Strona 1 z 1

Błąd P000A i P0016

: ndz lut 08, 2015 12:27
autor: strazak
Witam kolegów,

wczoraj wyskoczyła mi kontrolka check engine. Byłem u kolegi na diagnozie - błędy jak w temacie
P000A - to położenie wałka rozrządu
P0016 - to błąd korelacji wałka rozrządu i wałka korbowego.

Myślicie, że szykuje się poważna wizyta w serwisie ( ten nieszczęsny łańcuch?)

Przebiegu mam ledwo 55k. Nie więcej ... bo mam go od nowości.

Re: Błąd P000A i P0016

: ndz lut 08, 2015 16:23
autor: admin
Raczej łańcuch, po tym przebiegu ma prawo się wyciągnąć..

Re: Błąd P000A i P0016

: pn lut 09, 2015 17:35
autor: strazak
..po takim przebiegu nie ma prawa się wyciągnąć ... chyba, że pochodzi z tej felernej produkcji dla VW. Dali babola i teraz próbują się dogadywać z poszczególnymi klientami. Koledze w serwisie w NIemczech zaproponowali 70% zniżki na części i 30% na robocizne. Ciekawy jestem co będzie z moim przypadkiem. Jutro wyrok z warsztatu ma przyjść :cry:

Re: Błąd P000A i P0016

: pn lut 09, 2015 18:24
autor: admin
No masz 2010 r czyli felerny... dlatego napisałem ze ma prawo.

U kumatego mechaniora poza aso na ori częściach nie wychodzi tak drogo ;)

Re: Błąd P000A i P0016

: wt lut 10, 2015 08:42
autor: strazak
no pewnie że nie wychodzi tak drogo, bo kumaty mechanior nie bierze ponad 200zł/h pracy ;)

Dziś wyrok ....

-- Wt lut 10, 2015 15:32 --

... jednak łańcuch ... :cry:

o kosztach nie piszę ... póki nie zapłacę ...

-- Wt lut 17, 2015 12:08 --

od zeszłego tygodnia sytuacja się pogorszyła ... ;(
Sam serwis przyznał, że już na słuch to gorzej wygląda - po wymianie łańcucha i pewnie całego tam osprzętu ( pan powiedział, że zrobili wszystko oczywiście zgodnie ze sztuką inżynierską oraz zgodnie z wytycznymi producenta), zaczęło im dzwonić w silniku.
Silnik rozebrany - pogięły się 2 zaworki na 1 cylindrze...powiedzieli, że tak przyjechałem ( chociaż mi wcześniej nie dzwoniło i jak doradca serwisowy wjeżdżał na warsztat to też nic nie budziło jego zastrzeżeń) ... pan znowu dolicza mi do rachunku ...
Czuję, że ktoś robi ze mnie kozła ofiarnego ...

-- Cz lut 19, 2015 13:54 --

no i po robocie,
autko jeździ jak poprzednio, dzięki temu, że VW wprowadził tzw Kulanzregelung ( dobra wola producenta) - dopłacili 50% do części i 70% do robocizny, ale jeszcze musiałem zrobić bieżący przegląd więc prawie 4k za to wszystko wyszło.
No teraz mogę powiedzieć - jak to w ogłoszeniach często stoi, że "samochód jest doinwestowany i nie wymaga żadnych nakładów" :D
Na układ rozrządu jest niby 2 lata gwarancji ( zapomniałem zapytać czy przebieg też jest brany pod uwagę - bo ja mało jeżdżę ... może jeszcze dopytam przy okazji).
Pojeździmy - zobaczymy

Re: Błąd P000A i P0016

: wt lut 24, 2015 14:25
autor: andrz3j
2 lata gwarancji bez limitu kilometrów. Wiem bo u siebie w fsi wymieniałem w aso. W aso tez mówili mi o przypadku golfa z tsi, który miał gorzej wyglądający łańcuch po rozebraniu wszystkiego niż mój przy 120 000 km.