Strona 1 z 4

Nie można przekręcić zamka stacyjki

: wt gru 06, 2011 16:12
autor: GASIOR997
Dzisiaj przed odpalaniem zdziwiła mnie zapalająca się czerwona kierownica na zegarach ale gasła.
Pojechałem w jedne miejsce 2 i przy każdym odpalaniu to samo.
Byłem zdziwiony.
Aż tu zonk wsiadam kolejny raz i nie mogłem przekręcić stacyjki kierownica się okręcała i nie blokowała. Wiec poszedłem po 2 kluczyk zapasowy myślałem ze nawalił ten .
Tez nie działa.
Aż pomyślałem, ze coś nie wskoczyło na miejsce i trzeba nasmarować.
To popryskałem do zamków odmrażaczem aż tu zonk wycieraczki stanęły na górze przeciwbieżne i nie da się ich opuścić . A stacyjka jak się nie przekręca tak nie. Co to morze być zamek się zepsuł czy blokada kierownicy . Najgorsze ze nie można zeskanować VCDsem .
Chyba ty odmrażaczem zwarcie zrobiłem dodatkowo . Co robić ?

: wt gru 06, 2011 16:43
autor: Muti
To że ci wycieraczki staneły,to pewnie manetke nacisnąłes przez przypadek w dół i są w trybie serwisowym do wymiany piór.
Czyli kierownica ci się obraca?

: wt gru 06, 2011 19:51
autor: GASIOR997
Tak wycieraczki przez przypadek wcisnąłem w dól ale teraz nie wracają a są na normalnej pozycji . A kierownica się obraca i się nie blokuje bez kluczyka . A stacyjki nie mogę przekręcić w żadną stronę. Tak jakby to nie ten klucz był . Dziwne

: wt gru 06, 2011 20:20
autor: QQRYDZA
A ty czasem nie robiłeś ostatnio czegoś z vagiem?

: wt gru 06, 2011 21:11
autor: spacewalker
Popraw ten tema kolego albo idzie do kosza.

: wt gru 06, 2011 22:46
autor: GASIOR997
koleś rozebrał i powiedział ze stacyjka jest ok i ze to:
- wiązka adapter stacyjki, cała kostka( cały komplet bez wkładu) - 1K0905841 bo jest z dur aluminium i przy mrozie i przy przekręcaniu i nie ruszaniu kierownica pękł. Zobaczymy jutro.

: wt gru 06, 2011 22:48
autor: GASIOR997
Poprawiłem jakbyś nie widział a jak ci się nie podoba to napisz mi jak mam napisać i wkleję. Tu się nie uczymy polskiego tylko roztrzepmy swoje problemy - kłopoty . A jak masz ludzi poprawiać lub się wymądrzać to na polonistykę idź .

: wt gru 06, 2011 23:05
autor: Turanek
@GASIOR997
Poprawiłem tytuł twojego posta. Można? Można
Da się również zauważyć, że m.in ze Spacewalkerem administrujemy na tym forum. Twoje ostatnie zdanie kwalifikuje do bana, żebyś miał czas do namysłu. Masz inne sugestie, czy roszczenia proszę na priva - zajmiemy się tym.

: wt gru 06, 2011 23:10
autor: piatek69
Jeju, GASIOR997, ma po części rację, tu nie chodzi o polonistykę, tylko o pomoc. Ale nie chce się mieszać. Pilnujcie się, dbajcię o język, ale nie do przesady : )

Pozdrawiam

: wt gru 06, 2011 23:19
autor: admin
Nikt polonistyki nikogo nie uczy, ale temat w stylu "problem z autem" jest mało opisujący zagadnienie :!:

: śr gru 07, 2011 08:26
autor: spacewalker
GASIOR997, jak masz taki problem to odpuść sobie pisanie. Jakos inni potrafią temat zmienić, czy nawet zadac pytanie poprawnie. Dobrze ze tu nie piszesz z CapLockiem , tak jak do mnie na priv. Jak chcesz to potrafisz.

Wracając do tematu - czego nie mozesz zeskanowac? Autoscan z VCDS-a nie dziala? Piszesz ze popryskałes czyms do zamków a masz problem ze stacyjką :/. Nie bardzo łapie jaki to ma związek z zamkami ale ok. Mozesz smiało zabierac się za robieranie kolumny kierownicy, jak nie ma komunikacji ze sterownikiem, to albo się wypia, albo się zaczyna psuc.

: śr gru 07, 2011 13:46
autor: shaman82
spacewalker pisze:Piszesz ze popryskałes czyms do zamków a masz problem ze stacyjką :/.
Ja zrozumiałem, że kolega GASIOR997 widząc, że kluczyk w stacyjce nie chce się przekręcić, popsikał do stacyjki odmrażacza do zamków...
Nie wiem skąd mógłby mieć wilgoć w stacyjce, ale jak widać odmrażacz pomógł :roll:

: śr gru 07, 2011 17:29
autor: GASIOR997
*******wymoderowano********

1. Nie mogłem przekręcić stacyjki w żadna stronę.
2. Prysnąłem odmrażaczem do stacyjki i dalej nic tylko zalałem stacyjkę.
3. Rozebrałem i zobaczyłem ze wkład zamka jest dobry i jak się nie przekręca mimośród pękł w kopycie.
4. Wiec do wymiany cały zestaw- komplet 1k0905841 (blokada kierownicy ze stacyjka i
zestawem wiązki adaptera)

[ Komentarz dodany przez: admin: Sro Gru 07, 2011 17:50 ]
Kolego apeluję o spokój i powstrzymanie się od pisania niektórych tekstów.

: ndz gru 11, 2011 21:05
autor: GASIOR997
Po kupnie w ASO nowej obudowy stacyjki z blokadą kierownicy . Chciałem sam wymienić wkład stacyjki ale się zdziwiłem ze niema nakrętek na śrubach bo są zastosowane śruby samo zryw jace się . Wiec pojechałem do serwisu VW żeby mi to wymienili . Po wykręceniu mojej całej obudowy z wkładem stacyjki chcieli wcisnąć ze stacyjka bębenek stacyjki nie da się wyciągnąć i muszę zamówić bębenek stacyjki nowy . To powiedziałem im ze trzeba wsadzić klucz włożyć szpikulec w dziurkę przy zamku i popchnąć zapadkę i się wyciąga wkurzyli się wyciągnęli przełożyli ale mówili ze i tak zamek jest popsuty i będę musiał zamówić 2 . Jak to sprawdzić ?

: czw sie 02, 2012 12:21
autor: marekhd
Mam problem ze stacyjką, mianowicie przekręca się tylko do momentu otwarcia blokady kierownicy i to wszystko, co może być przyczyną?
1.Uszkodzona stacyjka czy może blokada kierownicy?
2.Czy przy braku możliwości przekręcenia kluczyka istnieje możliwość wyciągnięcia stacyjki(drucik w dziurkę)?
Za podpowiedzi serdecznie dziękuję.
Touran 1.9 tdi 2003 r.