Strona 6 z 35
: pn maja 21, 2012 21:10
autor: marcin975
Powiem ci,że nie należe do osób,które bez podstawnie oskarżają, umówiłem się z Evo na nowy program+ montaż turbo od 170km(auto niby miało mieć 199km i 445nm po jego programie),nie dosyć,że padło mi turbo po 8 miesiącach to na dodatek zamontował zwykłe od 140 wmawiając mi,że jest od 170,pojechałem do firmy Ecu Project i chłopaki powiedzieli mi ile i co jest do przeróbki,by zamontować turbo od 170,nie lubię jak ktoś kłamie,auto zaczęło kopcić na niebiesko to Evo powiedział,że mam rozrząd do ustawienia,a to turbina zaciąga olej do wydechu a przeładowanie jest rzędu 1.6bara więc jak tu się nie denerwować? kłamstwo od początku do końca. może innym zrobił ok ale mnie napewno wykołował.
: pn maja 21, 2012 22:22
autor: KriSSo
No to dobrze, że to napisałeś, bo nie było wiadomo o co chodzi. Rzuciłeś jedynie zarzut i na tym koniec.
BTW dlatego zawsze uważałem, że trzeba jechać do sprawdzonych tunerów. Jest ich kilku w Polsce. Ja np jechałem kawał drogi ze Szczecina do GoodHope, bo wiedziałem, że można auto w ciemno zostawić. I nie myliłem się - 100 000 km i żadnych problemów. A przecież na miejscu też miałem paru "ochotników", którzy chcieli się podjąć roboty. Mniejsza z tym. W każdym razie co dalej zamierzasz? Odstawiasz auto na ponowną robotę do ECU Project?
: pn maja 21, 2012 22:43
autor: marcin975
Tak, chciałem zaoszczędzić to teraz zapłacę podwójnie,a jescze jak pomyślę o tym,że miałem jego reklamę na aucie to aż mnie trzęsie!
: wt maja 22, 2012 11:21
autor: JacaTouran
marcin975,
marcin975, Wiesz tak sobie czytam to co piszesz i jedna zasadnicza sprawa mnie intryguje. Masz tyle firm , które się zajmują chiptuningiem i maja hamownie z prawdziwego zdażenia... Dlaczego nie pojechałeś zweryfikować wyniku na hamownię podwoziową?? Druga sprawa to ta nieszczęsna sprężarka... Jeżeli faktycznie nie założył Ci większej to już nie jest OK (nie oddał Ci starej?) - z drugiej strony wspomniana przez Ciebie moc nie wskazuje na to aby w aucie osprzęt był seryjny. Napisałeś tu sporo poważnych zarzutów i trzeba je przede wszytstkim uzasadnić przez biegłego na piśmie - nie wolno polegać tylko i wyłącznie na opinii konkurencji. Co do samego EVO nie będę się wypowiadał powiem tylko tyle... Hamownia n a koło to nie jest wymierne źródło informacji. Wystarczy wpisać i nne parametry i moce wychodzą pikne

.
Jeśli chodzi natomiast o autka w których zakładane jest duże turbo i intercooler to powiem tak..
Robiliśmy już takie mody i autka jeżdżą do dziś , ale...
Turbo
Intercooler
to nie wszystko .
Przy tak dużym momencie trzeba założyć jednomasowe koło - dwumasa tu nie pociągnie. Reszta to kwestia dostrojenia.
Tu macie linke polówki 130 konnej z turbo od ARL , custom sprzęgło i big cooler.
Autko jeżdzi już tak 1,5 roku i nie odnotowaliśmy problemów - mamy stały kontakt z klientem i jeszcze będzie modzone
http://www.youtube.com/watch?v=OLShL1Tv0OY
Pozdrawiam
: pt maja 25, 2012 20:33
autor: marcin975
Poszedłem do niego z polecenia,sprężarkę oddał mi starą. Ja poprostu chcę tylko ostrzec,żeby nikt nie musiał tracić kasy przez partacza.Na dowód tego daję foty jego sprężarki żekomo od 170km
jak widać sprężarka została rozwiercona(widoczne ślady) a poniżej efek jego super programu

sprężarka zaciągała olej do wydechu(kopcenie na niebiesko)
pojechałem do Firmy ECU PROJECT i taki tego efekt:

JacaTouran masz w 100% rację, dwumasa u mnie już się odzywa,a na hamownie już nie zdążyłem,bo padło turbo

: pt maja 25, 2012 22:29
autor: KriSSo
Ten wykres, który wkleiłeś, to na jakich gratach? To już po zmianie turbo, czy shamowane jeszcze na programie EVO przed uszkodzeniem?
: sob maja 26, 2012 01:59
autor: niko02
Moim zdaniem to już program, bo fabrycznie aż takich odchyłek nie ma

: sob maja 26, 2012 15:34
autor: marcin975
to na nowej turbinie + nowy program
: sob maja 26, 2012 16:33
autor: domjenick
według mnie-to turbina nawet nie była regenerowana, mój Touran 4 dni po zakupie rozniósł turbinę w drobny mak-był program i gość , który mi sprzedał auto-albo wiedział, że turbina jest w opłakanym stanie, albo sam wymontował turbinę i włożył jakiegoś grata..parę razy przejechałem się i kolejnego razu-trzeci bieg i okolice 4 tys załatwiło turbinę na amen-wstawiłem regenerowaną i do dzisiaj śmigam

: sob maja 26, 2012 22:03
autor: KriSSo
marcin975 pisze:to na nowej turbinie
OK, ale ta nowa turbina to znowu wersja 140KM, czy 170?
: ndz maja 27, 2012 12:04
autor: JacaTouran
KriSSo pisze:OK, ale ta nowa turbina to znowu wersja 140KM, czy 170?
Rozwiercone 140PS
: pn maja 28, 2012 18:34
autor: marcin975
zgadza się,rozwiercone a zapłaciłem u Evo za 170

teraz mam serie + delikatny program na 167,5km
: pn maja 28, 2012 22:05
autor: KriSSo
marcin975 pisze: teraz mam serie
O to mi chodziło. Ta z EVO padła i nie wiedziałem co teraz włożyłeś.
: pt cze 01, 2012 16:42
autor: KKS4eVeR
Osobiscie polecam Chipowanie, gdyz moja 105 (aktualnie 148) zbiera sie o niebo lepiej i elastycznosc ma swietna. Jesli planujecie robic Chipa to tylko u sprawdzonych tunerów, jesli jest ktos chetny z WLKP. to polecam GOODHOPE kolo Pleszewa. Szybko, sprawnie i bezpiecznie. Dodam ze moc wzrosła ze 120km do 148km moment wzrosl do 333NM a spalanie SPADŁO o ponad 0,5l na 100km!
Wyprzedzanie na trasie to teraz czysta przyjemnosc

: pt cze 01, 2012 19:45
autor: KriSSo
KKS4eVeR pisze: polecam GOODHOPE kolo Pleszewa
Ja również. Po zmianie map przejechane 100 000 km, żadnych problemów. Polecam.