Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazanie
-
- Początkujący
- Posty: 11
- Rejestracja: sob sie 17, 2013 15:56
- Auto:: Tigi 2.0 TDI
- Imię:: b
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 2 razy
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Witam,
Mnie też dopadło coś podobnego po wymianie i regeneracji turbiny pojawia mi się błąd przy ok 3000obr/min wpada w tryb awaryjny i następuje spadek mocy sprawdzone węże i wszystko niby szczelne nie wiem czy to źle zrobiona turbina czy może coś innego do tego wydaje mi się ja by dziwnie dzwonił tak jak kiedyś dzwoniły pierścienie ale po dodaniu gazu dźwięk ustaje. Co to może być czy turbinę reklamować?
Moje błędy poniżej
Saturday,01,August,2015,21:19:40:10074
VCDS Version: Beta 11.6.0
Data version: 20111008
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 1K0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 18 19 25 42 44 46 52 55 56 62 72 76 77
VIN: WVGZZZ1TZ7W075854 Mileage: 168670km/104806miles
00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03G 906 021 MJ HW: 03G 906 021 AB
Component: R4 2,0L EDC G000SG 0484
Revision: --H06--- Serial number: VWX7Z0G23NJ0TX
Coding: 0000072
Shop #: WSC 00001 000 00000
VCID: 73E1DBFF6975
2 Faults Found:
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit
P161C - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Mileage: 168437 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 07:42:48
Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 1.2 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 13.5°C
Bin. Bits: 10110000
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 3
Mileage: 168513 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 11:12:47
Freeze Frame:
RPM: 3024 /min
Speed: 96.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2366.4 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
Readiness: 1 1 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Part No SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC
Component: ESP FRONT MK60 0101
Revision: 00H11001
Coding: 0023238
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 73E1DBFF6975
No fault code found.
Mnie też dopadło coś podobnego po wymianie i regeneracji turbiny pojawia mi się błąd przy ok 3000obr/min wpada w tryb awaryjny i następuje spadek mocy sprawdzone węże i wszystko niby szczelne nie wiem czy to źle zrobiona turbina czy może coś innego do tego wydaje mi się ja by dziwnie dzwonił tak jak kiedyś dzwoniły pierścienie ale po dodaniu gazu dźwięk ustaje. Co to może być czy turbinę reklamować?
Moje błędy poniżej
Saturday,01,August,2015,21:19:40:10074
VCDS Version: Beta 11.6.0
Data version: 20111008
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 1K0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 18 19 25 42 44 46 52 55 56 62 72 76 77
VIN: WVGZZZ1TZ7W075854 Mileage: 168670km/104806miles
00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03G 906 021 MJ HW: 03G 906 021 AB
Component: R4 2,0L EDC G000SG 0484
Revision: --H06--- Serial number: VWX7Z0G23NJ0TX
Coding: 0000072
Shop #: WSC 00001 000 00000
VCID: 73E1DBFF6975
2 Faults Found:
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit
P161C - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Mileage: 168437 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 07:42:48
Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 1.2 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 13.5°C
Bin. Bits: 10110000
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 3
Mileage: 168513 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 11:12:47
Freeze Frame:
RPM: 3024 /min
Speed: 96.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2366.4 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
Readiness: 1 1 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Part No SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC
Component: ESP FRONT MK60 0101
Revision: 00H11001
Coding: 0023238
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 73E1DBFF6975
No fault code found.
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Turbo przeładowuje, do sprawdzenia wysterowanie turbiny i jak dobre to turbo na stół.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt maja 15, 2012 17:47
- Auto:: 2.0 TDI 140 KM ,DSG 2005
- Imię:: Zbigniew
- Lokalizacja: trębaczew
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Oczywiście ,że reklamuj jeżeli masz taką opcję i nie zwlekaj z tym .
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
zibi1961 pisze:Oczywiście ,że reklamuj jeżeli masz taką opcję i nie zwlekaj z tym .
Najpierw niech sprawdzi wysterowanie turbiny, a potem reklamuje (jeśli jest taka opcja

Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
- Początkujący
- Posty: 11
- Rejestracja: sob sie 17, 2013 15:56
- Auto:: Tigi 2.0 TDI
- Imię:: b
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 2 razy
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Ok dzięki diś sprawdzałem z nim w trakcie jazdy i faktycznie przeładowuje ok 300mbarów mówi że sprawdzi jeszcze n 75 i ustawienia doładowania turbiny jak nic nie da to będzie reklamować
"Po dokładnym sprawdzeniu okazało się że walnięta jest membrana w gruszce po wymianie wszystko ok"
"Po dokładnym sprawdzeniu okazało się że walnięta jest membrana w gruszce po wymianie wszystko ok"
Ostatnio zmieniony wt mar 29, 2016 18:47 przez siano111, łącznie zmieniany 1 raz.
- Nidhhogg
- Początkujący
- Posty: 10
- Rejestracja: czw lis 05, 2015 01:38
- Auto:: Touran 2.0 TDI AZV, 2003
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Witam,
Trochę odgrzewanie kotleta ale...
Niestety u mnie w Turku też zaczął się pojawiać błąd przeładowania turbo. Zastosowałem się do instrukcji z pierwszego postu i trochę jakby pomogło ale przy obciążeniu (jazda pod górkę) auto dalej dostaje czkawki. Na 99% jestem pewny, że to będzie gdzieś dziurka w którymś wężyku podciśnienia. Jak wlazłem pod samochód i zamieniłem sobie wężyk na hmmm... "ręczny" a gruszkę zastąpiłem moją gębą i odsysałem powietrze to kierowniczka ładnie się opierała aż o sam zderzak na turbo i wcale jakoś się męczyć nie musiałem. Dodatkowo jak trzymałem powietrze zęby sprawdzić czy grucha nie wraca do położenia początkowego ta się dzielnie trzymała w pozycji której ustawiłem ją moją "pompką vacum". Jeżeli to nie wężyki to będzie to zawór N75 - chociaż na teście wygląda jak by działał bez problemu. W załącznikach podsyłam logi dla bardziej kumatych niż ja
Kilka jest na postoju a kilka podczas jazdy.
A teraz pytanie konkursowe, o ile się nie mylę to w 2.0 TDi AZV jest "wyspa zaworowa" a nie pojedyncze zawory jak to było w 1.9 prawda? Jaka cena takiego wynalazku tak pi razy drzwi?
P.S
Zdaję sobie sprawę, że logi mogą być zrobione źle bo robiłem je na szybko po pracy
Trochę odgrzewanie kotleta ale...

