Strona 7 z 15

: sob lut 02, 2013 16:27
autor: Muti
Ciapek, czaisz się jak pies do jeża.. Wlej 150ml i będziesz miał spokojne sumienie.Kupiłeś to już nie kombinuj.. Jeżeli musisz miec potwierdzenie od miliona osób,to uspokoję Cię,bo u siebie wlałem 1 raz przy 210tys,2 raz przy 223tys i silnik żyje,ma się dobrze i o dziwo jeżdzi :o Tylko ja wlałem motula,czyli pewnie to coś innego :cry: :P


:piwo:

: sob lut 02, 2013 19:31
autor: JacaTouran
Ciapek pisze:Sugerujesz ze lepiej abym zastosował inna płukanke?
Chce użyć takiej aby nic się nie stało. Jak mam ryzykować to wole nie stosować.

Proszę powiedz mi skąd wiesz ze należy stosować ja w odpowiednich proporcjach. Podawałem Tobie linki do instrukcji producenta. Nie ma tam ani słowa o proporcjach.
Ta druga plukanke LM widzialem i konsultowałem ja ze sprzedawca,mówił ze pro jest lepsza.
Sugeruje abys wlał tej płukanki mniej a nie 500ml...
Wiem stąd, bo sam przedstawiciel Liqui Moly mnie przestrzegał, aby lać mniej - stestowaliśmy na starym polonezie i uszczelki się rozpusciły :(.
Linków do instrukcji producenta możesz mi i milion przysyłać, tylko odpowiedz sobie na pytanie czy owy producent naprawi Ci auto jak płukanka zrobi swoje.... Odpowie Ci krótko... , ze nie jest w stanie stwierdzić stanu Twojego pojazdu i widocznie coś było słabe... i wtedy co zrobisz??
Mniemam , że sprzedawca , który mówił , że lepsza sugerował sie ceną i na tym polega ta "lepszość".

Tak na koniec Ci powiem małą dygresję po ciężkiej sobocie... bywają klienci dociekliwi, bywają klienci upierdliwi, ale samą ilością pytań przewyższasz owe dwie grupy ludzi. Jeżli coś ktoś Ci na forum radzi i ma z tym doświadczenie to nie robi tego po to , zeby zabłysnąć, ale po to , żeby potomni wiedzieli i nie robili głupot. - To tak poza tematem...

Pozdrowionka

[ Dodano: Sob Lut 02, 2013 18:34 ]
Muti pisze:Tylko ja wlałem motula,czyli pewnie to coś innego

Tak jest Muti - Motul daje płukankę w ilości i mocy działania przeznaczonej na 5 L oleju.
Co do Liqui moly seria Pro Line to seria dla zastosowania warsztatów. Motul ma linię dla klienta ;)

: sob lut 02, 2013 20:50
autor: Muti
JacaTouran pisze:Muti napisał/a:
Tylko ja wlałem motula,czyli pewnie to coś innego



Tak jest Muti - Motul daje płukankę w ilości i mocy działania przeznaczonej na 5 L oleju.
Co do Liqui moly seria Pro Line to seria dla zastosowania warsztatów. Motul ma linię dla klienta ;)
To była ironia :P Chodziło mi,że wszystkie produkty są podobne i mają podobne zadanie,oczywiście pomijając stężenia i ilość do wlania ;)

: sob lut 02, 2013 21:01
autor: JacaTouran
Muti pisze:Chodziło mi,że wszystkie produkty są podobne i mają podobne zadanie,oczywiście pomijając stężenia i ilość do wlania

A nie prawda :P, nie wszystkie :mrgreen:

: sob lut 02, 2013 21:05
autor: Muti
Ale się czepiasz pierdół... :evil: Dobrze...mają jeszcze inny skład chemiczny,pojemność,opakowanie,zakrętkę,naklejkę,sposób stosowania,czas pracy na preparacie,cenę.... itp.
Ale służą do tego samego i oczekuje się podobnego efektu..
Amen.

