Strona 6 z 37
: wt lis 27, 2012 23:48
autor: lock00
seba244 pisze:Przejeździł jeszcze 3 lata i został sprzedany a PD nie wymienione

Paweł ,myśle ze teraz bedziesz lał lepsze paliwko

: śr lis 28, 2012 09:05
autor: wulkan
noo leje od jakiegoś czasu bo zauważłem, że mniej pali i większy dystans na tym robie, aczkolwiek zdarza się, że na stacji nie mają albo zepsuty dystrybutor albo nie zdążyli etykiety przemalować haha
: śr lis 28, 2012 09:30
autor: r00x
Jest się czym przejmować ?

: śr lis 28, 2012 09:41
autor: Dodi
dla mnie jest wszystko ok...
: śr lis 28, 2012 19:16
autor: lock00
r00x pisze:Jest się czym przejmować ?
a czym tu sie przejmowac

: pn gru 03, 2012 21:58
autor: niko02
A jak oceniacie pompki u mnie?
W krótkich odstępach czasu zrobiłem dwa screeny...:
[ Dodano: Pon Gru 03, 2012 21:00 ]
Zgodnie z manualem wygląda ok ale może wasze wprawniejsze oko i dostrzeże coś "dziwnego" i wysunie jakieś ciekawe wnioski...?
: pn gru 03, 2012 22:28
autor: lock00
niko02, wszystko wygłada bardzo dobrze

jak dla mnie nic dodać nic ująć

, z testów wychodzi ze tankowałeś to samo paliwo

: wt gru 04, 2012 00:05
autor: niko02
Od 1,5 roku tankuję tylko jedno paliwo i tylko na jednej stacji (dosłownie). W ciągu 54 tankowań, których ewidencję prowadzę, zdażyło mi się 6 razy zatankować za 50 zł na stacji pod innym adresem ale też Vervę tylko po to, żeby dojechać do tej jednej jedynej

.
Widać dobrze mu służy

: pt gru 07, 2012 18:25
autor: aprinsr
no to ja mam problem i proszę o pomoc. zatankowałem samochód do pełna, zrobiłem jakieś 200km i samochodem zaczęło szarpać podczas przyspieszania (w zakresie od 1800rpm). jeżeli gazu dodaje bardzo delikatnie to nic takiego nie ma miejsca. odpala normalnie, na wolnych obroty są stałe - nie falują. dodam jeszcze że zaczęło się to przy ujemnych temperaturach. na luzie nie przerywa (ale wkręca się tylko do ok 4000rpm).
z góry dziękuję za pomoc
: pt gru 07, 2012 18:45
autor: lock00
bipy wszystkich 4 masz zdecydowanie za duze,a 3 to juz wogole w stanie krytycznym , musisz szukac przyczyny aby zmniejszyc te wartosci, wiadomo ze gdy przy gazujesz przy tych parametrach na biegu jałowym dochodzisz to stanu krytycznego

: pt gru 07, 2012 20:56
autor: aprinsr
dokładnie na 127. właśnie wiem że są za wysokie. tylko dlaczego...

logi sprawdzam co miesiąc, poprzednio było książkowo. może to być paliwo? wątpię żeby padły 4 na raz
: sob gru 08, 2012 00:51
autor: lock00
aprinsr pisze:ogi sprawdzam co miesiąc, poprzednio było książkowo. może to być paliwo?
skoro tak mowisz i bylo ksiązkowo, to wspólny mianownik to paliwo i jego zmiana, nie mozliwe ze nagle wszystkie padly, chociaż słabe paliwo najczesciej zwieksza sam wtrysk a nie przelączanie na nich (tak jak u Ciebie), wiec niestety to moze nie byc to

, zacznij od postaw poźniej przejdziemy do konkretów...
: sob gru 08, 2012 01:48
autor: Muti
aprinsr, często za wysokie bipy odpowiedzialna jest pompa tandemowa lub wiązka wtrysków..Bipy to sprawa elektryczna PD.Jeżeli pada wtrysk to nie "od razu",jeżeli u ciebie pojawiło się nagle to albo to paliwo,a później wiązka PD i pompa tandem..
: sob gru 08, 2012 16:42
autor: aprinsr
było to nagle. zalałem na statoilu (może jeszcze letnie paliwo) zrobiłem 200km i przyszedł mróz i od rana się zaczęło. dodać mogę jedynie tyle, że jak w dolnym zakresie obrotów wcisnę gaz do końca to jest ok. problem zaczyna się przy ok 1800rpm - zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. wrażenie jest takie jakby były przerwy w dostarczaniu paliwa lub łapaniu lewego powietrza.
wyjeżdżę to paliwo co mam (szybko pójdzie bo spalanie wzrosło), zaleje jakiegoś dynamica lub ultimate, wymienię filterek i zobaczymy czy się coś zmieni

mam nadzieję, że to będzie to bo pogoda teraz nie sprzyja grzebaniu

.
dzięki za pomoc, będę się odzywał
Pozdrawiam
: sob gru 08, 2012 18:34
autor: lock00
aprinsr, a wogole nie zwróciłem uwagi zapraszamy do powitalni, bo nie ladnie tak odrazu z "butami"