Borykam się z uporczywym problemem.
Podczas parkowania i kręcenia kierownicą stuki/strzały.
Pierwsze co przychodzi do głowy-łożyska skrętne. Wymieniałem je już 2 razy więc temat mi znany. Stuki rok temu nie były bardzo głośne, a co ciekawe na felgach stalowych i kołach zimowych- prawie albo w ogóle niesłyszalne.
Założyłem w tym roku alu na lato i nasiliło się, ale też nie tak jak miałem to kiedyś.
Co jest problemem?
Łożyska ze wszystkim co się wymienia podczas tej operacji mam wymieniane już 2 raz w ciągu miesiąca. I jest ciągle to samo! Po pierwszej wymianie zgłosiłem się do warsztatu i wymieniono mi to za darmo na gwarancji.
Ale jest dalej to samo. Słyszę stuki podczas kręcenia w lewo prawo przy parkowaniu.
Wymieniono i zrobiono:
-wymiana poduszek amortyzatora przód SACHS (komplet 2 strony)
- wymiana łożysk amortyzatora przód SACHS (komplet 2 strony)
- kontrola i regulacja geometrii (komplet)
przy okazji wymieniałem tarcze i klocki z przodu to zabuliłem ok. 1600 zł


Co może odpowiadać jeszcze za takie stuki charakterystyczne dla łożysk skrętnych?
pozdr