Strona 7 z 11

: pn sie 27, 2012 13:16
autor: cheles
a jak wyciągnąłeś obudowę ?

: pn sie 27, 2012 13:23
autor: aki
normalnie, złapałem od środka i pociągłem do góry, sama wyskoczyła.

: pn sie 27, 2012 13:30
autor: cheles
ok

: pn sie 27, 2012 13:34
autor: Dodi
trzeba z wyczuciem bo te zapinki przy nawiewach lubia sie łamac...

: sob maja 04, 2013 22:25
autor: ruciu
Panowie, dziś przekładając CB w Turku napotkałem problem, chciałem podłączyć się z dodatkowym bezpiecznikiem pod instalację zapalniczki, jednak odkręciłem dwa wkręty TORX po bokach popielniczki i gniazda zapalniczki ale nadal nie mogłem jej wymontować. Ma ktoś sposób (nie siłowy) jak wyjąć popielniczkę i dobrać się do instalacji zapalniczki?? Lutownica nie jest mi obca także będzie porządnie zrobione :)

: sob maja 04, 2013 23:06
autor: jeżu
ruciu, Łapiesz za dolną część popielniczki i po prostu ja ciągniesz.....Aż wyskoczy z zaczepów.... Posmaruj te zaczepy na przyszłość demontażu popielniczki.... :mrgreen:
http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1532&start=0

: ndz maja 05, 2013 12:00
autor: kazan13
ja założyłem w ten sposób, bezinwazyjnie, nie potrzeba nic niszczyć, montaż na rzepach trwa 5 min, w każdej chwili można zdemontować, gruszka w podłokietniku, jeżdżę na mocno skręconym radiu, więc szumy mam wycięte i nie muszę do niego zbyt często sięgać, dostęp do gałek bezproblemowy ale nachylić się trzeba. :)

Obrazek
Obrazek

P.S. nie przeszkadza w regulacji totela, radio uniden 510.

: ndz maja 05, 2013 18:46
autor: seba244
kazan13, ciekaw jestem jak bezpiecznie przy prędkości 130km/h musisz przejść szybko na 2 kanał. :mrgreen:

: ndz maja 05, 2013 18:54
autor: kazan13
seba244 pisze:jak bezpiecznie przy prędkości 130km/h musisz przejść szybko na 2 kanał. :mrgreen:
nie bardzo wiem po co przechodzić, podsłuchać kogoś ? :> jeśli jedziesz z kimś (na 2 auta) to od razu ustawiasz na inny jak 19 :P , akurat przy unidenie gałka od kanałów jest na górze i nie ma problemu, od dołu jest squech i volume- z tymi gorzej, radio mam 5 lat i znam je na pamieć, reguluję bez odrywania wzroku, jak by było ciut mniejsze dałbym po skosie-gałkami na kierowcę, wtedu by było już super :)

: ndz maja 05, 2013 21:00
autor: seba244
kazan13 pisze:
seba244 pisze:jak bezpiecznie przy prędkości 130km/h musisz przejść szybko na 2 kanał. :mrgreen:
nie bardzo wiem po co przechodzić, podsłuchać kogoś ? :>
:mrgreen: Jak cie ktoś poprosi..........................nie miałeś takiej sytuacji :?: :?: :>

: ndz maja 05, 2013 21:47
autor: Piotr1979
Po co zmieniać kanał.
Niektórzy używają 19 kanału CB jak telefonu komórkowego.
PZDR

: ndz maja 05, 2013 22:00
autor: seba244
Piotr1979 pisze:Po co zmieniać kanał.
;)
Piotr1979 pisze: Niektórzy używają 19 kanału CB jak telefonu komórkowego.
:omatko:

: ndz maja 05, 2013 22:49
autor: kazan13
seba244 pisze::mrgreen: Jak cie ktoś poprosi..
tak jak powiedziałem dostęp do gały od zmiany kanałów bezproblemowy i wyświetlacz też widać :) i temat przejścia na inny kanał bo koleś chce zapytać "gdzie kupiłem takiego fajnego touranka" jest mi znany :haha:
generalnie w osobówce prywatnej jeżdżę w 80 % na nasłuchu , nie wdaję się w rozmowy, bo z reguły jestem po trasie i mam dość CB , ktoś powie to po co włączasz? ano po to , że prawo jazdy daje mi chleb a sami wiemy jak prosto dzisiaj nałapać 24 punkty :(

Piotr1979 pisze:Niektórzy używają 19 kanału CB jak telefonu komórkowego.
tego ja nie praktykuję, wróćmy do tematu: zamontowałem, pokazałem :)

: ndz maja 05, 2013 23:24
autor: seba244
;) OK już rozumiem...
kazan13 pisze: jak prosto dzisiaj nałapać 24 punkty :(
:)
Ja w 6 godzin 18pkt, 1600zł.

: czw cze 06, 2013 20:25
autor: JEDARO
Hejka ja u siebie montuje CB za pomocą mocnego rzepu ( stosowany przy produkcji obuwia) gdyż posiadam na chwilę obecną tylko jeden zestaw CB więc przekładam do drugiego jak potrzebuje

na zdjęciu od strony pasażera ale w BMW miałem więcej miejsca to montowałem od strony kierowcy :)


Obrazek

Obrazek