Takie g... przejechalo 300 tys wiec kolejne przejedzie tez 250-300 co w moim przypadku oznacza, ze starczy mi do konca zywota tego auta i za rok albo dwa nie bede musial znowu sie babrac.. czas pokaze czy.moja decyzja byla sluszna..
Czego oczekuje hm.. normalnego podejscia do sprawy nie rozumiem dlaczego mam sie czuc wykluczony skoro zrobilem po swojemu bo z tego co widze to i po wlozeniu 3 gen sa problemy z adaptacja a ten luz na kierownicy byl i przed wymiana wiec nie koniecznie powodem jest maglownica.
Poważny problem ze wspomaganiem kierownicy
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Poważny problem ze wspomaganiem kierownicy
... wiec "coco jambo" i do przodu
... tu nikt nikogo "nie wyklucza" Twój cyrk, twoje małpy
... poczekaj, może ktos odpowie na Twoje, tak sformulowane ("nie widzi sterownika") pytanie

... tu nikt nikogo "nie wyklucza" Twój cyrk, twoje małpy

... poczekaj, może ktos odpowie na Twoje, tak sformulowane ("nie widzi sterownika") pytanie

- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Poważny problem ze wspomaganiem kierownicy
Nikt też nie wywróży jak auta nawet nie widział. Poza tym jest tu od lat pisane że pierwszej generacji psują się na potęgę i tu też nie jest wina wieku tego elementu. 3gen już wolniejsza od problemów to i dlatego wszyscy krzyczą wymieniaj na taką. Teraz to można tylko ręce rozłożyć.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- pinacik
- Początkujący
- Posty: 23
- Rejestracja: pn sty 11, 2016 12:34
- Auto:: Turas, AVQ, 2003
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gryfice
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Poważny problem ze wspomaganiem kierownicy
Witam Panowie. Odgrzewam temat - oby był jak bigosik (im więcej razy tym lepszy).
Po zapoznaniu z lekturą na forum mam tylko jedno pytanie.
Padło mi wspomaganie 1K1909143K. Wiem że można podmieniać na II generację i III generację (mowa o całych przekładniach). Jeżeli chodzi o III to wymaga też zabawy np w VCDSie. A jak wygląda sprawa II generacji? Wystarczy tylko wymiana razem z wiązką? Kolega ma do oddania 1K1909144F z całą wiązką i by mi to zmienił, lecz pozostaje sprawa komputera - nie jestem w tym temacie obcykany jak Wy.
Dlatego pytam czy brać i powinno obejść się bez kompa, czy szukać np 1K1909144K i zrobić P&P?
Czy literka na końcu ma znaczenie?
Bardzo dziękuję za wszelkie sensowne sugestie i odpowiedzi.
Po zapoznaniu z lekturą na forum mam tylko jedno pytanie.
Padło mi wspomaganie 1K1909143K. Wiem że można podmieniać na II generację i III generację (mowa o całych przekładniach). Jeżeli chodzi o III to wymaga też zabawy np w VCDSie. A jak wygląda sprawa II generacji? Wystarczy tylko wymiana razem z wiązką? Kolega ma do oddania 1K1909144F z całą wiązką i by mi to zmienił, lecz pozostaje sprawa komputera - nie jestem w tym temacie obcykany jak Wy.
Dlatego pytam czy brać i powinno obejść się bez kompa, czy szukać np 1K1909144K i zrobić P&P?
Czy literka na końcu ma znaczenie?
Bardzo dziękuję za wszelkie sensowne sugestie i odpowiedzi.
Codziennie budzę się przystojniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem ;-)