Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtryski

Miejsce do prezentowania własnych modyfikacji - co ulepszyliśmy, usprawniliśmy i chcemy podzielić się tym z innymi.
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

seba244 pisze:Przejeździł jeszcze 3 lata i został sprzedany a PD nie wymienione :mrgreen:
:mrgreen:
Paweł ,myśle ze teraz bedziesz lał lepsze paliwko :)
Awatar użytkownika
wulkan
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 08, 2012 12:14
Auto:: 1T2, 2.0 AZV 136KM
Imię:: Paweł
Lokalizacja: śląskie
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: wulkan »

noo leje od jakiegoś czasu bo zauważłem, że mniej pali i większy dystans na tym robie, aczkolwiek zdarza się, że na stacji nie mają albo zepsuty dystrybutor albo nie zdążyli etykiety przemalować haha
Pozdrawiam
\.//\.//ulkan

Obrazek
Awatar użytkownika
r00x
Przeglądacz
Posty: 122
Rejestracja: śr sie 17, 2011 09:38
Auto:: Audi A4 2.0 TFSI Quattro
Imię:: Sebastian
Lokalizacja: Turek
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: r00x »

Jest się czym przejmować ?

Obrazek
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

r00x pisze:Jest się czym przejmować ?

[url=http://images34.fotosik.pl/475/8b23a67eb63caeb8m.jpg]Obrazek[/URL]
dla mnie jest wszystko ok...
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

r00x pisze:Jest się czym przejmować ?
a czym tu sie przejmowac :ok:
Awatar użytkownika
niko02
Władca postów
Posty: 4501
Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
Imię:: Michał
Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
Podziękował: 384 razy
Otrzymał podziękowań: 325 razy

Post autor: niko02 »

A jak oceniacie pompki u mnie?
W krótkich odstępach czasu zrobiłem dwa screeny...:
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: Pon Gru 03, 2012 21:00 ]
Zgodnie z manualem wygląda ok ale może wasze wprawniejsze oko i dostrzeże coś "dziwnego" i wysunie jakieś ciekawe wnioski...?
Touran by niko02Obrazek
ZWzPD :mrgreen:
Obrazek
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

niko02, wszystko wygłada bardzo dobrze :) jak dla mnie nic dodać nic ująć :oki: , z testów wychodzi ze tankowałeś to samo paliwo :)
Awatar użytkownika
niko02
Władca postów
Posty: 4501
Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
Imię:: Michał
Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
Podziękował: 384 razy
Otrzymał podziękowań: 325 razy

Post autor: niko02 »

Od 1,5 roku tankuję tylko jedno paliwo i tylko na jednej stacji (dosłownie). W ciągu 54 tankowań, których ewidencję prowadzę, zdażyło mi się 6 razy zatankować za 50 zł na stacji pod innym adresem ale też Vervę tylko po to, żeby dojechać do tej jednej jedynej ;).
Widać dobrze mu służy :)
Touran by niko02Obrazek
ZWzPD :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
aprinsr
Przeglądacz
Posty: 124
Rejestracja: pt gru 07, 2012 18:12
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 7 razy

Post autor: aprinsr »

no to ja mam problem i proszę o pomoc. zatankowałem samochód do pełna, zrobiłem jakieś 200km i samochodem zaczęło szarpać podczas przyspieszania (w zakresie od 1800rpm). jeżeli gazu dodaje bardzo delikatnie to nic takiego nie ma miejsca. odpala normalnie, na wolnych obroty są stałe - nie falują. dodam jeszcze że zaczęło się to przy ujemnych temperaturach. na luzie nie przerywa (ale wkręca się tylko do ok 4000rpm).

z góry dziękuję za pomoc
Załączniki
sorry za jakosc ale zdjecie robione telefonem
sorry za jakosc ale zdjecie robione telefonem
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

bipy wszystkich 4 masz zdecydowanie za duze,a 3 to juz wogole w stanie krytycznym , musisz szukac przyczyny aby zmniejszyc te wartosci, wiadomo ze gdy przy gazujesz przy tych parametrach na biegu jałowym dochodzisz to stanu krytycznego :/
Awatar użytkownika
aprinsr
Przeglądacz
Posty: 124
Rejestracja: pt gru 07, 2012 18:12
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 7 razy

Post autor: aprinsr »

dokładnie na 127. właśnie wiem że są za wysokie. tylko dlaczego... :( logi sprawdzam co miesiąc, poprzednio było książkowo. może to być paliwo? wątpię żeby padły 4 na raz
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

aprinsr pisze:ogi sprawdzam co miesiąc, poprzednio było książkowo. może to być paliwo?
skoro tak mowisz i bylo ksiązkowo, to wspólny mianownik to paliwo i jego zmiana, nie mozliwe ze nagle wszystkie padly, chociaż słabe paliwo najczesciej zwieksza sam wtrysk a nie przelączanie na nich (tak jak u Ciebie), wiec niestety to moze nie byc to :( , zacznij od postaw poźniej przejdziemy do konkretów...
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

aprinsr, często za wysokie bipy odpowiedzialna jest pompa tandemowa lub wiązka wtrysków..Bipy to sprawa elektryczna PD.Jeżeli pada wtrysk to nie "od razu",jeżeli u ciebie pojawiło się nagle to albo to paliwo,a później wiązka PD i pompa tandem..
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
aprinsr
Przeglądacz
Posty: 124
Rejestracja: pt gru 07, 2012 18:12
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 7 razy

Post autor: aprinsr »

było to nagle. zalałem na statoilu (może jeszcze letnie paliwo) zrobiłem 200km i przyszedł mróz i od rana się zaczęło. dodać mogę jedynie tyle, że jak w dolnym zakresie obrotów wcisnę gaz do końca to jest ok. problem zaczyna się przy ok 1800rpm - zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. wrażenie jest takie jakby były przerwy w dostarczaniu paliwa lub łapaniu lewego powietrza.

wyjeżdżę to paliwo co mam (szybko pójdzie bo spalanie wzrosło), zaleje jakiegoś dynamica lub ultimate, wymienię filterek i zobaczymy czy się coś zmieni :( mam nadzieję, że to będzie to bo pogoda teraz nie sprzyja grzebaniu :(.

dzięki za pomoc, będę się odzywał

Pozdrawiam
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

aprinsr, a wogole nie zwróciłem uwagi zapraszamy do powitalni, bo nie ladnie tak odrazu z "butami"
ODPOWIEDZ