Zachowałem cały, tak jak dostałem od kolegi:
1. Administracja forum podjęła decyzję o organizowaniu jednego zlotu ogólnopolskiego rocznie, zmiana ta wchodzi w życie od roku bieżącego. Oznacza to, że w tym roku nie będzie już kolejnego zlotu ogólnopolskiego organizowanego przez klub.
2. Zlot będzie odbywał się w miejscu oraz terminie wybranym w ankiecie przeprowadzonej wśród forumowiczów klubu Touran Klub Polska.
3. Terminy zlotów zaproponowane na forum zostaną zebrane i dodane do ankiety. Miejscówki zostaną wybrane z nadesłanych przez organizatorów propozycji i również umieszczone w ankiecie.
4. Lista uczestników zlotu będzie zamykana w terminie podanym na forum pod adresem http://touranklub.pl/forum/viewforum.php?f=10 Po terminie podanym na forum, zgłoszenia nie będą przyjmowane.
5. Podczas rejestracji ew. domków na zlot osoba składająca rezerwację odpowiada za dany domek i opłaca go w całości.
6. Jeżeli forumowicz zarezerwuje miejsca, a nie dokona płatności za miejsca noclegowe na zlocie w podanym na forum terminie, zostanie wykluczony z udziału w zlocie. Jeżeli forumowicz będzie chciał zarezerwować miejsce na zlocie, a dokona tego po podanym na forum terminie jego udział w zlocie nie będzie możliwy.
7. Administracja poda plan zlotu na minimum 2 miesiące przed terminem zlotu. Plan może ulec zmianie jeśli zaistnieją okoliczności zewnętrzne lub wewnątrz klubu, które wpłyną na możliwości realizacji wcześniej założonego planu.
8. Każdy z uczestników zlotu będzie zobligowany do wypełniania próśb i poleceń administracji forum które będą związane z porządkiem i bezpieczeństwem uczestników oraz ich mienia. Każdy z forumowiczów będzie musiał bezwzględnie przestrzegać regulamin zlotu, a w szczególności zakazu przemieszczania się po ośrodku samochodem poza określonymi godzinami bez zgody administracji klubu. Wszystkie pojazdy winny być odstawione na wyznaczony parking i tam pozostać w wyznaczonych godzinach.
9. Przemieszczanie się samochodem w stanie nietrzeźwości, odurzenia lub w przypadku podejrzenia takiego stanu będzie skutkowało natychmiastowym wezwaniem policji. Bez względu czy dopuści się tego administrator, moderator, klubowicz czy forumowicz.
10. Jeżeli przed zlotem nie zbierze się odpowiednia ilość osób odpowiedzialnych za sprawy organizacyjne zlot może nie dojść do skutku.
11. Jeżeli na zlocie zostaną zaplanowane konkursy za które zostaną rozdane nagrody (puchary, nagrody rzeczowe itp.) lub dla uczestników zlotu zostaną przewidziane pamiątkowe gadżety, a zorganizowanie poszczególnych konkurencji będzie wymagało np. rezerwacji toru, lotniska, ośrodka, boiska itp. wówczas całościowy koszt zostanie podzielony przez liczbę uczestników oraz będzie wymagana wpłata organizacyjna po zamknięciu listy uczestników zlotu.