spacewalker pisze:Za stary licznik dla nowej kiery. Licznik z lifta musisz miec by dzialalo przewijanie i cala reszta. Lub zaloz kiere z MQB + specjalny moduł, wtedy zostaje stary licznik i pełne sterowanie radia i co najlepsze tempomat z kierownicy jesli takową kupis. Jest wątek o tym ma forum
Wiadomość
Witam
Temat trochę z innej beczki ale też dotyczy kierownicy
Otóż mam mały problem posiadam Jette z 2016 roku nie mam multifunkcji i tempomatu mam tylko mfa + w prawej manetce postanowiłem to zmienić kupiłem kiere z wiązką airbag i manetki z taśmą pod tempomat i multi wszystko założyłem i zakodowałem ale działa tylko multifunkcja a tempomat nie , z tego co się dowiedziałem do brakuje kabla w 16sto pinowej kostce przy taśmie pin 5 steruje tempomat a u mnie jest pusto według ELSY ma być wpiety w pin 46 do ECU , też tak zrobiłem i teraz pokazuje mi błąd systemu startstop i mruga świeca żarowa, kolega
sterowanie tempmatu mam w kierownicy, autoscan mogę podesłać
proszę o pomoc
pozdrawiam
pozdrawiam