Jak zapisac ustawienia Climatronic?

Czyli: chłodzenie, grzanie, termostat, chłodnice, webasto, nagrzewnica
MowMiJablo
Początkujący
Auto:: Touran 1T0, 2.0 TDI, 2005
Imię:: Mateusz
Podziękował: 1 raz

Jak zapisac ustawienia Climatronic?

Post autor: MowMiJablo »

Witam. Mam problem a raczej pytanie dotyczące Climatronic. Standardowo po przekreceniu kluczyka na zapłon włącza się climatronic z temperaturą 22C dla kierowcy i 26C dla pasażera w trybie Eco. Chciałbym to zmienić na np. 20C dla obu stron w trybie auto. Da radę coś takiego zrobić? Przeszukałem juz wiele stron i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Poniżej dodaję zdjęcie mojego climatronic ponieważ nie znam się jeszcze na modelach itd :)
uploadfromtaptalk1430091488212.jpg
Pozdrawiam serdecznie.
karl
Użytkownik
Auto:: BMN,2.0 tdi,2006
Imię:: Karol
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 44 razy

Re: Jak zapisac ustawienia Climatronic?

Post autor: karl »

a czytał obszerny temat na forum o webasto :?:
Awatar użytkownika
jarry
Władca postów
Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
Imię:: Rołbert
Podziękował: 584 razy
Otrzymał podziękowań: 829 razy

Post autor: jarry »

MowMiJablo pisze:Standardowo po przekreceniu kluczyka na zapłon włącza się climatronic z temperaturą 22C dla kierowcy i 26C dla pasażera w trybie Eco
albo masz zasilania źle podłączone albo uwalony panel, jak wszystko jest OK to panel zapamiętuje twoje ustawienia przed wyłączeniem stacyjki i po włączeniu są takie same jak przed wyłączeniem bez żadnych dodatkowych działań z twojej strony :mrgreen:

tak jak kolega karl napisał jest na forum obszerny wątek o Webasto autorstwa jednego z naszych forumowiczów, jest tam akapit o zasilaniach w panelu z przyciskiem Webasto, taki właśnie posiadasz, być może przy montażu tego panela pofabrycznym ktoś nie zamienił zasilań... :sorry:
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)

"Frustra vivit, qui nemini prodest"

*PW wyłączone - proszę pisać na email