: sob lut 02, 2013 21:20
autor: JacaTouran
Muti,

hihi nie czepiasz tylko precyzyjnie odpisuję :P
:piwo:
Wiedzialem , ze się zjerzysz :mrgreen:
:piwo:

: sob lut 02, 2013 21:42
autor: Ciapek
JacaTouran pisze:Tak na koniec Ci powiem małą dygresję po ciężkiej sobocie... bywają klienci dociekliwi, bywają klienci upierdliwi, ale samą ilością pytań przewyższasz owe dwie grupy ludzi. Jeżli coś ktoś Ci na forum radzi i ma z tym doświadczenie to nie robi tego po to , zeby zabłysnąć, ale po to , żeby potomni wiedzieli i nie robili głupot. - To tak poza tematem...
Sory, ale jeżeli piszesz "swoją" instrukcję stosowania danego produktu sprzeczną z informacją producenta to nie dziw mi się, że po prostu zwyczajnie PYTAM, a dopiero za drugim razem zdecydowałeś się odpowiedzieć skąd taka teoria.
Zdaje mi się, że do tego służy forum, a raczej na pewno, aby pytać i odpowiadać.

W tygodniu zgłoszę się do samego producenta/dystrubutora i o to zapytam jak to jest z ta instrukcją.
Chętnie podziele się tym na forum. Jestem bardzo ciekawy co odpiszą, chociaż boje się też, że dla Ciebie będzie to bez znaczenia.

Jeżeli jesteś tak bardzo pewny tego co piszesz to myślę, że bez problemu możesz napisać innym którzy wlali całą płukanką że zrobili głupotę.
Nie podważam Twojej wiedzy bo zdecydowanie w tejże wiedzy i doświadczeniu nie mam co się z Tobą równać. Rozróżnij podważanie czyjejś wiedzy i doświadczenie od pytania o coś.

Oprogramowanie/silnik forum ma również opcję "ignoruj". Jeżeli tak bardzo przewyższam głupotą, upierdliwością i dociekliwością ludzi z którymi masz do czynienia możesz dodać mnie do listy ignorowanych. Nie będziesz widział moich postów.
Widzisz i to jest zaleta forum. Klientom niestety nie możesz tak zrobić, baaa czuje, że nawet byś żadnemu tego nie powiedział. Sam dobrze wiesz dlaczego.

: sob lut 02, 2013 21:58
autor: JacaTouran
OOOO MATKO, ale się nastroszyłes :shock:
Dla mnie to możesz i 3x taką płukankę nalać przy wymianie oleju... Twoje wrotki, Twoje kółka - łożyska będziesz sam wymieniał , a i tak wyżej nerek nie podskoczycz ;) . Napisałem jedynie swoje zdanie na ten temat. Poczytaj tak na spokojnie swoje posty i oceń swoje pytania z pewnego dystansu..., a nie nastroszyłeś się jak nie wiem co bo ktoś skrytykował Twoje pytania i stwierdzenia...

Podkreślę Ci na koniec ... seria PRO LINE jest dla warsztatów

dalej, jestem autoryzownym dystrybutorem to chyba cokolwiek na ten temat wiem.
zobacz sobie na dole strony z linku poniżej:

http://www.liqui-moly.pl/index.php?opti ... d=75&idr=5


Doradzałem z dobrej woli , nie po złości więc weryfikuj kolego dalej to co pisze producent z tym kto tego używa na codzień , a najlepiej zalej tą płukankę i płucz silnik i niech się dzieje wola nieba :brawa: , ale nie dogryzaj mi bo ja chciałem dobrze Ci doradzić, a nie zaszkodzić.

