowania - czy na wcisk, czy wklejane), zmiana wtyczki na 3-pinową, programowanie i gotowe.

: czw sty 19, 2012 13:43
autor: jarry
jasne że mogę, tylko muszę znaleźć schemat wysterowania tych lamp, gdzieś go widziałem ale nie pamiętam gdzie

jak masz pod ręką schemat to mi podeślij, może będzie szybciej, jak chcesz BN 30 bajtowy to mam 3C8 highline w dobrej cenie, skontaktuj się na email lub telefon to pogadamy :)

: czw sty 19, 2012 14:01
autor: bozzio
czy podłączenie wg tego?

jeżu pisze:Dziś kolejny test... zakończony powodzeniem. Trzeba jednak samemu. Dla potomnych. Potrzebna przekaźnik zwierno-rozwierny o uniwersalnym przeznaczeniu. Najlepiej i najtaniej P561

[url=http://img35.imageshack.us/img35/7153/re0654przekazniktypu561.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img26.imageshack.us/img26/9866/p561.jpg]Obrazek[/URL]

i podłączamy
87a- zasilanie led +
30- po kluczyku +
85- masa -
86- ze świateł pozycyjnych +
I światła led "totalnie" gasną po załączeniu poz/mij/drog. :mrgreen:

: ndz sty 29, 2012 00:27
autor: forest
jarry pisze:sprawdziłem jednoczesne załączanie "NA" + "S", powoduje to u mnie TYLKO dodatkowe załączanie tylnych lamp pozycyjnych, inne funkcjonalności m.in. gaszenie z ręcznym bez zmian
A u mnie za cholere nie przyjmuję takiego kodowania :(
Albo ameryka albo skandynawia.

Chciałbym domyślnie mieć amerykę ale dodatkowo spuszczenie ręcznego zapalało by też tył i nie mogę tego zakodować :(

: ndz sty 29, 2012 20:24
autor: Dodi
forest75 pisze: A u mnie za cholere nie przyjmuję takiego kodowania :(
Albo ameryka albo skandynawia.

Chciałbym domyślnie mieć amerykę ale dodatkowo spuszczenie ręcznego zapalało by też tył i nie mogę tego zakodować :(
może nie wszystkie sterowniki przyjmują to kodowanie... no ale z drugiej strony robiłem już wiele samochodów na to kodowanie i zawsze mi przyjmowało...

: pn sty 30, 2012 16:05
autor: Ciapek
teraz już chyba wiadomo, że ja nie mam nic "zwalonego" tylko tak jest, że nie przyjmuje niektórym podwójnego kodowania.

Jeżdżę na NA (-50%) i jest spoko. Po co tył przy dziennych.
Raz tylko jakiś kierowca na parkingu zwrócił uwagę, że mi światła z tyłu nie działają a ja z dumą powiedziałem, że mam światła dzienne :D ;)

: pn sty 30, 2012 16:18
autor: Dodi
Ciapek pisze:Raz tylko jakiś kierowca na parkingu zwrócił uwagę, że mi światła z tyłu nie działają a ja z dumą powiedziałem, że mam światła dzienne :D ;)
mi bez przerwy migaja światłami, że niemam świateł z tyłu... jeden gościu to az przeszedł sam siebie i trąbił z 10 km, migał cały czas długimi itd... ale miałem polewe z niego...

: wt sty 31, 2012 18:25
autor: bozzio
Dodi pisze:
Ciapek pisze:Raz tylko jakiś kierowca na parkingu zwrócił uwagę, że mi światła z tyłu nie działają a ja z dumą powiedziałem, że mam światła dzienne :D ;)
mi bez przerwy migają światłami, że nie mam świateł z tyłu... jeden gościu to aż przeszedł sam siebie i trąbił z 10 km, migał cały czas długimi itd...
tak to jest, jak na drogę wyjadą takie c*ule niedzielne, co z przepisami zatrzymali się w PRLu

: czw lut 02, 2012 12:59
autor: Ciapek
... i z technologią :)

: sob lut 04, 2012 17:55
autor: hagio
proszę o poradę w zakupie VAG'a miedzy innymi w celu kodowania świateł na Tryb Ameryka Północna-powiedzmy dla początkujących,najlepiej w j.polskim.

[ Komentarz dodany przez: jeżu: Sob Lut 04, 2012 17:09 ]
Tu masz temat o Vagu Szukaj proszę...

: pn lut 06, 2012 12:06
autor: forest
Kolego to nie zaleta VAGa tylko sterownika jaki masz w aucie. U mnie ameryka lub skandynawia się udaje za pomocą VDCSa lub VAG CANA PRO.

Jeśli masz około 1700zł kup oryginalnego HEXa, jeśli masz około 200zł kup VDCSa klona, lub jesli masz około 600zł kup VAG CAN PRO.

Wybór należy do ciebie. Na pewno wariant 1 i 2 ma większe wsparcie na forum niż wariant 3 niestety nie wiedziałem o tym w 2009r :) Wariant 3 ma o tyle fajnie że aktualizacje softu są za free. Nie wiem jak jest w VDCS.

: pn lut 06, 2012 15:07
autor: jarry
w klonie za free nowsze wersje na klona :)

w oryginale VCDSa za free ze strony producenta