sknocić można wszystko
Do wyciągnięcia jest akumulator wraz z obudową, filtr powietrza, pompa vacum.
Do wyciągnięcia wtryski i wiązka elektryczna. Ja miałem rozebrany rozrząd i było mi lżej manewrować prawym wałkiem rozrządu, ale myśle, że da się to zrobić bez ściągania paska, tylko będzie o wiele trudniej (chyba szybciej będzie rozebrać rozrząd).
Wyciągnąć tą rurkę to jest pikuś, ale wsadzić ...
Z tego co kojarzę, musiałem lewe zawory ssące wciskać czymś bo bardzo ciężko było nasadzić lewą dźwigienkę każdego cylindra. Dodatkowo trzeba manewrować prawym walkiem i ustawiać krzywkę tak by jak najmniej dociskała dźwigienkę druga osoba w tym czasie musi najlepiej gumowym młotkiem ostrożnie wbijać rurkę. Czasami trzeba kilka razy cofać z powrotem i zaczynać od nowa. Z każdym cylindrem będzie ciężej. Nam zeszło równo 1.5 godziny. Strona wydechowa składa się dużo szybciej 20 min.
Jedno czego nie sprawdziłem to jak ona jest obrócona i czy jest to ważne ale passat którego robiłem pali przyzwoicie jak na 16V
