Strona 6 z 31

: pt gru 02, 2011 02:19
autor: Muti
Tylko na początku delikatnie z hamowaniem,zebys nie przegrzał!! Jakies 300-500km z rozsądkiem :)

: śr gru 07, 2011 19:38
autor: Cesarz
a wygladają tak... niestety nie zdazyłem przed załorzeniem kół

: śr gru 07, 2011 19:41
autor: rock4
@marynarz75: sprawdź klocki bo ci tarcze rysują :hahaha:

a tak serio to ciekawie to wygląda. jaka jest głębokość tego rowka?

: śr gru 07, 2011 19:44
autor: Cesarz
a tak serio i dokładnie to: nie mierzyłem, ale mysle ze jak znikna to tarcze beda do wymiany :hahaha:

: czw gru 08, 2011 00:22
autor: jeżu
marynarz75 pisze:Też myślę ze jak znikną to tarcze będą do wymiany
Tak na "oko" :> ze 2mm? Czyli tarcze "z czujnikiem" zużycia. 8)

: czw gru 08, 2011 14:02
autor: Cesarz
jeżu pisze:
marynarz75 pisze:Też myślę ze jak znikną to tarcze będą do wymiany
Tak na "oko" :> ze 2mm? Czyli tarcze "z czujnikiem" zużycia. 8)
No coś w tym stylu, choć mysle ze to będzie cos z 3 mm.... :roll:

: sob gru 10, 2011 01:05
autor: Ciapek
Muti pisze:Tylko na początku delikatnie z hamowaniem,zebys nie przegrzał!! Jakies 300-500km z rozsądkiem :)
z tym zdania są podzielone :)
Niektórzy mówią, że właśnie parę razy trzeba mocną depnąć żeby się równo ścierały.

A tak wogóle to jeżdżę już ponad tydzień i jest ok. Nie czuję jakiejś wielkiej różnicy :)

: sob gru 10, 2011 08:15
autor: jeżu
Ciapek pisze:Niektórzy mówią, że właśnie parę razy trzeba mocną depnąć żeby się równo ścierały.
Kto Ci tak "doradził"? We wszelakich poradnikach eksploatacyjnych znalazłem dokładnie takie zalecenia jak napisał Muti... Także Twój wybór.... :mrgreen:

: sob gru 10, 2011 15:08
autor: Ciapek
to ja jeżdżę w trybie mieszanym w takim razie :)
Zresztą tak czy owak jeżdżę z rozsądkiem a w awaryjnych sytuacjach mam komuś w tyłek wjechać? No wiadomo, że jak trzeba depnąć to trzeba.

: sob gru 10, 2011 22:46
autor: Dodi
jeżu pisze:Ciapek napisał/a:
Niektórzy mówią, że właśnie parę razy trzeba mocną depnąć żeby się równo ścierały.

Kto Ci tak "doradził"? We wszelakich poradnikach eksploatacyjnych znalazłem dokładnie takie zalecenia jak napisał Muti... Także Twój wybór.... :mrgreen:
kiedyś dawno temu zmieniłem tarcze w Vectrze i trafiła mi sie trasa akurat po zmianie... zrobiłem odrazu 1000 km w tym jedno hamowanie ze 170 km/h praktycznie do zera( aż iskry szły - awaryjne hamowanie) ale stanął szybko ;) potem tarcze były już pieknie dotarte i chodziły długi i szczesliwie bez problemu... :D

: ndz sty 01, 2012 23:47
autor: KriSSo
Koledzy, czyli 2.0 TDI 140 ma tarcze 288 mm. Czy 2.0 TDI CR 170 KM ma też 288? czy 312? To dość ważna różnica przy zakupie felg na zimę. Na 288 wchodzi 15-tka, na 312 na pewno nie.

: sob sty 07, 2012 16:24
autor: Ciapek
KriSSo wejdź na katalog ATE i sprawdź.
Ja wg. tego dobierałem, a potwierdzałem z ekipą z forum.
Udało się :)

: sob sty 07, 2012 16:43
autor: Cesarz
Wydaje mi sie ze mozna spodkac obie wersje. Zalezy od kodu PR. Ale nie pytajcie mnie co to jest :oops: Ja mam u siebie nr PR 1KE (przód) i 1KF (tył)

: sob sty 07, 2012 22:25
autor: jeżu
KriSSo pisze:Koledzy, czyli 2.0 TDI 140 ma tarcze 288 mm. Czy 2.0 TDI CR 170 KM ma też 288? czy 312? To dość ważna różnica przy zakupie felg na zimę. Na 288 wchodzi 15-tka, na 312 na pewno nie.
Jak coś rzuć nadwoziem to Ci sprawdzę konkretnie.

: czw sty 12, 2012 12:38
autor: anko1973
koledzy takie pytanie; regeneruje turbo i tak przy okazji gadki z mechnikiem o klockach czy juz wymieniać (maja ok 5 mm z przodu) rzucił "o widze ma Pan klocki z czujnikiem zużycia" - jak to sprawdzić? to był standrad w HL?