Strona 6 z 20
: czw lis 03, 2011 08:26
autor: gregorypeg
Zadzwoniłem do ASO i potwierdzili, że pompowtryskiwacz o oznaczeniu 03G 130 073 B nie jest do mojego silnika, inna dawka. Ktoś nieźle namieszał.
: czw lis 03, 2011 15:18
autor: kames76
Panowie ja wszystko rozumie prosze mi tylko powiedziec dlaczego to sie dzieje raz na tydzien potem raz na dwa dni potem przerwa piec i zas kurde -czary
: czw lis 03, 2011 21:19
autor: Muti
gregorypeg pisze:Zadzwoniłem do ASO i potwierdzili, że pompowtryskiwacz o oznaczeniu 03G 130 073 B nie jest do mojego silnika, inna dawka. Ktoś nieźle namieszał.
Jakiś miesiąc temu zmieniałem wtryski i u mnie były w AZV właśnie B,a że są ciężko dostępne to założyłem G.Turanek sprawdzał i mają takie same parametry.
A co do palenia,to obstawiłbym żle ustawiony rozrząd...Po złożeniu rozrządu u mnie na blokady na vagu w 01--> 08--> 004kanale--> 4 bloku było odchyłu-3,9* i ciężko palił(krócej niż u ciebie) i nie jechał dobrze.Dzisiaj przestawiłem troszeczkę i mam teraz 0.0(dużo prób) i już wygląda,że jest normalnie,bo pali dobrze i jedzie też odpowiednio..
: czw lis 03, 2011 22:25
autor: gregorypeg
Mogłeś mieć B - ale był to przynajmniej komplet, chociaż w ASO B jest tylko do BKD.
: czw lis 03, 2011 23:03
autor: jeżu
Dokładnie sprawdź ten kat synchronizacji PD im bliżej 0 to

: pt lis 04, 2011 18:58
autor: gregorypeg
Dziś byłem na oryginalnym oprogramowaniu i wyszło:
Kanał 004:
Początek wtrysku 0
Czas wtrysku 6,5
Kąt synchronizacji 0
Kanał 023:
najbardziej odstawał pompowtryskiwacz trzeci: wartość 40
Kanał 018
0 0 0 0
Kanał 013
Dawki wtrysku w normie
Początek wtrysku może taki być? Bo komputer podawał preferowane wartości 2-4?
Wartość w kanale 23 trzeciego pompowtryskiwacza nie odbiega już za bardzo?
: pn lis 07, 2011 15:19
autor: kames76
Wymieniłem uszczelniacze pompek na razie pali trzeci dzien bez problemowo
: śr lis 16, 2011 12:12
autor: r00x
Miałem odpisać odnośnie tego co mi powie mechanik. Niestety do naprawy nie doszło ponieważ ten problem ustąpił sam. Problemy te miałem około 2 -3 tyg. po kupnie samochodu i wtedy jeszcze jeździłem na paliwie które wlał poprzedni właściciel. Ja zacząłem lać Verve z Orlenu i problem zniknął. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale u mnie właśnie tak było. Od około 2 miesięcy problemu nie ma. I nie ważne czy stoi 1 dzień czy 5 dni bez odpalania.
: śr lis 16, 2011 13:08
autor: Dodi
r00x pisze:Miałem odpisać odnośnie tego co mi powie mechanik. Niestety do naprawy nie doszło ponieważ ten problem ustąpił sam. Problemy te miałem około 2 -3 tyg. po kupnie samochodu i wtedy jeszcze jeździłem na paliwie które wlał poprzedni właściciel. Ja zacząłem lać Verve z Orlenu i problem zniknął. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale u mnie właśnie tak było. Od około 2 miesięcy problemu nie ma. I nie ważne czy stoi 1 dzień czy 5 dni bez odpalania.
może lał jakis żur

teraz jak zalałeś normalnego paliwa to ustąpiło...
: śr lis 16, 2011 15:47
autor: gregorypeg
A moje ścier...wo dalej dziwnie odpala po długim postoju. Chyba pozostaje ustawienie elektroniczne?
: ndz lis 20, 2011 13:53
autor: gregorypeg
Obroty silnika są przy odpalaniu ok 200, przy sprawdzeniu VAG-iem.
: ndz lis 20, 2011 14:08
autor: Muti
gregorypeg, masz swojego VCDS? Ja bym spróbował podnieść dawkę w 1 kanele na 60-70..Jak nie masz możliwość to wybierz się do zielonej góry to coś pomyślimy;)
A co do mierzenia obrotów,to jak to robiłeś?
: wt lis 22, 2011 11:30
autor: gregorypeg
Zostawiłem go na noc na mrozie i odpalił od razu tylko trochę było słychać nierównomierne strzały tak jakby spalanego paliwa w kolektorze.
: śr lis 30, 2011 20:12
autor: gregorypeg
Wreszcie VCDS wpuścił mnie w adaptacje kodem 12233, a zrobiłem to tak jak napisali na jednym forum: zostawiłem samochód z włączoną stacyjką i podpiętym prostownikiem na 15min, potem podłączyłem program.
Na kanale 001 zwiększyłem do 50, zobaczę jutro efekt.
: śr lis 30, 2011 20:20
autor: Muti
gregorypeg, powiem Ci,ze u mnie tez ma problemy z paleniem na zimnym,ale trochę innaczej to wygląda.
Mianowicie silnik od razu załapuje ale ma takie wahanie w okolicach 500obr i tak faluja,i po 2 sek wskakuje na normalne obroty puszczając dyma ...Jakies pomysły co to moze być?