Z mojej strony to na tyle. Widać nie ma co doradzać bo oburzenie Twoje sięga zenitu, więc rób kolego według swego uznania i daj Ci Boże jak najlepiej :oki:

Pozdr

[ Dodano: Sob Lut 02, 2013 21:02 ]
Ciapek pisze:Klientom niestety nie możesz tak zrobić, baaa czuje, że nawet byś żadnemu tego nie powiedział. Sam dobrze wiesz dlaczego.
Każdemu klientowi mówię to co myślę kolego, sam byłeś moim klientem i doradziłem jak najlepiej potrafiłem i też potrafiłem Ci powiedzieć kilka razy , że szukasz dziury w całym (temat rozrządu).
Nie wypisuj mi tu niewiadomo czego bo nie spuzczam gaci na widok takich tekstów, a mądry klient doceni porady , a nie będzie się jerzył ja Ty nie mając ni grama wiedzy ani doświadczenia.

:evil:

: sob lut 02, 2013 23:40
autor: Tomas
Dobra Panowie, po :piwo: bo się nerwowo robi.

: ndz lut 03, 2013 00:20
autor: Tomek
browarek na rozładowanie atmosfery nie zaszkodzi, ale sie nie dziwie Jackowi zdenerwowania bo trochę Ciepek przesadza. W wątku o rozrządzie też troche pojechał stwierdzeniem, że nie leży na kasie jak inni użytkownicy forum.
:piwo:

: ndz lut 03, 2013 03:57
autor: Ciapek
Tomek pisze:browarek na rozładowanie atmosfery nie zaszkodzi, ale sie nie dziwie Jackowi zdenerwowania bo trochę Ciepek przesadza. W wątku o rozrządzie też troche pojechał stwierdzeniem, że nie leży na kasie jak inni użytkownicy forum.
:piwo:
Chyba zle zrozumiałeś. ;) chyba ze spisz na kasie bo ja nie sugerowałem że reszta użytkowników śpi na kasie.Nie mialem tego a mysli.

: ndz lut 03, 2013 11:03
autor: siemion22
Ja też planuję wlać płukankę ,kupiłem już trzy sztuki płukaniki Motul.Narazie zmieniałem olej w A8 i wlałem tam tak jak w instrukcji pisze ,czyli jedna całą butelke i połowe drugiej,tak mi to wychodziło na 8 l oleju.Do Tourana planuję wlać 1 butelkę bo chyba ilość jednej jest tak jak w instrukcji pisze "DO" 5-7 litrów oleju.Kurde planowałem taki zabieg jeszcze zrobić w swoim 125p,ale jak piszecie że w Polonezie uszczelki rozpuściło to chyba se odpuszczę,żeby biedy nie było

: ndz lut 03, 2013 11:45
autor: Tomek
Ciapek napisał/a:
Jak inni kombinują to ja też kombinuje i nie mam tu na myśli oczywiście Ciebie.

Nie śpię na pieniądzach jak reszta tutaj zapewne dlatego tez zależy mi również na cenie, ale jak widzę po zapoznaniu się z tematem jaka to zaczyna robić się loteria to zaczynam się skłaniać ku opcji - trochę drożej, a pewniej.

Mógłbym także "połozyć na to lachę", ale wolę teraz pokombinować niż później po przyjściu paczki złapać się za głowę i myśleć "co teraz".

Chyba mnie rozumiesz.


tak tylko dla przypomnienia. Ale nie ma się co spinać, więc :piwo:

: ndz lut 03, 2013 19:58
autor: lsz11
Chyba powielę pytanie ale gdzie oprócz allegro można dostać ten PRO-TEC?
LIQI MOLY na allegro stoi ok 20 zł natomiast PRO-TEC 65 zł z wysyłką - różnica jest jak widać. Może PRO-TEC gdzieś taniej jest :lol:

W temacie była też wzmianka o czyszczeniu układu dolotowego, czym to się robi i jak?
A czyszczenie komory spalania to też tym Engine Flush?

O Boże jak ja nic nie wiem :shock: chyba to dlatego mój pierwszy diesel :!: będzie :!: bo jeszcze nie ma :brawa:

: ndz lut 03, 2013 20:03
autor: aki
ja wychodzę z założenia że jak coś hula to nie warto wtykać w to palce w celu polepszenia bo można do bardzo łatwo spi..........lić.
Chciałem kupić płukankę i zrobić to przy najbliższym serwisie ale, pozostanę przy tym co mam i z czego jestem zadowolony.