jolly7 pisze:Elektronik, którego znalazłem odczytał nowy licznik
... a co on tam odczytał ? Nie rozumiesz zasady ? Ma odczytac cały block IMMO z Twojego starego licznika i wgrać 1:1 do nowego, to wszystko, klucze chyba masz więc co tam dodawać ?
... ten zegar od biedy mozna nawet Carprogiem zrobić... jesli ktos kumaty troche jest lub... odczytać/zapisac Twoje IMMO i wysłać zegary koledze wyżej
Nie mam bladego pojęcia co zostało odczytane z nowego licznika.
Przepraszam panowie ale nie jestem ekspertem w temacie dlatego pytam was.
Uważnie wertuję wasze odpowiedzi i tak siedzę i czytam po 50 stron a może ktoś miał ten sam problem.
Mam rozumieć że procedura jest taka sama jak na stronie pierwszej tylko trzeba mieć lepsze zabawki jeżeli nowy licznik jest po 2006 roku?
Dziękuję za odpowiedź.
Dziękuję yox.
Zakładam, że wlutowując się w "nowy" licznik, zczytywał dane prosto z epromu.
Czy możliwe jest to że w jakiś sposób zablokował licznik i dlatego nie może go zaprogramować.
jolly7 pisze:Dziękuję yox.
Zakładam, że wlutowując się w "nowy" licznik, zczytywał dane prosto z epromu.
Czy możliwe jest to że w jakiś sposób zablokował licznik i dlatego nie może go zaprogramować.
zapytaj tego co to robił ... kto wie co zostało zrobione
Ty nic nie zrobisz
jolly7 pisze:Zakładam, że wlutowując się w "nowy" licznik, zczytywał dane prosto z epromu.
Czy możliwe jest to że w jakiś sposób zablokował licznik i dlatego nie może go zaprogramować.
... kolego zrozum, to nie jest procedura dodawania nowych kluczy lub zabawa z PIN przy wymianie licznka itd.(a podejrzewam, że Twój "elektronik" własnie to próbuje zrobić) ktoś ma Ci zgrać "IMMO BLOCK" z Twojego licznika i wgrać do nowego, tak jak na 1 stronie. NIC NIE MUSI ZCZYTYWAĆ Z NOWEGO LICZNIKA.
spacewalker pisze:zapytaj tego co to robił ... kto wie co zostało zrobione
Ty nic nie zrobisz
Po rozmowie telefonicznej z moim elektronikiem i przedstawieniu mu waszych opinii usłyszałem, że to nie jest taka prosta sprawa i żebym się nie martwił, że on mi to napewno zrobi.
Zaczynam tracić nadzieję.
Rozważam opcje zakupu kolejnego licznika i wysłania go do Polski wraz z immo_org.bin mojego aktualnego licznika.
Spacewalker czy mógłbyś mi pomóc w tej materii jeżeli mój fachowiec nie da rady?
Płacę złotem.
... w takim razie, jesli zdecydujesz sie na wysyłkę, szukaj pompy ABS z koncówką "AC" (strasza- nie pamietam symbolu tez podejdzie) i szukaj zegarów chociaz "czarno-białych, wtedy wysyłaj i... bedziesz Pan zadowolony
Czy przy wymianie samej manetki będzie potrzebny wyższy model sterownika kierownicy? Jeżeli tak, to numer pierścienia (taśmy) jest na obudowie czy można z poziomu diagnostycznego go odczytać?
lucas1991g pisze:Czy przy wymianie samej manetki będzie potrzebny wyższy model sterownika kierownicy? Jeżeli tak, to numer pierścienia (taśmy) jest na obudowie czy można z poziomu diagnostycznego go odczytać?
O jaką manetke Ci chodzi ? to jest temat o wymianie licznika
yox pisze:O jaką manetke Ci chodzi ? to jest temat o wymianie licznika
Manetkę obsługującą MFA. Mam licznik bez MFA (czy też bez FIS) 1T0920850F 2004 rok pompa 3 piny, kupiłem już licznik 1T0920862 (1/2 FIS) z 2005 roku, oraz manetkę 1K0953519A i nie wiem czy kupić też moduł kierownicy, a jeżeli tak to jaki dobrać.
spacewalker pisze:Jak masz wiedze o narzędzia mozesz kupic co chces i przerobisz.
Jak masz tylko bilety NBP w ograniczonej ilosci, to kup to co ma byc bez przeróbek.
Wziąłem sobie do serca rady naszego mistrza i patrząc po dostępności i cenie FULL FIS dla silników benzynowych zdecydowałem się na bardziej dostępną i wykonalną w moim zakresie opcję.
-- So mar 23, 2019 11:44 --
yox pisze:... jesli nie planujesz założenia kiery multi to i modułu nie musisz wymieniać, opłaca Ci sie zakładać 1/2 FIS zamiast FULL ?
No nie do końca. Miałem moduł 1K0953549 który nie obsługuje manetki MFA (czy tempomatu) i konieczna była wymiana.
Witam szanownych kolegów. Jako że jestem nowym właścicielem tourana, przeraził mnie brak komputera w moim aucie wiec nie zastanawiając sie zgodnie z manualem zabrałem się za wymianę wszystko poszło prawie dobrze ale natrafiłem na problem, nie potrafię licznika fis uaktywnić (cały czas wyświetla mi się na fis temp i czas przejazdu) . Mam interfejs viakena obd2 usb, niestety po podłączeniu do gniazda nie potrafi nawiązać połączenia. VCDS lite przy teście pokazuje com ok brak interfejsu,zmieniałem sterowniki, ustawienia com i nic. Użyłem obd tester z ich strony i po podłączeniu do 12v (z Zasilacza) interfejs odpowiada jak powinien a jak podłącze do auta to jest problem. 12v mam na wtyczce obd. Można prosić o jakieś sugestie.