Poważny problem ze wspomaganiem kierownicy

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
furblok
Kandydat
Posty: 7
Rejestracja: wt sty 26, 2021 23:14
Auto:: Vw touran 2003, 1.9 tdi
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Polska

Re: Poważny problem ze wspomaganiem kierownicy

Post autor: furblok »

Takie g... przejechalo 300 tys wiec kolejne przejedzie tez 250-300 co w moim przypadku oznacza, ze starczy mi do konca zywota tego auta i za rok albo dwa nie bede musial znowu sie babrac.. czas pokaze czy.moja decyzja byla sluszna..

Czego oczekuje hm.. normalnego podejscia do sprawy nie rozumiem dlaczego mam sie czuc wykluczony skoro zrobilem po swojemu bo z tego co widze to i po wlozeniu 3 gen sa problemy z adaptacja a ten luz na kierownicy byl i przed wymiana wiec nie koniecznie powodem jest maglownica.
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Poważny problem ze wspomaganiem kierownicy

Post autor: yox »

... wiec "coco jambo" i do przodu :D
... tu nikt nikogo "nie wyklucza" Twój cyrk, twoje małpy :D

... poczekaj, może ktos odpowie na Twoje, tak sformulowane ("nie widzi sterownika") pytanie :ok:
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4960
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 420 razy

Re: Poważny problem ze wspomaganiem kierownicy

Post autor: wesol »

Nikt też nie wywróży jak auta nawet nie widział. Poza tym jest tu od lat pisane że pierwszej generacji psują się na potęgę i tu też nie jest wina wieku tego elementu. 3gen już wolniejsza od problemów to i dlatego wszyscy krzyczą wymieniaj na taką. Teraz to można tylko ręce rozłożyć.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
Awatar użytkownika
pinacik
Początkujący
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 11, 2016 12:34
Auto:: Turas, AVQ, 2003
Imię:: Marek
Lokalizacja: Gryfice
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Poważny problem ze wspomaganiem kierownicy

Post autor: pinacik »

Witam Panowie. Odgrzewam temat - oby był jak bigosik (im więcej razy tym lepszy).
Po zapoznaniu z lekturą na forum mam tylko jedno pytanie.
Padło mi wspomaganie 1K1909143K. Wiem że można podmieniać na II generację i III generację (mowa o całych przekładniach). Jeżeli chodzi o III to wymaga też zabawy np w VCDSie. A jak wygląda sprawa II generacji? Wystarczy tylko wymiana razem z wiązką? Kolega ma do oddania 1K1909144F z całą wiązką i by mi to zmienił, lecz pozostaje sprawa komputera - nie jestem w tym temacie obcykany jak Wy.
Dlatego pytam czy brać i powinno obejść się bez kompa, czy szukać np 1K1909144K i zrobić P&P?
Czy literka na końcu ma znaczenie?
Bardzo dziękuję za wszelkie sensowne sugestie i odpowiedzi.
Codziennie budzę się przystojniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem ;-)
ODPOWIEDZ