Niestety u mnie w Turku też zaczął się pojawiać błąd przeładowania turbo. Zastosowałem się do instrukcji z pierwszego postu i trochę jakby pomogło ale przy obciążeniu (jazda pod górkę) auto dalej dostaje czkawki. Na 99% jestem pewny, że to będzie gdzieś dziurka w którymś wężyku podciśnienia. Jak wlazłem pod samochód i zamieniłem sobie wężyk na hmmm... "ręczny" a gruszkę zastąpiłem moją gębą i odsysałem powietrze to kierowniczka ładnie się opierała aż o sam zderzak na turbo i wcale jakoś się męczyć nie musiałem. Dodatkowo jak trzymałem powietrze zęby sprawdzić czy grucha nie wraca do położenia początkowego ta się dzielnie trzymała w pozycji której ustawiłem ją moją "pompką vacum". Jeżeli to nie wężyki to będzie to zawór N75 - chociaż na teście wygląda jak by działał bez problemu. W załącznikach podsyłam logi dla bardziej kumatych niż ja

A teraz pytanie konkursowe, o ile się nie mylę to w 2.0 TDi AZV jest "wyspa zaworowa" a nie pojedyncze zawory jak to było w 1.9 prawda? Jaka cena takiego wynalazku tak pi razy drzwi?
P.S
Zdaję sobie sprawę, że logi mogą być zrobione źle bo robiłem je na szybko po pracy

- Załączniki
-
- LOG-01-011-xxx-xxx.zip
- (42.3 KiB) Pobrany 24 razy
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Jak nie znajdziesz nieszczelności to zwróć uwagę na czujnik ciśnienia w kolektorze 

Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- PIOTREL
- Expert
- Posty: 1055
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 15:45
- Auto:: 2.0 173Ps BMM mod 2008
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Koło
- Podziękował: 64 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Jacku jak możesz podesłać link tematu w którym opisałeś sprawdzenie turbo i sprawdzenie wysterowania turbiny. Byłbym wdzięczny
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Prościej będzie jak jutro do mnie dryndniesz i po krotce powiemPIOTREL pisze:Jacku jak możesz podesłać link tematu w którym opisałeś sprawdzenie turbo i sprawdzenie wysterowania turbiny. Byłbym wdzięczny

Nie bardzo mam dziś czas na szukajke
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- Nidhhogg
- Początkujący
- Posty: 10
- Rejestracja: czw lis 05, 2015 01:38
- Auto:: Touran 2.0 TDI AZV, 2003
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Jutro wymiana rozrządu wiec nie wiem czy dam rady to sprawdzićJacaTouran pisze:Jak nie znajdziesz nieszczelności to zwróć uwagę na czujnik ciśnienia w kolektorze

-- So lut 20, 2016 21:13 --
Znalazłem winowajcę całego zamieszania, w gruszce zjadło wzięło sprężynę i nie ma co odbijać cięgna do pierwotnego położenia


-- Nd mar 13, 2016 23:08 --
Ok, a czy gruszka jest taka sama jak w 1,9 TDi? Bo widziałem, że są dwie taka z oczkiem jak w 1,9 własnie i taka gdzie jest tylko sam gwint... Poratuje ktoś? bo na VagFans.com jest turbo ale jako zestaw

-
- Kandydat
- Posty: 5
- Rejestracja: pn kwie 07, 2014 19:27
- Auto:: Touran 1.9TDI 2003
- Imię:: Szymon
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Witam. Mam mały problem z silnikiem 1.9 tdi. Podczas jazdy silnik traci moc, odcina turbo.
Błąd, który się wyświetlił:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Zrobiłem też logi turbiny i przepływomierza:
http://vaglog.pl/log_256988.html
http://vaglog.pl/log_256987.html
Turbina przeładowuje czasem do 3000 mbar i wtedy następuje odcięcie. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy.
Jakie mogą być ewentualne przyczyny takiego zachowania?
Bardzo proszę o pomoc
Błąd, który się wyświetlił:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Zrobiłem też logi turbiny i przepływomierza:
http://vaglog.pl/log_256988.html
http://vaglog.pl/log_256987.html
Turbina przeładowuje czasem do 3000 mbar i wtedy następuje odcięcie. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy.
Jakie mogą być ewentualne przyczyny takiego zachowania?
Bardzo proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony ndz kwie 03, 2016 22:29 przez smn2000, łącznie zmieniany 1 raz.
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Turbo do wyjecia, program do korekty.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
- Kandydat
- Posty: 5
- Rejestracja: pn kwie 07, 2014 19:27
- Auto:: Touran 1.9TDI 2003
- Imię:: Szymon
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Czy samo czyszczenie turbiny pomoże? A z programem co jest nie tak, bo nie znam się za bardzo na tych sprawach.
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Błąd przeładowania turbiny - opis zdarzenia i rozwiazani
Jak wrzucasz temat , który nie dotyczy silnika tourana to napisz , że to silnik avf bo wprowadzasz w błąd.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz