Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
- Mateusz.N
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: czw kwie 14, 2016 11:46
- Auto:: 1T1, 2.0tdi BMW, 2006
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Wieliszew
- Podziękował: 2 razy
Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Witam proszę o pomoc w moim problemie.
Borykam się z drażniącym metalicznym charczącym dźwiękiem podczas przyśpieszania na wspomnianym 4 5 i 6 biegu. Wymieniłem najpierw uszkodzone poduszki tj. skrzyni biegów i dwie środkowe pod silnikiem, boczna ta przy rozrządzie jest ok. Dodatkowo są wibracje na całej karoserii tylko na wolnych obrotach ale to pojawiło mi się dopiero 2 dni temu wcześniej sam dźwięk. Wymieniłem też oba wewnętrzne przeguby. Podczas jazdy nie ma wibracji tylko ten dźwięk podczas przyspieszania. Jak jedzie się z tą samą prędkością jest cisza. Pedał sprzęgła lekko wibruje tylko jak się położy na nim stopę, przy wciskaniu nie wibruje. Ręce mi już opadają.
Jedni mechanicy nie wiedzą inni że dwumasa. Oleju jeszcze nie sprawdzałem w skrzyni ale to zrobię.
Proszę o jakieś rady może ktoś tak już miał.
Pozdrawiam.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Borykam się z drażniącym metalicznym charczącym dźwiękiem podczas przyśpieszania na wspomnianym 4 5 i 6 biegu. Wymieniłem najpierw uszkodzone poduszki tj. skrzyni biegów i dwie środkowe pod silnikiem, boczna ta przy rozrządzie jest ok. Dodatkowo są wibracje na całej karoserii tylko na wolnych obrotach ale to pojawiło mi się dopiero 2 dni temu wcześniej sam dźwięk. Wymieniłem też oba wewnętrzne przeguby. Podczas jazdy nie ma wibracji tylko ten dźwięk podczas przyspieszania. Jak jedzie się z tą samą prędkością jest cisza. Pedał sprzęgła lekko wibruje tylko jak się położy na nim stopę, przy wciskaniu nie wibruje. Ręce mi już opadają.
Jedni mechanicy nie wiedzą inni że dwumasa. Oleju jeszcze nie sprawdzałem w skrzyni ale to zrobię.
Proszę o jakieś rady może ktoś tak już miał.
Pozdrawiam.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Morobert
- Początkujący
- Posty: 23
- Rejestracja: wt kwie 19, 2016 15:34
- Auto:: VW Caddy 2006r 1.9 TDI
- Imię:: Robert
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 2 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Kolego mam coś podobnego .
Terkocze przy dodawaniu gazu, u mnie zaczyna się już od drugiego biegu. Zdiagnozowano pompę wspomagania kierownicy.
Sprawdź na postoju (posłuchaj) delikatnie przekręć kierownicę w lewo lub w prawo ale nie do oporu, czy nie słyszysz różnicy w jej pracy
Pozdrawiam
Terkocze przy dodawaniu gazu, u mnie zaczyna się już od drugiego biegu. Zdiagnozowano pompę wspomagania kierownicy.
Sprawdź na postoju (posłuchaj) delikatnie przekręć kierownicę w lewo lub w prawo ale nie do oporu, czy nie słyszysz różnicy w jej pracy
Pozdrawiam
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4961
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Mateusz lozyska w skrzyni powodyja chrobotania i na tobstawiam.
Jak sie lekko noge polozy na pedale sprzegla to pulsuje pedal i na jednomasie i na dwumasie i w nowych autach to sprawdzalem przy przegladach przedsprzedaznych. W silnikach benzynowych jak i diesla. To normalny objaw bo pedal pulsuje w takt pracy garow.
Jak sie lekko noge polozy na pedale sprzegla to pulsuje pedal i na jednomasie i na dwumasie i w nowych autach to sprawdzalem przy przegladach przedsprzedaznych. W silnikach benzynowych jak i diesla. To normalny objaw bo pedal pulsuje w takt pracy garow.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Mateusz.N
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: czw kwie 14, 2016 11:46
- Auto:: 1T1, 2.0tdi BMW, 2006
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Wieliszew
- Podziękował: 2 razy
Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Też słyszałem że to normalne z tym pedałem sprzęgła w dieslu bardziej wibruje niż w benzynie. Uważam że dwumasa jest u mnie ok i obstawiam też skrzynie biegów. Będzie trzeba wyjąć i zobaczyć co jej dolega może faktycznie te łożyska. Co do trzęsienia buda to myślicie że może być wiązka elektryczna wtrysków? Słyszałem że to częsty przypadek w 2.0 TDI luzu ja się piny i krachcieje wiązka. Poduszki mam dobre.
Co do pompy wspomagania to na pewno nie u mnie nic nie słychać jak skręcam, wspomaganie działa wzorowo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co do pompy wspomagania to na pewno nie u mnie nic nie słychać jak skręcam, wspomaganie działa wzorowo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4961
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Jak piny nie lacza to jest odnotowany stosowny blad. Ale podgiac piny to przecie chwila roboty.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Mateusz.N
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: czw kwie 14, 2016 11:46
- Auto:: 1T1, 2.0tdi BMW, 2006
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Wieliszew
- Podziękował: 2 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Właśnie jeszcze nie podłączyłem vcds dziś to sprawdzę wieczorem czy coś wyrzucił. A jak będzie wiązka pokrachciala to nie będzie błędu wiem bo znajomy tak miał i zero błędów wymienił wiązke i wszystko wróciło do normy
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4961
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Bajek nie slucham. Takie teksty ze sasiad to sasiad tamto to znam. Ja ci mowie ze jak kabelek nie laczy to blad wtwali i to konkretnej pompce. Co zreszta szkodzi tak czy siak sciagnac pokrywe klapcazkami scisnac piny bo mozna nawet je wyciagnac z oprawki. Sprawdzic mierniczkiem od wtyczki zbiorczej kolo pompy tandem i bedzie pewnosc. To temat stary jak te silniki.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Mateusz.N
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: czw kwie 14, 2016 11:46
- Auto:: 1T1, 2.0tdi BMW, 2006
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Wieliszew
- Podziękował: 2 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Zobacze jak nie będzie błędów to znaczy że elektryka ok tak? To nie wiem co może być że buja silnikiem jak poduszki wymienione i dwumasa dobry
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4961
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
dwumas dobry to pojecie wzgledne. Ja jestem zagorzałym przeciwnikiem. Tak jak nie ma czegos takiego jak wywazenie w 100% dowolnej masy wirujacej bo zawsze jest tak ze przy pewnych obrotach wpada w wibracje tak tez tu moze byc. Moze tez byc jakas pompka kulawa i wcale nie musi to sie objawiac na jalowych. Druga spraw tez jest zaopatrzenie w paliwo czyli smok w baku, pompa podajaca i tandemowa. Moze byc tak ze bedzie falowac cala buda bo paliwa pompki nie dostaja i tez bedzie w 013 siac takimi wartosciami z epierwszy sie ustawisz w kolejce do regeneracji.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Mateusz.N
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: czw kwie 14, 2016 11:46
- Auto:: 1T1, 2.0tdi BMW, 2006
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Wieliszew
- Podziękował: 2 razy
Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Wtryski sprawdzałem w blokach pomiarowych są w dobrym stanie. Jedynie bipy są wysokie od 60 do 70 a to z kolei tyczy się elektryki wtrysków czyli wiązki.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4961
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Nie. Bipy to nie kable bo zaraz ktos wymysli ze jak dasz kable 5mm2 to beda nizsze. Zrozum ze albo jest przejscie do pompek albo nie. Inaczej bylyby uszy konkretne przykrecane na srubki i po temacie. Ale jak chcesz to nawet kup nowa wiazke nawet od ecm do pompek.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Mateusz.N
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: czw kwie 14, 2016 11:46
- Auto:: 1T1, 2.0tdi BMW, 2006
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Wieliszew
- Podziękował: 2 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Powtarzam z dnia na dzień zaczęło trząść a nie że raz na jakiś czas i się pogarszało. Zacznę od miej kosztownych rzeczy najpierw ale to już po nowym roku bo te trzęsienie jest minimalne ale jest najważniejsze narazie to te chrobotanie mnie niepokoi najbardziej
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Mateusz.N
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: czw kwie 14, 2016 11:46
- Auto:: 1T1, 2.0tdi BMW, 2006
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Wieliszew
- Podziękował: 2 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Narazie to żadnej wiązki nie kupuje pisze tu żeby się poradzić od czego zacząć może już ktoś to przerabiał i mi pomoże
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4961
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Lekkie poszarpywania beda jak w filtrze paliwa bedzie woda. Ja bym osobiscie sprawdzal uklad paliwowy.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Mateusz.N
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: czw kwie 14, 2016 11:46
- Auto:: 1T1, 2.0tdi BMW, 2006
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Wieliszew
- Podziękował: 2 razy
Re: Chrobotanie podczas przyśpieszania na 4,5 i 6
Zmieniałem 10000 km temu filtry i olej z kad by się tam woda wzięła? No nic sprawdzę najpierw ten układ paliwowy. Dzięki za rady.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk