leasing

Ciężkie problemy ze stolcem tak to tutaj
engjan
Auto:: TouranII1.4, LR Discover3
Imię:: jan

leasing

Post autor: engjan »

Witam pierwszy raz mam zamiar wziąć samochód w leasing na firmę. Nie znam się dokładnie w tym temacie ale poszperałem trochę wychodzi że koszt leasingu używanego auta jest mniejszy niż auta nowego. Tak się waham bo używane auto może generować dodatkowe koszta na przykład wyższe ubezpieczenie czy też koszty płatnych przeglądów.. jak myślicie lepiej brać nowy czy używany samochód w leasing?
elektro31
Kandydat
Auto:: Touran 1,9 TDI 2004
Imię:: Marek
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: leasing

Post autor: elektro31 »

A ja mam trochę inne pytanie - co jest waszym zdaniem bardziej opłacalne - auto w leasing czy auto na kredyt?
Awatar użytkownika
Szwedziu
Przeglądacz
Auto:: Touran 1T2, 2007, 2.0 BMM
Imię:: Michał
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy

Post autor: Szwedziu »

Z tego co wiem to w leasingu auto jest banku i jak chcesz je mieć dla siebie na koniec musisz je wykupić. W kredycie auto jest twoje. W zależności jak weźmiesz kredyt to możesz mieć wpisany bank jako współwłaściciela.
Ja jak liczyłem koszty to leasing wydawał się tańszy dopóki nie doszly koszty wykupu (kilka tysięcy).

Pamiętaj że banki mają często wymagania wykupu pełnego pakietu ubezpieczeniowego i to w wybranych firmach.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do pierwszego nie mam pewności" Albert Einstein

Moja Kochanica
Awatar użytkownika
KriSSo
Specjalista
Auto:: Golf MK7.5 variant
Imię:: Kris
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: KriSSo »

Jeśli nie jesteś VATowcem, to leasing też jest korzystniejszy, bo całą ratę leasingową można odpisać od podstawy opodatkowania. W kredycie nie. Zatem trzeba się zorientować, na czym nam zależy.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Obrazek
Obrazek
qweplo25
Auto:: Polo
Imię:: qweplo25

Post autor: qweplo25 »